ze is echt heel mooi
& schattig
Cake Models (Nieuw: Jake Conway)
104 berichten • Pagina 3 van 6
Re: Cake Models (Nieuw: Cherié Valentino)
Woooow. zij is knap!

mooie sims! =D
over dat sims downloaden en gebruiken, ik wil er binnenkort 1tje lenen als dat mag :3
aangezien ik zelf maar ene beperkt aantal aan sims heb en ik meer sims nodig hebt zou ik he tleuk vinden om 1 van je sims te lenen :3
ze krijgt dan wel een niet super grote rol maar wel een rol
over dat sims downloaden en gebruiken, ik wil er binnenkort 1tje lenen als dat mag :3
aangezien ik zelf maar ene beperkt aantal aan sims heb en ik meer sims nodig hebt zou ik he tleuk vinden om 1 van je sims te lenen :3
ze krijgt dan wel een niet super grote rol maar wel een rol

Is helemaal goed hoor! ^^
Laat me maar weten welke je wilt in een PM. [:
Ondertussen zullen er gewoon meerdere modellen bijkomen.
Laat me maar weten welke je wilt in een PM. [:
Ondertussen zullen er gewoon meerdere modellen bijkomen.

Jouw sims zijn echt zooo mooi :OOO
Niet normaal gewoon x3
Keep up the good work
Niet normaal gewoon x3
Keep up the good work

D'aww<3 Thanks chuu. :3
Lara Vos
Leeftijd: Jongvolwassene
Eigenschappen:
- Zuinig
- Lichte Slaper
- Groene Vingers
- Geboren Verkoopster
- Charismatisch
Favorieten:
Kleur: Turkoois
Eten: Wafels
Muziek: Pop
Weetje: Eigenlijk heb ik bij Lara nog geen liedje. Wel kan ik me bij Lara een vriendelijk en zorgzaam meisje voorstellen, die tegelijkertijd ook echt niet op d'r bekkie gevallen is!

Lara Vos
Eigenschappen:
- Zuinig
- Lichte Slaper
- Groene Vingers
- Geboren Verkoopster
- Charismatisch
Favorieten:
Kleur: Turkoois
Eten: Wafels
Muziek: Pop
Weetje: Eigenlijk heb ik bij Lara nog geen liedje. Wel kan ik me bij Lara een vriendelijk en zorgzaam meisje voorstellen, die tegelijkertijd ook echt niet op d'r bekkie gevallen is!

leuk <3
Re: Cake Models (Nieuw: Lara Vos)
Leuk ;D

Ik vind Lara een beetje eng..

Mooie Sim, maar ze kijkt wel wat bijzonder

ze heeft echt mega ogen! Ö maar wel mooi!

Grappig dat je dat zegt, want..
het zijn eigenlijk gewoon de standaard EA ogen die al in het kant en klare lijstje staan.
het zijn eigenlijk gewoon de standaard EA ogen die al in het kant en klare lijstje staan.

Ik vind de sim in je sig echt super mooi ;o
En je andere modellen ook hoor ;3
En je andere modellen ook hoor ;3

Sorry voor pp!
Vinny Líon
Eigenschappen:
- Genie
- Goed gevoel voor humor
- Hondenliefhebber
- Perfectionist
- Op familie gericht
Favoieten:
Kleur: Oranje
Eten: Vis met Patat
Muziek: Rockabilly
Weetje: Het liedje dat bij hem hoort is Hello Goodbye - Here in your arms. Ik weet niet waarom, maar ik vind dat echt.. een nerd liedje. (Of het nou positief of negatief is weet ik eigenlijk ook niet, haha.) Maar het is een goeie jongen en slim!

Vinny Líon
Eigenschappen:
- Genie
- Goed gevoel voor humor
- Hondenliefhebber
- Perfectionist
- Op familie gericht
Favoieten:
Kleur: Oranje
Eten: Vis met Patat
Muziek: Rockabilly
Weetje: Het liedje dat bij hem hoort is Hello Goodbye - Here in your arms. Ik weet niet waarom, maar ik vind dat echt.. een nerd liedje. (Of het nou positief of negatief is weet ik eigenlijk ook niet, haha.) Maar het is een goeie jongen en slim!

Re: Cake Models (Nieuw: Vinny Líon)
Mooie sim

Wat een leuk idee eigenlijk om je simmies beschikbaar te stellen voor een verhaal.
Voor mijn eigen dagboek denk ik niet dat ik ze zou kunnen gebruiken, omdat ik het zelf zo leuk vind om ze te maken. Wat mij betreft mogen je modellen een wat meer uitgesproken karakter krijgen. Je bad-ass simmie b.v. vind ik erg leuk.
Voor mijn eigen dagboek denk ik niet dat ik ze zou kunnen gebruiken, omdat ik het zelf zo leuk vind om ze te maken. Wat mij betreft mogen je modellen een wat meer uitgesproken karakter krijgen. Je bad-ass simmie b.v. vind ik erg leuk.

Ooohh die is mooi, ze zijn allemaal wel mooi. Maar Vinny mag wel eens bij Jessica langskomen hihi. Maar ik maak geen dagboeken helaas, of beter gezegd nog niet. Maar goed bezig!

Wauw, Vinny is echt knap o;
En Lara is ook mooi, alleen kijkt ze een beetje raar, door die pose is het niet? ;d
En Lara is ook mooi, alleen kijkt ze een beetje raar, door die pose is het niet? ;d

Gebruik je veel downloads zoals skins etc? Ik vind je Sims echt mooi en zit te broeden op een verhaal en zou het heel leuk vinden als ik één van jouw simmies zou kunnen gebruiken!

@ Franniewee: Komt goed. Ik had het eerlijk gezegd wat minimaal gelaten, zodat mensen die ze willen hebben zelf ook nog een beetje erbij kunnen verzinnen.
Maar ik zal het in de gaten houden!
@Simsfreak: Yep.Want eigenlijk ziet ze er voor mijn gevoel best normaal uit.
Ach, niet alle poses zijn perfect, en zo niet alle simmies. ^-^
@ Fransor: De kleding is het meeste uit de store of uitbreidingspakketten. Voor mannen gebruik ik geen skins, alleen voor de vrouwen. De gratis skin van peggyzone. Alleen het lichaam.
en de haren zijn gedownload. De skin van de vrouwen kan ik er eventueel uithalen, zodat de sims weer de normale skin bevatten van Sims 3.
Thanks allemaal!

@Simsfreak: Yep.Want eigenlijk ziet ze er voor mijn gevoel best normaal uit.

@ Fransor: De kleding is het meeste uit de store of uitbreidingspakketten. Voor mannen gebruik ik geen skins, alleen voor de vrouwen. De gratis skin van peggyzone. Alleen het lichaam.

Thanks allemaal!