Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

8 berichten • Pagina 1 van 1

Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand

Nieuwe pc.

Hey luitjes!

Ik ben van plan om te gaan beginnen met sparen, en misschien krijg ik zelfs wel wat mee van mama!
Maar eerst, ik zoek dus een computer. Deze werkt fijn maar ik ben bang dat als ik in de toekomst Simcity 2013 en Sims 4 (Mocht dat komen) niet meer aankan, ook begint het 32-bits systeem te verouderen en iedereen die een goede pc heeft heeft nu 64-bit. 3 gb RAM wordt niet meer als veel beschouwd en mijn videokaart past ook niet meer tussen de goede budgetkaarten. Dus, eigenlijk een hoopje oud spul... :$! Althans, het valt nog mee. Maar ik wil eigenlijk meegaan met de tijd want deze computer is al 4 jaar oud, wat me echter wel opvalt is dat ik heb een dual core en 2.5 GHz, computers die ik vind hebben daarentegen weiniger. Maar dat kan ook anders zitten omdat die computer ook gelijk quad-core hebben...

Oké, dus mijn vraag is één nieuwe pc met als budget 400 euro in eerste instantie, ik weet niet of het meer kan worden maar ik hou het nu even bij 400 euro, zelf had ik een computer uitgezocht voor gaming, klik hier om die computer even te bekijken.
Misschien is dit al een goede maar als er een betere is met als budget 400 euro dan wil ik dat graag weten! Alsjeblieft geen marktplaats dingen :$!
Dankjewel!

Groetjes,

Shevens
Afbeelding
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Nieuwe pc.

Zolang het"oude" spul nog werkt, waarom zou je dan een nieuwe nemen ;)? Waarom breid je je pc niet uit met wat ram en een nieuwe kaart. Als dat mogelijk is in je pc natuurlijk. Ik denk dat als je een echte goede pc wilt voor sims, rond de 500/600 kwijt bent. Als je iemand kent die computers kan bouwen kan je dat helemaal beter doen: zo zijn jouw eigen wensen optimaal. Laa je in ieder geval niet afzetten in een computer winkel met een goedkope prul pc...
Mier
Man met de buit Man met de buit

Ik weet niet heel veel van computers opzich, maar ik denk dat je geen écht goeie computer met genoeg RAM geheugen/GB gaat vinden, die Sims 3, Simcity én dan nog eens misschien Sims 4 dat misschien misschien komt, echt goed kan verdragen zonder vastloop of sloomheid ofzo. Maar ik ben beter in de techniek van een computer dan in de prijs en kwaliteiten ervan. 8-)
Afbeelding
Shevens

@Ans

Ik heb eerder mijn pc uitgebreid, echter. Als ik mijn pc nu wil uitbreiden moet ik ook nog eens 64-bit Windows aanschaffen.. + Als je van 32-bit naar 64-bit gaat upgraden verlies je je bestanden en dat vind ik zonde :#
Ik ben gewoon bang dat mijn pc echt verouderd, iedereen begint nu al over weinig RAM te praten bij 4gb. En veel is tegenwoordig al 16 gb? Tijd gaat veel te snel... :[
En m'n pc heeft deze specificaties: Misschien kan een pc-technicus ofzo beoordelen of het nog Simcity 5 goed zou kunnen uitvoeren op medium graphics (tot nu toe) Want minimum vind ik ook niks. Daarom had ik destijds een nieuwe videokaart gekocht, om sims 3 te spelen op medium/max =)

Systeem:
Fabrikant: Hewlett-Packad Compaq
Processor: AMD Athlon(tm) 7550 Dual-core Processor 2.50 GHz
RAM: 3 GB
Videokaart: ATI Radeon HD 5450 512mb

=)!
Afbeelding
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ik zou een pc laten bouwen. En voor de sims 3 alleen heb je echt geen 16gb nodig. Kan mekkelijk met 4gb gedaan worden en een 2gb video kaart. En wat maakt iedereen uit? Als jij een lekker systeem hebt boeit dattoch niet? Mja ik zelf ben echt een voorstander van zelf bouw. Dan heb je echt wat je wilt, als je dit zelf kan is dat fijn.. Als je dat niet ka laat het dan doen door iemnd in de buurt die het wel kan.

