volgens mij had ik op vorige pagina uitleg gedaan, maar dies denk ik niet aangekomen
Asus zegt dat ze dat niet hebben beloofd, en hebben nu een nieuw moederbord er in gezet. maar ik ga eigenlijk niet van uit dat ik hem vrijdag terug heb, ik weet nu wel hoe die winkel is!
^ Dat is wel weer waar Essel,hoe raar het ook klinkt ik vond het best moeilijk om mijn laptop in te leveren enzo voor de allerlaatste keer. dus nu zie ik er niet zo tegen op om even iets langer te moeten wachten op mijn oude vertrouwde laptop.
Hopelijk zetten ze nu legale windows 7 erop anders moet ik weer mn illegale disk gebruiken
Het klinkt helemaal niet raar vind ik, zou ik zelf ook hebben. ;p & Ik hoop ook van dat windows 7, legaal is natuurlijk beter. (:
btw, weet je heeeeel misschien nog gebruikersnaam & ww van de van vlietjes voor die slaapkamerset van tiener-eline? ;$ Die Tarta de Fresa, ik kan geen account maken op die site namelijk. ><
Gisteren het eind stuk geschreven van velvet snow! woehoe:D nu nog een klein stukje voor het tweede hoofdstuk en dan ben ik klaar met het schrijven! Hoofdstuk 1 is al een stuk gefotografeerd, maar bitte geef me nog tijd voor het fotograferen, het is de moeite waard;) *raar dat ik het zelf zeg* maar goed, vandaag update 10G van vliet!