Mooi Hiki en Timon
Al mis ik bij timon tekst........welk huisje is nu van wie? En de opdracht was toch kleine strandhuisjes dus je hebt je prima aan de opdracht gehouden
timon en hiki echt kei mooie huisjes... :thumsup...
@ nina... ik had gezecht dat ik vanwege de verhuizing mij terug moet trekken uit de wedstrijd... is het goed als ik alsnog voor vrijdag iets leuks te bouwen ????
@TT:
Wat mij betreft kan het, denk dat Nina er ook niet al te moeilijk over gaat doen;) Want hoe meer mensen er nog mee doen, hoe leuke het is natuurlijk..tenminste dat vind ik(A)
Nee, Bakie en ik hebben een beetje overlegd. Het beste is dat we hierna gelijk naar de finale gaan, met 3 deelnemers! Als jullie dus allemaal zouden inleveren, Hiki, Timon4, Bloos6, Nathalie88, Starrats en TenerifeTerrreur, dan moeten er 3 afvallen.
We hebben nog wel 1 gewone opdracht, maar dat ligt er echt aan hoeveel deelnemers er nu inleveren. Als IEDEREEN zou inleveren, 6 deelnemers in totaal, dan zou er nog een gewone opdracht kunnen komen.
Ja, ik denk dat dat ook niet gaat lukken. Maar opzich kunnen we de opdracht wel doen hierna, er vallen dan geen mensen meer af, het is dan alleen meer een 'zomervakantie-opdracht'. En dan na de zomervakantie de finale. Is dat een idee?
Timon4 schreef:woow wat zijn ze groot, die van mij hebben maar een ruimte + een badkamer. is die van mij dan wel goed. ze slapen bij mij ook op een slaap bank...
Slaapbanken? Heb je die in De Sims? Die zou ik namelijk best willen hebben, ook al doe ik niet mee!