Ik liet me meezeulen met mijn droom. "Niet zo erg als ik jouw" mijn lippen krulden zich tot een volmaakte glimlach. Deze droom was te mooi om waar te zijn, haast realiteit. "Ben je dit echt ?" mijn stem trilde onhoorbaar. Ze knikte en plaatste haar lippen in mijn nek. Spontaan kwam ik tot bewustzijn en nam haar handen vast die ze om me probeerde te slaan. "Nee, niet doen" zuchtte ik met een randje tegenzin. Ze keek me treurig aan en liet haar handen zakken. "Ik wil je niet in nòg meer problemen brengen." prevelde ik zacht. mijn stem klonk als zacht fluwijn in haar oren, iets wat onze drang naar elkaar haast nog moeilijker maakte.
"We kunnen vrienden zijn" lachte ze hoopvol, haar ogen glinsterden van ondeugzaamheid en ik grijnsde mijn gebit bloot. " Dat is een uitstekend plan" ik greep Chloé's hand 'als een echte vriend' stevig beet en bracht hem naar mijn wang. Ze boog naar voor en drukte haar lippen ditmaal aan mijn kaaklijn. Ik kreunde gefrustreerd en wierp mijn hoofd in mijn nek, "Je overschat mijn zelfbeheersing". "Laat jezelf dan gewoon gaan" fluisterde ze in mijn haar. Al wilde ik nog zo graag haar begerige bevel opvolgen het mocht niet. Voor haar. Ik smolt haast toen ze haar tanden op mijn oor zetten. "Moet ik dan altijd de volwassene zijn in deze vriendschap" ik rolde met mijn ogen en legde een vloed sarcasme in dat laatste woord. "Van mij hoeft niets " kermde ze, starend naar mijn gespannen lippen. Haar handen gleden over mijn stalen borstkas en duwde me zonder enige moeite tegen een stronk. De drang was te sterk. mijn grote handen streken langs haar kaak en trokken haar gezicht steeds dichter tegen het mijne, om de beweging af te sluiten met een zeer 'vriendschappelijke' kus.
- Heath Byrle (k) -
High School of Drama's [->THE GAME<-]
1337 berichten • Pagina 47 van 67

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]
Ik kroop bij Heath op schoot. Gewoon als "vrienden". Ik glimlachte. Hij trok me tegen zich aan. Mijn hoofd tussen zijn handen. Ik kreunde zachtjes.
"Laat de vriendschap," fluisterde ik en klemde mijn vingers om zijn shirt.
"Chlo," kreunde hij, "dat kan niet, dan breng ik jou en..."
"Pech. Veel erger kan het toch niet worden," fluisterde ik glimlachend. Hij knikte. Mijn handen gleden onder zijn shirt. Zijn gladde borstkas. Zo gespierd. Zucht. Zijn handen gleden over mijn rug naar beneden. Eindelijk waren we weer samen. Samen en alleen. Mijn handen pakten zijn shirt steviger vast en duwde het een stukje omhoog. Heath legde zijn ene hand om een van mijn polsen.
"Alsjeblieft..." fluisterde Heath. Ik glimlachte.
"Gewoon als vríénden," grinnikte ik en trok zijn shirt uit.
CHLOÉ
~elite~
"Laat de vriendschap," fluisterde ik en klemde mijn vingers om zijn shirt.
"Chlo," kreunde hij, "dat kan niet, dan breng ik jou en..."
"Pech. Veel erger kan het toch niet worden," fluisterde ik glimlachend. Hij knikte. Mijn handen gleden onder zijn shirt. Zijn gladde borstkas. Zo gespierd. Zucht. Zijn handen gleden over mijn rug naar beneden. Eindelijk waren we weer samen. Samen en alleen. Mijn handen pakten zijn shirt steviger vast en duwde het een stukje omhoog. Heath legde zijn ene hand om een van mijn polsen.
"Alsjeblieft..." fluisterde Heath. Ik glimlachte.
"Gewoon als vríénden," grinnikte ik en trok zijn shirt uit.
CHLOÉ
~elite~
Luc
heel de dag zat ik al in mijn tent muziek te luisteren en na te denken zoveel vragen stroomde door mijn hoofd , waarom zou die zogenaamde tim dat gedaan hebben ? hoe staat bianca daar tegenover? hoe laf zijn hun omdat de doen ? ik voelde woede in me opkomen en sloeg met m'n vuisten op de grond het tentzeil was ingeduikt , mijn hand brande ik sloot me ogen en dagt aan niks even helemaal leeg , even helemaal niks
ray note- (k)
ray note- (k)
Zacht hijgend laat ik Chloés lippen over mijn lichaam strijken. " Je bent koppig" kerm ik zacht, niet in staat haar zachte lippen af mijn lichaam te duwen. " Weet ik', "Daar hoe ik wel van" lach ik en ik laat mijn zelfbeheersing varen. "goed zo" spint ze zacht wanneer ik mijn armen over haar rug laat glijden. "Je hebt er om gevraagd" grom ik zacht en ik zet mijn tanden in haar schouder. Ze giechelt en trekt haar blouse uit.
" Kom maar om" mijn armen spannen zich rond haar kledingloze bovenlichaam en grijpen naar haar haar.
Mijn lippen sluiten zich om de hare duw mijn tong dringend tegen haar lippen. "Ben je zeker" mompel ik tussen haar kussen door. Ze knikt heftig en spant haar tere armen strakker rond mijn middel."Heb je 'bescherming' bij" lip ik teer in haar nek.
- Heath Byrle (k) -
" Kom maar om" mijn armen spannen zich rond haar kledingloze bovenlichaam en grijpen naar haar haar.
Mijn lippen sluiten zich om de hare duw mijn tong dringend tegen haar lippen. "Ben je zeker" mompel ik tussen haar kussen door. Ze knikt heftig en spant haar tere armen strakker rond mijn middel."Heb je 'bescherming' bij" lip ik teer in haar nek.
- Heath Byrle (k) -

Ik zit met mijn rug tegen de boom aan, mijn knieën opgetrokken en ipodoortjes in mijn oren. Geen punk of hardrock, dit keer. Nu is het de krachtige stem van een of andere onbekende rapper die min hoofd binnendringt. Hij doet me denken aan Ray, hoewel Ray toch een iets andere stijl heeft.
Begin ik me nou te verdiepen in rap? Nee toch?
Het is vast gewoon het feit dat deze muziek me aan hem doet denken.
"Ray," fluister ik, puur voor het tintelende Gevoel dat zijn naam op mijn tong achterlaat.
-*- Avalon -*- KR
Begin ik me nou te verdiepen in rap? Nee toch?
Het is vast gewoon het feit dat deze muziek me aan hem doet denken.
"Ray," fluister ik, puur voor het tintelende Gevoel dat zijn naam op mijn tong achterlaat.
-*- Avalon -*- KR

Na de uitleg van Samantha zei ik: ''Niemand vindt je een slet, als ze het niet te weten komen. En als we bepaalde middelen gebruiken, kun je niet zwanger worden.'' Maar als je het niet wilt, begrijp ik dat. Ik gaf haar een kus.
Wade (elite)
Wade (elite)
Luc
ik loop nu door een school met vrolijke kleuren ik loop naar buiten en alles is kleurrijk en de poort staat open, en nu zag ik het pas dit was kingston high ik rende door de poort naar de markt , op straat ruik je de geur van vers brood van de bakker en de bloemen van de bloemenstal en je ziet een bruisende waterval en daarvoor staat avalon ik ren naar haar toe , en geef haar een kus ,we gaan samen liggen en genieten van de heerlijke zon ze pakte een picknick mand en haalde er lekker broodjes uit .
Ray note (k)
[ hij droomt dit mensjes
]
Ray note (k)
[ hij droomt dit mensjes

