Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6 berichten • Pagina 1 van 1

somebitch
Snackventer Snackventer

Sims luxe opstartproblemen

Nu heb ik al op de voorpagina gelezen maar dat is helaas niet mijn probleem.
Ik heb alle downloads ergens anders gezet voordat ik luxe installeerde. Daarna heb ik ze weer terug gezet. Echter werkt mijn spel dan niet. Na de intro sluit het zich automatisch af. Zonder downloads doet hij het wel maarja ik wil wel met mijn downloads spelen.
Iemand tips?

Ben nu dus ook mijn mooie moonlight skin kwijt. :(
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Re: Sims luxe opstartproblemen

Dat ligt dan erg aan je downloads: sommige downloads werken dus niet in het spel en dat zullen de makers van de downloads moeten oplossen.

:unsure wat je kan doen is je downloads per 5 ofzo terug zetten en dan het spel elke keer weer opstarten: dan merk je welke niet werken en welke wel werken. Wel veel werk!
Afbeelding
somebitch
Snackventer Snackventer

Nou het werkt weer. :)
Ik heb al mijn downloads eruit gehaald en de moonlightskin, die ene die je borsten vergroot en je kont en wenkbrouwen opnieuw gedownload en het werkt. :D
Kan eindelijk fijn spelen. :P Had hem gisteren uit frustratie uitgezet en nog niet eens gespeeld. :P
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Ja als Sims het niet doet heb ik ook de neiging mijn comp uit het raam te gooien :cursing :wink

Ik denk dat de komende week veel hacks wel geupdate worden zodat ze weer werken. Dat moeten echt de makers van de hacks doen.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties