Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

550 berichten • Pagina 3 van 28

Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: In de straten van Japan - Speltopic

'Vraag meteen of Usagi haar bril wilt afdoen, wegens foeilelijkheid.' mompelde ik tegen Shinju, nadat de leraar Chiyo weg had gestuurd. Shinju begon meteen te lachen.
Ondertussen was Shino ook brutaal gaan doen tegen de leraar, en was hij in een hevige discussie met de leraar.
Ik snap niet waarom ik hier zit, ik verspil mijn tijd echt hier, tussen al die sukkels die hier zitten. Ik bedoel, ik ben hier wel de knapste, en krijg daardoor later echt wel een betere baan dan al die nerdjes die 10'en halen...
Naja, de knapste ben ik misschien niet, dat is Sato... Sato... Echt, hij is echt een lekker ding.
Helaas heeft Shinju hem al, maar dat maakt mij niet veel uit. Dat is alleen maar meer kans dat ik dichter bij hem in de buurt kan komen. En bovendien houd ik echt van Shinju, ze is mijn allerbeste vriendin, alhoewel ik nooit van mijn leven mijn Chi-straightener aan haar zal lenen, maar toch...
'Welke kleur nagellak zal ik vanavond opdoen?' fluister ik richting Shinju.

-Naomi Nomade
Afbeelding
DIRECTIONER.
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Ik pakte mijn spullen. Verveeld liep ik het klaslokaal door naar de deur.
'Waar denk jij heen te gaan, meneer Tako?'
'Naar huis,' zei ik. Toen ging de bel. Geïrriteerd keek de leraar me aan. Ik slofte door de school, terug naar de ingang om mijn iPod, die ze gevonden hadden, weer op te halen. Ik nam een omweg om niet door de drukte te hoeven lopen. Voor het kantoor van de directeur zag ik Chiyo staan. Volgens mij had ik gemist waarom hij eruit werd gestuurd. Met tegenzin riep ik hem toch maar. Verschrikt keek hij op.
'Wat doe je hier,' vroeg ik zo ongeïnterreseerd mogelijk. Toen zag ik zijn oorbel glinsteren.
'Mijn oorbel,' zei hij boos.
'Ga toch niet naar die chagrijn en blijf morgen ook bij school vandaan. Niemand zal het toch doorhebben. Ik heb weer nieuwe cd's nodig.' Chiyo haalde zijn schouders op.
'Ik denk er nog wel over na,' zei hij. Ik schudde mijn hoofd en liep verder de grijze gangen door.

-- Takeshi Tako --
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand

"Chiyo, jij ook hier?" Waarom vroeg ik het eigenlijk, natuurlijk was hij hier, hij was hier vaak genoeg.
Chiyo knikte alleen maar en werd naar binnen geroepen. Ik hoorde geschreeuw heen en weer, heen en weer. De klok tikte en tikte, hoelang sta ik nu al? Best lang, ik wou al wegglopen, toen ik een huilende Chiyo naar buiten zag komen. Duidelijk geschrokken zei ik: "Chiyo, wat is er gebeurt?" Hij gaf geen antwoord en duwde me opzij... Ik haalde mijn schouders op en liep de kamer van de directeur in. "Diato, wat doe jij hier?" ik schuifelde wat met mijn voeten en zei toen uiteindelijk: "meneer, gisteren voor de school begon is mijn mp 3 speler afgepakt bij het fouilleren. en nou blijkt dus dat ik deze nog steeds niet terug heb."
Waarop die vuile rat van een directeur zei: "nou, dan luisteren jongeren maar is geen muziek, kunnen ze een stuk beter leren, wat mij betreft zeg ik je, dikke pech! Je krijgt hem niet terug!!! je kunt gaan, nu!"
Verward draaide ik me om en liep vluchtig de kamer uit, wat een rotzak was het toch. Ik rende naar het huis en begon de hele jongens ruimte overhoop te halen. Kasten, boeken van alles vloog door de lucht. Boos, dat was ik!

Ik zag Takeshi, rustig muziek te luisteren, als ik geen muziek heb dan niemand! Ik liep naar hem toe, gooide hem omver, en pakte zijn mp 3. Ik gooide deze op de grond en begon er op te stampen, totdat er een mes flitste, die Takeshi had een mes gepakt. Natuurlijk, had ik ook een mes, zo slim als ik was. En begon op hem in te hakken, iedereen kijk verstijft toe, hoe ik met mijn grote woede Takeshi's mp 3 sloopte en op Takeshi zelf inhakte.

-Kenji Diato-
Afbeelding
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

De schoolbel ging. Eindelijk! We mogen weg uit deze gevangenis. Ik liep naar de kluisjes om mijn boeken in mijn kluisje te doen. Even kijken wat ik voor huiswerk ik heb voor morgen .... wiskunde, geschiedenis en biologie. Deed de boeken waarvoor ik huiswerk had in mijn tas en liep naar de bus. Onder weg botste ik tegen Usagi aan en ze liet haar boeken op de grond vallen. Ooww sorry ik zag je niet staan. ik zal je wel even helpen met je boeken oprapen.

-- Taiki Doto --
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

"@#$^%" Het bloed sijpelde uit mijn oor. Die %$# van een directeur had mijn oorbel uit mijn oor gerukt. Hij had waarschijnlijk niet gedacht dat de 'jeugd van tegenwoordig' echte oorbellen nam. Daarna had hij me weggestuurd zonder straf, waarschijnlijk in de hoop dat ik niet zou gaan klagen bij de school. De tranen stonden me in de ogen, maar ik wilde het niet laten zien. Waarom moest dit zo'n pijn doen?! Ik rende het gebouw uit en stapte in de bus. Door mijn wazige ogen zag ik niet naast wie ik was gaan zitten.

- Chiyo Kunoto

( @djonblack: Is dat niet een beetje overdreven heftig?)
Afbeelding
Terug!
marlinde

Zwijgend zat ik in de bus. Uit pure verveling was ik net aan het uitrekenen hoeveel
ik nog moest hebben, hoevaak de kans nog bestond dat ze me betrapten.
Opeens plofte Chiyo naast me. Voor een keer zonder zijn oorbel. Hij had hem toch nog in zijn oor toen school begon..?
Onwilkeurig schoof ik wat dichter naar het raam toe.
>Rini Krimiean<
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
ixkilledxthexcookie

Kenji kwam boos de kamer binnen stampen, geen probleem. Kenji begon alles overhoop te gooien, zucht. Kenje kwam stal mijn mp3 en sloopte hem, ik was woedend. Ik greep mijn mes vanonder mijn kussen vandaan en vloog op hem af.
'Je mag aan alles komen, maar van mijn muziek blijf je af!!' schreeuwde ik boos. Ook Kenji pakte zijn mes. De eerste paar keer lukte het me om zijn aanvallen te ontwijken, maar toen was het raak. Hij had mijn schouder geraakt. Schreeuwend van de pijn viel ik op de grond. Maar Kenji wist van geen ophouden. Een hele menigte had zich ondertussen gevormd voor de deur van de jongensslaapzaal. Boos duwde ik Kenji van me af en gaf hem een klap in zijn gezicht. Verbaasd keek hij me aan. Geïrriteerd liep ik langs hem, pakte mijn overleden mp3 op en liep door de menigte de slaapzaal uit. Wat een loser, daar gaat mijn geld voor nieuwe muziek. Ik hield met mijn hand mijn schouder vast, het deed verschrikkelijk veel pijn. Achter mij hoorde ik iemand lopen.
'Takeshi, gaat het...' zei Hotaru zachtjes.

-- Takeshi Tako --
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Rini schoof wat dichter naar me toe, wat zou ze van me willen? Telkens leek het alsof ze iets wilde gaan zeggen, maar ze slikte haar woorden telkens weer in. Het maakte mij allemaal niet zoveel uit. Mijn oor klopte nog steeds, en op mijn uniform zat nu ook wat bloed.
"Waarom heb je je oorbel vandaag niet in?" vroeg iemand zachtjes.
Versuft van de pijn keek ik om me heen. Rini kuchte zachtjes. "Oh," mompelde ik. Ik draaide me om om de andere kant van mijn hoofd te laten zien. Rini keek geschrokken naar mijn bloedende oor.

- Chiyo Kunoto
Afbeelding
Terug!
Nona

Als laasten stapten Shinju en ik de bus in. We stapten altijd als laatsten in de bus, zodat iedereen kon zien hoe mooi en leuk we waren. En altijd zaten we op dezelfde plek, de derde rij van links.
Voor ons zat altijd Sato, samen met een vriend waarvan ik de naam telkens vergeet (toch niet boeiend). Naast ons zaten Chiyo en Rini. Chiyo's oor bloedde. Aangezien hij wel eens wat dingetjes voor me mee smokkeld gaf ik hem een zakdoekje zodat hij het tegen zijn oor kon houden.
'Thanks.' zei Chiyo terwijl het leek alsof hij het niet meende, pakte het zakdoekje aan en zette het tegen zijn oorlel. Ik wist wel dat hij mij niet mag.
I don't care.
Ik had zin in een sigaret.

-Naomie Nomade
Afbeelding
DIRECTIONER.
Luna

'Takeshi?!' Ik hapte naar adem. 'Wat is er gebeurd?' vroeg ik terwijl ik mijn hand op zijn schouder legde om het bloeden te stelpen. Iemand zei dat ik niet in de jongensslaapkamer mocht komen maar ik negeerde het. 'Heeft er iemand een doek ofzo?' riep ik, maar er kwam geen reactie. Dan scheurde ik maar iets af van mijn eigen kleding en depte zijn wond wat. De kreunende Takeshi keek me ongelovig aan. 'Wat?' zei ik alsof dit de normaalste zaak van de wereld was.

-Hotaru Kiun-
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ik zucht en plof naast Kimmiko neer, 'eindelijk, weg van school', zucht ik, Kimmiko knikt instemmend. 'Heb jou trouwens al je outfit voor Harajuku?', vraag ik. Kimmiko bijt peinzend op haar lip en schud haar hoofd. 'Echt niet? Jij hebt zat kleren', zeg ik verbaasd. 'Kan jij me niet helpen? Ik vroeg het laatst ookal', zegt ze.
'Serieus?', zeg ik geschrokken. 'Niet gehoord, sorry', mompel ik en krab onschuldig op mijn achterhoofd.
Ik zie vanuit mijn ooghoeken hoe Shino achter ons neerploft, maar al snel weer met een rechte rug gaat zitten. Ik leun naar Kimmiko toe, 'wat heeft hij de laatste tijd?', vraag ik. 'Is er iets gebeurd met je ofzo? Hij is de laatste tijd zo... Gespannen.. En verlegen', ik loer vanuit mijn ooghoeken naar Shino, die naar ons staarde. 'Kan je tegen hem zeggen dat hij moet stoppen met staren?', zeg ik geirriteerd voordat Kimmiko antwoord kan geven.

~.~ Sakura Karamigi ~.~
~@Djon Black; is dat idd niet iets 'te'~
~Liza, zou je me een PM kunnen sturen met Kimmiko's karakter ect. Wat ze vaak zegt, hoe ze reageert op bepaalde dingen :sweatdrop~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Met een uitgestreken kop pakte ik het zakdoekje aan. Niet gaan janken waar Naomie bij is, dan ben je echt gedoemd. Niemand leek iets te merken gelukkig en ik drukte het zakdoekje goed vast tegen mijn oor. Het klinkt misschien dom, maar ik vroeg me nog het meeste af of ik mijn oorbel nog zou kunnen dragen als mijn oor herstelt was. Vast wel, want anders werd ik zo chagrijnig. Dan zou die vuile directeur nog van me horen. Ik beet op mijn lip, mijn oor klopte hard.
Toen de bus eindelijk stopte liep ik naar buiten. Ik mikte mijn tas de jongenszaal in, waar Hotaru en Takeshi zaten. "Je mag hier niet komen," mompelde ik en ging buiten op een plastic stoel zitten. Ik stak een sigaret op, waarna ik me meteen al beter voelde. Alleen Naomie en ik rookten, en iedereen zag liever dat we het niet deden. Toch bleven we het doen, ze mochten blij zijn dat we niet op school rookten... dat was al moeilijk genoeg.
Naomie plofte naast me neer. Ze keek me aan. Eerst probeerde ik haar te negeren, maar ze bleef naar me staren. Ik glimlachte sarcastisch. "Ook eentje Naomie?" vroeg ik.