Als een deken lagen onze jassen over het gras uitgespreid. Chloés tere handen knoopte vluchtig mijn riem los.
Ik grinnikte "Zo'n haast, mijn liefste" prevelde ik zacht. Ze keek me doordringend aan en perste haar lippen vurig op de mijne. "Ik weet niet wanneer we elkaar weerzien" haar stem trilde van emotie en spanning.
Ik schudde mijn hoofd, "Je bent te goed voor me" ik beet zachtjes op haar tong. Haar lippen krulden zich tot een verlegen glimlach toen mijn handen langs haar benen streken. Ik stopte, " Wat is er" ze fronste haar wenkbrauwen. "Er is niets aan de hand, waarom ?" ik haalde mijn schouders op en liet mijn handen zakken.
"Ik ben hier niet zo zeker van, je komt weer in de problemen" murmelde ik stilletjes. "waarom doe je altijd zo moeilijk" ze rolde met haar ogen en duwde me steviger tegen de 'lakens'. "Ik wil het beste voor jouw"
ze slaakte een zucht en legde haar lippen op mijn voorhoofd.
" Oke" mompelde ik verslagen en zette me recht. "Ik zal al je bevelen opvolgen als je me een gunst bewijst"
"Alles wat je me vraagt" zwoer ze plechtig. " Trouw met me" ...
- Heath Byrle (k) -
Ik grinnikte "Zo'n haast, mijn liefste" prevelde ik zacht. Ze keek me doordringend aan en perste haar lippen vurig op de mijne. "Ik weet niet wanneer we elkaar weerzien" haar stem trilde van emotie en spanning.
Ik schudde mijn hoofd, "Je bent te goed voor me" ik beet zachtjes op haar tong. Haar lippen krulden zich tot een verlegen glimlach toen mijn handen langs haar benen streken. Ik stopte, " Wat is er" ze fronste haar wenkbrauwen. "Er is niets aan de hand, waarom ?" ik haalde mijn schouders op en liet mijn handen zakken.
"Ik ben hier niet zo zeker van, je komt weer in de problemen" murmelde ik stilletjes. "waarom doe je altijd zo moeilijk" ze rolde met haar ogen en duwde me steviger tegen de 'lakens'. "Ik wil het beste voor jouw"
ze slaakte een zucht en legde haar lippen op mijn voorhoofd.
" Oke" mompelde ik verslagen en zette me recht. "Ik zal al je bevelen opvolgen als je me een gunst bewijst"
"Alles wat je me vraagt" zwoer ze plechtig. " Trouw met me" ...
- Heath Byrle (k) -

