Bij de spullen in het S3N downloads topic zit vaak een vergelijkbare tekst als hieronder.
Disclaimer:
Deze download is gemaakt door Kyta1702 van Sims3Nieuws.nl
Het is niet toegestaan om deze tuinset ergens anders te uploaden of zelf op welke andere manier dan ook te verspreiden.
Het is het echter wel toegestaan om te linken naar onze site of de download op onze site: http://www.sims3nieuws.nl
Heel strikt genomen betekent dit, volgens mij, ook dat je deze spullen niet mag gebruiken als je een huis op de uitwisseling wil plaatsen.
Klopt dit, of mag dat alleen als je de creator, e.v. met link, er bij vermeld?
Als je een huis bouwt met downloads van ons erin (of van welke andere site dan ook, behalve officiële downloads) dan worden die niet meegenomen als je het upload voor zover ik weet.
Of die andere moet toevallig ook diezelfde download hebben als jij, maar anders krijgt diegene die het download deze spullen die je gebruikt heb niet in het spel te zien. Dus het kan geen kwaad om een huis te uploaden met downloads gemaakt door ons erin. Zolang je de S3N downloads maar niet als losse bestanden zelf ergens plaatst.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier niet al te veel ervaring mee heb, dus misschien dat iemand anders mijn verhaal kan bevestigen (of niet ^^).
Dat was mijn idee eigenlijk ook, maar tegelijk is dat ook weer strijdig met de tekst in de disclaimer.
Misschien dat Kyta1702, of een van de andere ontwerpers, daar een duidelijk antwoord op kan geven.
Het zijn tenslotte hun creaties.