liefde kan mooi zijn

2639 berichten • Pagina 3 van 132
ooh sorrykaskai schreef:nee niet meer
Helemaal mee eens!Claudia schreef:Ik ben niet verliefd, en heb er ook nog niet echt zin in. Als ik zie wat voor een ellende het bij andere brengt vind ik het niet echt een mooi vooruitzicht hahaha.
Maar ik vind vast wel een keer de ware
Ojee, ik hoop dat het vanuit jouw kant was? Lijkt me wat makkelijker overheen te stappen dan.Jet schreef:Nee, net 3 weken uit
Ja, ik had het uitgemaaktPatricia schreef:Ojee, ik hoop dat het vanuit jouw kant was? Lijkt me wat makkelijker overheen te stappen dan.Jet schreef:Nee, net 3 weken uit![]()
Ja ja, ik heb ook een lief, en wat voor één.![]()
Heb 'm leren kennen via mijn vriendin/collega. Zij had al tijden gezegd dat ik het broertje van haar vriend eens moest ontmoeten, ze wist gelijk dat het wel zou klikken. Dat heeft tijden geduurd voor het zover was omdat ik, en het broertje, allebei zo iets hadden van: nee hè....
Anyway, het weekend van Oud & Nieuw hebben we elkaar uiteindelijk voor het eerst gezien bij mijn vriendin en de vonk was eigenlijk al gelijk overgeslagen. Bij de eerste blik voelde je gewoon de klik. M'n vriendin zei zelfs dat ze de chemie tussen ons gelijk al voelde. x-D Na dat weekend zijn we gaan daten en het is niet meer gestopt.Later hadden we het er nog eens over en we wisten allebei al bij de 2de date dat het meer was dan gewoon daten.
We gaan de 18de ook samen naar Rome.
![]()
Zelf dacht ik nooit dat het mij zou overkomen maar ik heb echt iemand ontmoet waarbij ik het gelijk voelde. Persoonlijk heb ik ook altijd geloofd in zo'n klik tussen mensen. Het wachten daarop was het nu allemaal waard. ^_^
Jep, 18 maart. ^_^o0simsfreak0o schreef:@Patricia:![]()
awh das leuk om te lezen/horen
en ga je 18 maart?
LOL ik zal dan aan je denkenPatricia schreef:Jep, 18 maart. ^_^o0simsfreak0o schreef:@Patricia:![]()
awh das leuk om te lezen/horen
en ga je 18 maart?