En vooralsnog maake van je bestanden een backup, Dus upgrade of een nieuwe install maakt niet zoveel uit op dat punt.

Maar echt, een pc met 16gb ( beetje overdreven) etc ga je niet vinden in een winkel voor 400 euries.

Plus ik ben een icter, met dat systeem ga je simci niet redden denk ik .. Dat je het nu al red met sims is een wonder :p
Shevens

AnsjJ2 schreef:Ik zou een pc laten bouwen. En voor de sims 3 alleen heb je echt geen 16gb nodig. Kan mekkelijk met 4gb gedaan worden en een 2gb video kaart. En wat maakt iedereen uit? Als jij een lekker systeem hebt boeit dattoch niet? Mja ik zelf ben echt een voorstander van zelf bouw. Dan heb je echt wat je wilt, als je dit zelf kan is dat fijn.. Als je dat niet ka laat het dan doen door iemnd in de buurt die het wel kan.

En vooralsnog maake van je bestanden een backup, Dus upgrade of een nieuwe install maakt niet zoveel uit op dat punt.

Maar echt, een pc met 16gb ( beetje overdreven) etc ga je niet vinden in een winkel voor 400 euries.

Plus ik ben een icter, met dat systeem ga je simci niet redden denk ik .. Dat je het nu al red met sims is een wonder :p
Ik wist dat ik geen 16 GB kan krijgen voor 400 euro. Maar ik vind het gestoord hoe het verandert. Eerst werd 4gb als superveel beschouwd, en nu is het best weinig voor gamers.
Ik heb echter Game Booster 3 (Wat niet veel doet) en Overwatch mod. Maar Sims is nooit een probleem geweest met die videokaart zelf kan ik geen pc bouwen, ik had wel die site boven ^ daar kan je je eigen pc samenstellen. En ik zou mijn budget eenmaal kunnen vergroten als ik een baantje vond ofzo.. Maar 400 euro is het maximale wat ik überhaupt in een jaar kan sparen en nog een beetje waar mijn moeder mee kon helpen... Tot nu toe voldoe ik wel aan de eisen van Simcity 2013, maar ik weet dat dat tijdelijke eisen zijn..
Afbeelding
soks
Orgaandonor Orgaandonor

hoi allemaal
ik ben hier helemaal nieuw ik speel wel al heel lang sims ik heb ze ook alle drie helemaal compleet behalve de extras van sims 1 heb ik niet maar sins 3 speel ik ook alleen nog maar 3
alleen heb ik nog nooit echt lekker gespeeld al
s ik het spel instaleer loopt het wel maar zo gouw ik dingen uit de store van de sims gebruik begint het toch denk ik een beetje te veel te worden als ik dan nog een paar gedownloaden dingen gebruik is het knudde
nu heeft echter een paar dagen geleden mijn pc de geest gegeven en in nu in een andere wereld
tijd voor een nieuwe naar 5 jaar
nu zou ik graag een laptop willen die alles aan kan van de sims maar ik heb al op meerdere site's gelezen dat dat het dat dus niet gaat worden dus blijf ik maar gewoon bij een pc mar nu komt de vraag wat is nou een goede pc vandaag de dag voor de sims 3 met al zijn uitbrijdingen, accessoire en store artiekelen om vloeiend te laten lopen en ik weet dat je het zo gek en zo duur kan maken als je zelf wil
maar gewoon een goede pc die weer een jaartje of 4 á 5 mee kan wat kan ik dan het beste bij elkaar bouwen
voeding, moederbord, procesor,geheugen,vga kaart,window's,hardeschijf enz enz
al vast bedankt
ps. een beetje snel a u b ik zit nu op mijn oude laptop en mis de sims nu wel al na een paar dagen

Weergave- en sorteeropties