Trouw. Met. Me. Hij vroeg me ten huwelijk! Ik schoot overeind.
"chloe? Wat is er? Was ik..."
"nee, nee," onderbrak ik hem, "wacht even." Ik ging naast hem zitten en trok mijn knieën op. Oh mijn hemel wat wilde ik graag ja zeggen. Maar mijn vader! Kon ik dit? Wat als mijn vader er achter kwam? Toen dacht ik aan de tijden zonder Heath. Dat nooit meer! We studeerden toch bijna af... Dan ging ik uit huis. Bij Heath wonen. Waarom niet? Ik heb immers geleerd risico's te nemen in het leven. Een glimlachje speelt om mijn lippen als ik Heath's ogen zie. Vol hoop. Onzekerheid. Ik bespeur zelfs een beetje schaamte.
"ik zou niets liever willen," fluister ik en kruip bij hem op schoot. Mijn vingers strelen langs zijn kaaklijn.
"dankje," antwoord hij en voor ik het weet heeft hij zijn lippen al weer op de mijne gedrukt.
Chloe
~elite~
"chloe? Wat is er? Was ik..."
"nee, nee," onderbrak ik hem, "wacht even." Ik ging naast hem zitten en trok mijn knieën op. Oh mijn hemel wat wilde ik graag ja zeggen. Maar mijn vader! Kon ik dit? Wat als mijn vader er achter kwam? Toen dacht ik aan de tijden zonder Heath. Dat nooit meer! We studeerden toch bijna af... Dan ging ik uit huis. Bij Heath wonen. Waarom niet? Ik heb immers geleerd risico's te nemen in het leven. Een glimlachje speelt om mijn lippen als ik Heath's ogen zie. Vol hoop. Onzekerheid. Ik bespeur zelfs een beetje schaamte.
"ik zou niets liever willen," fluister ik en kruip bij hem op schoot. Mijn vingers strelen langs zijn kaaklijn.
"dankje," antwoord hij en voor ik het weet heeft hij zijn lippen al weer op de mijne gedrukt.
Chloe
~elite~
"Je bent gek" murmelde ze zachtjes. Ik grijnsde onschuldig mijn tanden bloot "Maar wel mijn gek". Haar handen streken langs mijn haren en ze legde haar pink in het kuiltje van mijn kin. " Ik dacht dat je zo tegen trouwen was" Chloé lag op het gras en ik was over haar een gebogen. " Dat ben ik ook, maar als het de enige manier is om je van mij te maken" ze zuchten "Dan moet het maar". Vrolijk streelde ik mijn lippen langs de haren en trok met mijn handen haar lichaam dichter naar mij toe. "Nu mag je je belofte na komen" siste ze liefelijk tussen haar tanden door. "Geduld" bromde ik zacht "Ik wil het even officieel maken" gauw trok ik haar recht en staarde haar strak in haar ogen. " Chloé" ik knielde neer op het gras, ze zuchtte geïrriteerd. " Wil je met me trouwen" . mijn stem trilde ook al kon ik het antwoord van haar gefronste blik afleiden. Ik maakte mijn oorring los en hield hem in mijn handpalmen. Ze giechelde hoog en knikte "Ja" .
Mijn borst zwol op en dreigde open te spatten. Voorzichtig schoof ik de ooring over haar pink. "Zo" kreunde ze zacht " Ben je klaar ?". Mijn lippen krulden zich tot een glimlach. "Helemaal, mijn verloofde" ze trok een vies gezicht bij dat woord maar liet zich niet afleiden.
Haar lippen sloten zich rond de mijnen en mijn armen rond haar middel. " Ik hou van je, Chloé" prevelde ik plechtig. " en ik van jouw" haar stem liet me smelten en ik liet me op de grond neervallen. Ze boog zich over me en haar handen gleden naar beneden. Ik glimlachte een laatste maal tot ze mijn lippen vervormde in een passionele zoen.
- Heath Byrle (k) -
Mijn borst zwol op en dreigde open te spatten. Voorzichtig schoof ik de ooring over haar pink. "Zo" kreunde ze zacht " Ben je klaar ?". Mijn lippen krulden zich tot een glimlach. "Helemaal, mijn verloofde" ze trok een vies gezicht bij dat woord maar liet zich niet afleiden.
Haar lippen sloten zich rond de mijnen en mijn armen rond haar middel. " Ik hou van je, Chloé" prevelde ik plechtig. " en ik van jouw" haar stem liet me smelten en ik liet me op de grond neervallen. Ze boog zich over me en haar handen gleden naar beneden. Ik glimlachte een laatste maal tot ze mijn lippen vervormde in een passionele zoen.
- Heath Byrle (k) -

