Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4989 berichten • Pagina 206 van 250

AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Wat wil je kwijt.

^Slaaplekker!!!

Ik heb een heel bord patat op met twee hamburgers<3 yay me! Het duurde wel even tot ik het op at, maar ik zit nu nog steeds uit te buiken :P
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Ben nu thuis effiess, en heb meegekregen dat we vanmiddag op de fiets naar milieupark gaan, daar heb ik wel zin in, alleen Pff, er is een hele grote berg en daar moeten we op fietsen, en ik ben al zo slecht in op bergen fietsen. ^_^
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

5 minuten eerder vrij door excursie, we stonden zo in de wijk waar ik woon, (Nog niet de straat) Juf zo: "Wie woont hier dichtbij." Ik mijn hand opsteken, en kon ik lekker naar huis fietsen. (a)
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

had maar 3 uur les vandaag (a) na school ijsje gehaald met me bff, en lekker gekletst over van alles en nog wat :p Zij moest anmelijk nog een lesuur wachten en daarna ergens heen, dus heb ik met haar gewacht :)
Daarna naar de stad gegaan en 2 shirtjes en een topje gekocht:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en nog wat meer spullies, waaronder een zonnebril, maar die zet ik in het post jezelf ;p
Simmielove

Dat shirtje van The Rolling Stones id leuk ;D

Had vandaag 8,1 voor wis :swing
En moest vandaagmaar tot het 6de, in plaats van 7de :swing
Nu nog even Frans leren :)

En we hebben die nieuwe banken, wel wennen, en ze zijn groter xD
Ben er al tegen aan gelopen :sweatdrop
Maar super mooi zijn ze zekersss ;D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit

Ik loop te vaak tegen dingen aan :S
Een week geleden liep ik naast 3 vrienden van mij in een (te) smalle gang, en toen knalde ik tegen de deur van natuurkunde op.. Die jongens keihard lachen.
En toen een dag erna struikelde ik over een stoel (diezelfde jongens weer keihard lachen).
Volgens diezelfde jongens liep ik 2 weken geleden tegen de deur bij geschiedenis aan.. kan ik me niet herinneren, maar dat zal vast door de klap komen.
En vandaag struikelde ik over het 2cm-hoge drempeltje bij het computerlokaal.. :glare
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
suspicious:3
Mest analist Mest analist

^ da's niet zo slim XD
(ik denk telkens bij je plaatje, moet dat ding niet allang lijst krijgen van z'n tong XD)

ik verveel me, en heb geen zin om duits te leren... Volgens de site (waar ik m'n laptop bestelde) moet ie al afgeleverd zijn, niets binnen, kijken we naar zo'n nummer, kan die TNT 'm niet vinden :(

Laatst gewijzigd door suspicious:3 op ma 21 mar 2011, 16:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Lisa is de naam
AnsjJ2

@Hikari: Leuk!!

Verder: School werk maar eens opgepakt,, En het eerste wat ik doe als ik de Virtuele HardDisk wil vergroten.. Juist, verwijder ik hem.. Kan ik weer met ALLES opnieuw beginnen... Zucht. *baalt*

Weergave- en sorteeropties

Gesloten