Skaten was leuk
En mijn ene vriend die me kwam ophalen is gek, mijn vriendin (die was ook mee) was het met mee eens. En hij begon me op een begeven moment te duwen, en toen werd ik hysterisch ;3
Samenvatting;
Super leuk gehad ;D
En ik ben weer een beetje over mijn skate angst heen ;s
Maargoed, mooi dat je hem eindelijk hebt Ik vond hem alleen eerlijk gezegd wel wat tegenvallen, de collectors spullen dus. Dat boekje met de artworks bestaat voor 50% uit screenshots die gewoon overal op internet staan en volgens mij waren er meer dingen beloofd dan er uiteindelijk inzitten?
over eeen meisje dat is geslagen door haar vader, dus is ze bij haar moeder gaan wonen. Haar zusje woonde nog bij haar vader dus die is ook helemaal geslagen. En die vader is politie agent!
Een oude vriendin van me woonde eerst in Spanje. Haar vader sloeg haar en haar moeder. Toen zijn zij en haar moeder naar Nederland gevlucht. En 2 jaar geleden is die moeder overleden aan Kanker. En dat meisje heeft La tourette ofzo. Dus ze heeft allemaal tics. En ze wordt daar best mee gepest. Ze woont nu bij de ex van haar stiefvader. Met haar stiefzus.
Gisteren ben ik na een week met mijn neus in de boeken te hebben gezeten met mijn vriend naar de bioscoop geweest. Gooische vrouwen!! Haha, mijn vriend vond het eerst maar niks met een zaal vol kwekkende vrouwen, maar toen hij meer mannen zag dat zichzelf vond hij het wel oké. Jammer genoeg vind ik de film een raar eind hebben, heb het gevoel dat er wel een deel 2 aankomt.. Tenminste, hoop ik. Gooische vrouwen is veeeeelte leuk!
ik had vandaag mijn eerste zwemwedstrijd
ik had bij de 100m borst gewonnen, bij 50m rug gediskwalificeerd ( )
en bij 100m rug ook gewonnen ( srry voor overenthousiast-heid, maar voor je eerste wedstrijd ging het goed)
en ik was bij borst 1e van het programma
en met waterpolo had ik 2 doelpunten gemaakt en 8-4 gewommen
Een goeie morgen mensen, wow dat is vroeg voor mijn doen , maar goed ook drukke dag vandaag
ff bedrijf bekijken waar ik waarschijnlijk deze week nog aan de slag kan