Kreunend kwam ik overeind. Mijn nachten als Bree kwamen steeds vaker langs.
Alleen de gene die me echt goed kenden zouden misschien kunnen zien dat er nog gewoon Sophia achter Bree zat. Maar dat waren allemaal kerkratten. Emily lag nog te slapen.
Ik boog over haar heen en drukte mijn wang tegen haar voorhoofd. Toen stond ik op en kleedde me aan.
Ik haalde Emily's stijltang uit de kast en liet hem opwarmen. Tevreden staarde ik naar mezelf in de spiegel.
"Mogge Bree." Bromde Emily achter me. Ik reageerde de laatste tijd alleen maar op Bree.
"Hoi." Fluisterde ik. Ik zette de stijltang bovenaan een lok haar en trok langzaam de krul uit mijn haar.
Daarna de volgende. Toen ik klaar was trok ik de stekker uit het ding en legde hem op het tafeltje.
Emily stond op en kleedde zich aan. Ik pakte haar hand.
~*Sophia*~
KR
Alleen de gene die me echt goed kenden zouden misschien kunnen zien dat er nog gewoon Sophia achter Bree zat. Maar dat waren allemaal kerkratten. Emily lag nog te slapen.
Ik boog over haar heen en drukte mijn wang tegen haar voorhoofd. Toen stond ik op en kleedde me aan.
Ik haalde Emily's stijltang uit de kast en liet hem opwarmen. Tevreden staarde ik naar mezelf in de spiegel.
"Mogge Bree." Bromde Emily achter me. Ik reageerde de laatste tijd alleen maar op Bree.
"Hoi." Fluisterde ik. Ik zette de stijltang bovenaan een lok haar en trok langzaam de krul uit mijn haar.
Daarna de volgende. Toen ik klaar was trok ik de stekker uit het ding en legde hem op het tafeltje.
Emily stond op en kleedde zich aan. Ik pakte haar hand.
~*Sophia*~
KR

Gisteravond, gisteravond was ik Wade om de hals gevolgen, daarna waren we inslaap gevallen.
Nu, nu liggen we op onze zij, Wade heeft zijn armen rond mijn middel, ik voel zijn rustige ademhaling in mijn haar.
Ik houd van Wade, en ik wil hem nooit meer kwijt.
"Samantha?", klinkt Wade's slaperige stem, "ja?"
"Je bent dus al wakker", murmelt hij en hij duwt wat haar uit mijn nek weg, langzaam begint hij me te kussen, "wat is er Wade?", mijn lippen zijn gekrult tot een fijne glimlach.
"Ik wil het ene van laatst graag helemaal afmaken", heel even stookt mijn adem...
"Wade......"
"Je zult niet zwanger worden", stelt Wade me gerust, ik zucht en ontspan me, Wade glijd zachtjes over me heen, zodat hij voor me ligt, langzaam begin we te zoenen.
~°Samantha Jackson°~
¨Elite¨
Nu, nu liggen we op onze zij, Wade heeft zijn armen rond mijn middel, ik voel zijn rustige ademhaling in mijn haar.
Ik houd van Wade, en ik wil hem nooit meer kwijt.
"Samantha?", klinkt Wade's slaperige stem, "ja?"
"Je bent dus al wakker", murmelt hij en hij duwt wat haar uit mijn nek weg, langzaam begint hij me te kussen, "wat is er Wade?", mijn lippen zijn gekrult tot een fijne glimlach.
"Ik wil het ene van laatst graag helemaal afmaken", heel even stookt mijn adem...
"Wade......"
"Je zult niet zwanger worden", stelt Wade me gerust, ik zucht en ontspan me, Wade glijd zachtjes over me heen, zodat hij voor me ligt, langzaam begin we te zoenen.
~°Samantha Jackson°~
¨Elite¨