- Chiyo Kunoto
Afbeelding
Terug!
marlinde

Stil staarde ik naar het plafond van de meidenslaapzaal.
Meteen toen de bus arriveerden liep ik zo snel mogelijk naar de slaapzaal.
Ik was af en toe gewoon bang voor Chiyo.. Misschien omdat hij de enige is die er zonder te
vragen achter kan komen wat ik doe in het weekend? Hij lijkt me wel het type voor..
>Rini Krimiean<
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
xRainbow

Ik ging een paar plaatsen verder dan Kimmiko zitten en zakte wat onderuit, blij dat school voorbij was. Toen Sakura naast haar ging zitten zat ik gelijk kaarsrecht. Ik zag ze fluisteren maar toen ik mijn naam hoorde vallen luisterde ik nog beter. 'Wat heeft hij toch de laatste tijd? Is er iets gebeurt met je ofzo?' Kimmiko wierp een blik naar mij en gaf me een vuile blik. Ik trok een wenkbrauw omhoog en Kimmiko keek weer naar Sakura. Buiten flitsten de hoge gebouwen en nauwe straatjes razendsnel voorbij. Ik zou een moord doen om een keer buiten de slaapzalen en alles te mogen lopen.

-' Shino Chan '-
Afbeelding
djon black

Ik werd langzaam wakker, was het een droom? Ik keek om me heen, alles was nog heel, het was een droom. Ik wou opstaan, maar er flitste een pijnscheut door me heen, was het dan toch gebeurt? Ik weet niet wat er was, ik zag langzaam bloed sijpelen langs mijn lichaam, ik was geslagen, maar eerst gestoken. Ik werd helemaal wakker en zag dat ik alleen lag in een witte kamer, met mijn handen vast gebonden aan het bed. Wat had ik gedaan??? Ik schreeuwde nog: "help!!! het spijt me, echt!!!"
Niemand zal me helpen, dacht ik omdat ik toch zo'n eikel was.

-Kenji-

Mijn excuses... ik wou het nog terugdraaien, maar er was al op gereageerd... :$
Afbeelding
Yum

Ik liep door de gangen, zoekend naar de zaal. Opeens hoorde ik geschreeuw. Ik keek om me heen. Niemand. Na een hele tijd lopen was ik het zat en opende ik zomaar een deur. Wacht- Dit was de verkeerde kamer. Ik zag Kenji op een bed liggen. Was hij gewond? Opeens zag ik dat hij aan het bed vastgebonden zat. Ik rende naar hem toe. 'Diato-san? Wat is er gebeurd?!' vroeg ik.

~Chiya
Afbeelding
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Het begon al wat kouder te worden dus ik stapte naar binnen. Afwezig at ik op wat er op mijn bord werd gemikt en daarna liep ik naar de woonkamer. Daar zat Chiya. "Hey zus," zei ik. Chiya glimlachte. "Hey rokertje van me!"
Ik rolde met m'n ogen. "Sorry hoor. Laat me." Chiya schudde haar hoofd. "Het is slecht voor je, en zeker voor je stem." Ik wuifde haar excuses weg. "Sorry zus, maar ik ben nog jong, ik heb nog wel even."
Chiya leek wel iets te willen zeggen maar begreep dat het niet veel nut had. "Hoe is het met je oor?" vroeg ze toen. Iedereen wist het blijkbaar al. "Tja, het gaat wel," mompelde ik. Voorzichtig voelde ik aan mijn oorlel; hij klopte nog steeds.

- Chiyo Kunoto

( laten we doen dat dit later is okee >.<" anders heb ik alles voor niets getypt. en de steek partij vond zich zegmaar voor het eten plaats :) )
Afbeelding
Terug!
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk

''Hallo!'' Roep ik vrolijk en huppelde naar mijn stoel. Dit keer zit ik naast Rinu en Hotaru.
''Jij bent vrolijk vandaag?'' Zegt Hotaru. Ik knik, en wijs naar het tijdschrift in mijn hand.
''Ja, volgens mijn sterrenbeeld moet ik dus vrolijk zijn!''
''Geloof jij daarin?'' Vraagt Rinu geïnteresseerd. Ik knik weer, en we raken verwikkeld in een boeiend gesprek over van alles en nog wat.

-Miki Domoto-

V (Jah, srry xD )

Laatst gewijzigd door pipapanda13 op do 22 sep 2011, 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Luna

'Ik geloof totaal niet in dat soort bullshit.' lachtte ik, maar Miki en Rini keken me beiden kwaad aan. 'Ehhm? Sorry?' en ik hief mijn handen op alsof ze me beschuldigden. Ze begonnen beiden te lachen om mijn uitdrukking, geloof ik. 'Gaan jullie ook naar Harajuku dit weekend?' vroeg ik.

- Hotaru Kiun

(Haha, Catlin, ik had net een heel stuk geschreven en toen had jij er al een geplaatst dat helemaal anders was xD)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten