^ Echt leeeuk, haha. Ik hou van shoppen en jurkjes kopen

2155 berichten • Pagina 48 van 108
Maar mensen slaan is altijd leuk :3Simmielove schreef:^
Ik denk dat ik het weet ;p
Heb vandaag haast iemand geslagen n.n
Was leuk ;D
Haha gewoon mee blijven praten dat is veel leukerxBbyTiinaa schreef:Jezus, ik heb net met een loverboy zitten praten op msn ;0
hij had me via hyves ;0
tenminste, dat zei hij...
en ja, ik vertrouw die mensen niet en ik ben altijd dan heel voorzichtig met mensen die ik niet ken, en me gewoon zomaar toevoegen op msn...
en ik heb ff met hem gepraat, en ik zei tegen hem: "Ik weet heus wel wat je in je gedachten hebt, ik ben niet achterlijk! Ik heb verstand van lover boys"
Hij: "Ik ben helemaal geen loverboy, kom eens een X met mij chille dan gaan we zoenen"
Ik: "Byee, ik ga jou blokken en verwijderen!"
Er was eigenlijk een veel langer gesprek, maar ik heb het ff samengevoegd ;3
je moet echt oppassen met loverboys, dus ik vind dat je het goed hebt gedaan om hem te verwijderen en te blokken ;3xBbyTiinaa schreef:Jezus, ik heb net met een loverboy zitten praten op msn ;0
hij had me via hyves ;0
tenminste, dat zei hij...
en ja, ik vertrouw die mensen niet en ik ben altijd dan heel voorzichtig met mensen die ik niet ken, en me gewoon zomaar toevoegen op msn...
en ik heb ff met hem gepraat, en ik zei tegen hem: "Ik weet heus wel wat je in je gedachten hebt, ik ben niet achterlijk! Ik heb verstand van lover boys"
Hij: "Ik ben helemaal geen loverboy, kom eens een X met mij chille dan gaan we zoenen"
Ik: "Byee, ik ga jou blokken en verwijderen!"
Er was eigenlijk een veel langer gesprek, maar ik heb het ff samengevoegd ;3
Nona schreef:^ hahhaahahahah
mijn vriendin en ik hadden een keertje afgesproken met zoon gozer, en toen niet gegaan.kwam ie de volgende dag op msn; waar waren jullie? ;p
wuhahahahaha dat is leuk ;3