Langzaam opende ik mijn ogen. Waar was ik ook alweer? Wat was er gebeurd? Alles in mijn lichaam was stijf en ik had het verschrikkelijk koud. Heath's armen lagen om me heen en ik lag dicht naast hem. Ik keek naar beneden. Aha. Daarom had ik het koud! Ik lag poedelnaakt buiten in februari. Ik bekeek mijn pink. De oorring van Heath. We waren verloofd. Een grote glimlach speelde rond mijn lippen toen ik me het gezicht van mijn vader voorstelde. Rillend brak ik me los uit zijn armen en trok mijn kleren aan. Dat shirtje gaf niet veel warmte. Ik pakte een paar van Heath's kleren en legde die als een deken over hem heen. Hij zou het ook wel koud hebben. Ik glimlachte en knielde een meter bij hem vandaan op de grond. Hij was zo lief als hij sliep. Af en toe een klein stuiptrekje bij zijn mond. Plots opende hij zijn ogen en keek verbaasd naast hem.
"chloe?!" riep hij in lichte paniek.
"hier," antwoorde ik glimlachend. Heath slaakte een zucht van verlichting.
"ik dacht dat je weg was," zei hij zachtjes.
Chloe
~elite~
"chloe?!" riep hij in lichte paniek.
"hier," antwoorde ik glimlachend. Heath slaakte een zucht van verlichting.
"ik dacht dat je weg was," zei hij zachtjes.
Chloe
~elite~
Mijn armen sloten zich rond haar pols. "Blijf je nog even" prevelde ik met zachte stem. Ik staarde haar strak in haar saffieren ogen. Een vluchtig glimlachje speelde op haar beeldig gelaat en ze schoof opnieuw wat dichter tegen me aan. Haar bevroren lichaam siste haast tegen mijn brandende borst. Ze kermde verheerlijkt en sloeg haar ijskoude voeten rond mijn benen. Ik verkrampte en ze giechelde. "Wat wil je vandaag doen ?" lipte ik zacht in haar oor. Ze haalde haar ouders op en beet op haar lip.
- Heath Byrle (k) -
- Heath Byrle (k) -

Voorzichtig doe ik het shirt van Samantha uit. Zij doet ook mijn shirt uit. Daarna volgen de broeken. Nu liggen we beide in ons ondergoed. Rustig doet Samantha nog wat uit.
Wade (elite)
Wade (elite)

Ik houd van Wade, echt zo veel. Maar ik had het gevoel alsof mijn hart het elk moment zou kunnen begeven, ik voel dat Wade zijn lippen verplaatst naar mijn keel, daar begint hij te zoenen, zachtjes begin ik te hijgen.
Ik voel dat Wade mijn onderbroek naar beneden duwt, ik trap hem weg.
----
Evenlater liggen we hijgend naast elkaar. Mijn hoofd op Wade's borst, "dat was fijn", murmel ik, Wade grinnikt, "en nu?", vraag ik, "wat gaan we nu doen?", voeg ik eraan toe.
~°Samantha Jackson°~
¨Elite¨
Ik voel dat Wade mijn onderbroek naar beneden duwt, ik trap hem weg.
----
Evenlater liggen we hijgend naast elkaar. Mijn hoofd op Wade's borst, "dat was fijn", murmel ik, Wade grinnikt, "en nu?", vraag ik, "wat gaan we nu doen?", voeg ik eraan toe.
~°Samantha Jackson°~
¨Elite¨

''Wat jij maar wilt.'' antwoord ik. ''Al ben ik wel wat moe... Zullen we eerst wat slapen?''
''Is goed.'' zegt Samantha.
Wade (elite)
''Is goed.'' zegt Samantha.
Wade (elite)

