Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4989 berichten • Pagina 50 van 250

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Wat wil je kwijt.

Ik ga kijken!!! Snel douche dan :p
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

ik kijk niet, ik heb al 100232020 talentenjachten gezien en het komt allemaal op hetzelfde neer, dus het is ongeveer hetzelfde als 10230230223023 keer naar dezelfde muur kijken maar dan met ander behang

\/ tvoh is wel anders, maar ik vind het nog steeds op hetzelfde neer komen, dat komt het uiteindelijk allemaal ongeveer wel

Laatst gewijzigd door Jozz op vr 21 jan 2011, 21:55, 2 keer totaal gewijzigd.

AnsjJ2

^Nah het is wel bijna allemaal rood... valt mij eigenlijk wel op.. Alleen XFACTOR is nu in diamanten gestoken, maja. Nutteloze shows. Alleen toch vond ik TVOH wel iets hebben.
Dotted
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Serieus, tvoh was de enige leuke vond ik. :O Die anderen zijn zo uitgemolken, 'We zijn aangekomen bij seizoen 6 van ........! ...... was de winnaar van vorig jaar, en dit zijn de audities van dit jaar.' komt er 2 maanden lang audities met vervelende juryleden die je afkatten, niet willen hebben vanwege je uiterlijk en niet luisteren naar wat je nog kan bereiken. Bij tvoh wel. En met de vreporters, twitter, hyves, al die networks en alles hielden ze bij en behandelden ze ook. (:

> idd. Ze kunnen het gewoon niet houden bij 1 keer, dat moeten er altijd weer een stuk of 4 minstens worden. Kijk naar idols, wie wil daar nog aan mee doen? Zit daar nog talent bij? Vind ik iig niet meer. De eerste keer (keren) was/waren leuk, nu is het vreselijk. Je bereikt er toch niks mee. bn'er voor even, dan kent niemand je meer.

Laatst gewijzigd door Dotted op za 22 jan 2011, 01:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

Jozz schreef:ja dat vond ik ook wel een hele verbetering, maar volgend jaar begint het uitmelken hiervan ook. Vooral als ze het ook in het buitenland gaan doen.
Al die talentenjachten zijn in mijn ogen maar beperkt houdbaar
Doet me denken aan een melkpak. :sweatdrop
Afbeelding
maike0090

Omgg ik ken de hele songtekst van Year 3000 uit mijn hoofd van Busted <33333

"I went to the year 3000, not much has changed but they live underwater. And your great great great grand daughter is pretty fine" :gitaar
Afbeelding
Nina

Yeah Ben is de winnaar. Heb net de uitslag af gekeken :P Eigenlijk was het al duidelijk, maar toch leuk om te zien.

En nu lekker niks doen, weekend houden en toch maar nog wat huiswerk gaan maken / leren. :(
AnsjJ2

Ligt het aan mij of is het forum wat donkerder geworden :P?

Mja ik heb een zombie poster gekregen van mijn vriend, van de game : Red dead redemption ondead nightmare. Echt supervet, die ga ik aan mijn deur hangen :P Gaan mijn klanten dadelijk wel van schrikken. haha. Een hele professionele kamer, en dan opeens een zombie poster.
Charge
Oplichter Oplichter

Ik ben gister rond 4 uur gaan slapen. 6 uur werd ik weer wakker gemaakt om te eten. En daarna heb ik weer geslapen tot vanochtend 10 uur. En ik ben nogsteeds moe :|

Dalijk moet ik naar dorp voor een oogtest. Dat wil ik ook echt in het weekend doen ja :sweatdrop

Weergave- en sorteeropties

Gesloten