Ik zit aan een tafeltje in de kantine de laatste happen van mijn droog broodje kaas op te eten. Ik heb vanochtend het ontbijt overgeslagen, dus mijn maag rammelt. Ik schuif het laatste stukje naar binnen, laat er nog een slok slappe thee achter volgen en veeg mijn mond af met mijn mouw.
Het dienblad leg ik op de kar, wuif even naar Veronica en stap naar buiten. Vreemd genoeg lijkt de lucht minder grijs dan anders. En zie ik daar nou een.. mus? Nee, dat kan niet. Ik wrijf even in mijn ogen. Weg, verdwenen. Het was een dor blaadje dat ik voor een vogel heb aangezien.
Teleurgesteld loop ik naar mijn leivelingsboom, doe mijn zwart-rode sjaal met doodshoofdjesmotief af, gooi het op de grond en grijp twee stevige takken vast. Mijn voeten zet ik tegen de stam en klim omhoog. Behendig slinger ik mijn been om een tak, hijs mezelf verder omhoog en laat mijn andere been volgen. Zo, ik zit.
Ik slinger mijn bovenlichaam naar achteren en aanschouw het schoolplein ondersteboven. Thank God dat ik mijn schooluniform niet aanheb en mijn benen omhuld zijn door een donkere skinny jeans. Mijn haar, stijf van de gel, blijft gewoon zitten zoals het eerst ook zat. Ik duw mijn iPodoortjes in mijn oren en speel mijn lievelingsnummer af.
-*- Avalon -*- KR
Het dienblad leg ik op de kar, wuif even naar Veronica en stap naar buiten. Vreemd genoeg lijkt de lucht minder grijs dan anders. En zie ik daar nou een.. mus? Nee, dat kan niet. Ik wrijf even in mijn ogen. Weg, verdwenen. Het was een dor blaadje dat ik voor een vogel heb aangezien.
Teleurgesteld loop ik naar mijn leivelingsboom, doe mijn zwart-rode sjaal met doodshoofdjesmotief af, gooi het op de grond en grijp twee stevige takken vast. Mijn voeten zet ik tegen de stam en klim omhoog. Behendig slinger ik mijn been om een tak, hijs mezelf verder omhoog en laat mijn andere been volgen. Zo, ik zit.
Ik slinger mijn bovenlichaam naar achteren en aanschouw het schoolplein ondersteboven. Thank God dat ik mijn schooluniform niet aanheb en mijn benen omhuld zijn door een donkere skinny jeans. Mijn haar, stijf van de gel, blijft gewoon zitten zoals het eerst ook zat. Ik duw mijn iPodoortjes in mijn oren en speel mijn lievelingsnummer af.
-*- Avalon -*- KR
Verveeld leunde ik achterover en zette de computer uit.
Nu Kevin dood was had ik niks meer te doen. Ik stond op en leunde uit het raam.
Je kon overal nog resten van het feest zien. Hier en daar lag nog confetti en in hoekjes en op lampenkappen lag glitter. Ik plofte neer op de bank. Er was echt niks te doen.
>.<Gabriella>.<
Nu Kevin dood was had ik niks meer te doen. Ik stond op en leunde uit het raam.
Je kon overal nog resten van het feest zien. Hier en daar lag nog confetti en in hoekjes en op lampenkappen lag glitter. Ik plofte neer op de bank. Er was echt niks te doen.
>.<Gabriella>.<

Ik schrok wakker. Hoe lang had ik geslapen? Ik probeer me gisteravond voor te stellen, maar kon niets meer herrinneren. Langzaam probeer ik op te staan, meteen krijg ik in mijn hoofd klappen waardoor ik mezelf schreeuwend weer op het kussen werp. Met mijn handen pak ik mijn hoofd vast, f*ck. Wat is er aan de hand? Ik kijk op de wekker naast mijn bureau. Er staan een paar tekens op die ik niet begrijp. Wat is er aan de hand? Vraag ik alweer aan mezelf. Ik kan niet eens die cijfers lezen. Kan niet eens zien hoelaat het is. Terwijl ik naar het plafond staar denk ik aan gisteravond. Wat heb ik gisteravond gedaan? Ik wil het dekbed van me afslaan, maar het lijkt net alsof mijn armen niet willen doen wat ik wil. Ik verstop mezelf onder de dekens en probeer weer te slapen. Wat is er aan de hand? vraag ik me af voor de laatste keer.
-Dylan, Elite.
-Dylan, Elite.