Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1337 berichten • Pagina 20 van 67

xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

's Ochtends word ik later wakker dan ik had gepland, aangezien ik nu beter mijn best moet doen om weg te glippen.
Want als die eliten me hier zien, dan ben ik erbij.
'Met een kerkrat?! Wat bezielt je!' bla bla bla.
Ik rits de tent open, glip naar binnen en ren naar mijn kamer.
Ik trek wat andere kleren aan, ik heb toch immers geslapen in mijn kleren van de vorige dag.
Ik haal een borstel door mijn haar heen, en ga beneden staan wachten tot Jacob wakker word.

- Tiffany Heart - Elite -

Laatst gewijzigd door xRainbow op di 01 mar 2011, 07:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Gapend wordt ik wakker. Waar ben ik ook alweer? Mijn hoofd ligt op Heath's borstkas en hij slaapt nog.
"wakker worden," fluister ik zachtjes in zijn oor. Zijn ogen schieten open en hij komt langzaam overeind. We zijn in de tuin in slaap gevallen. Mijn botten zijn helemaal stijf.
"laten we snel gaan aankleden," stelt hij voor. Ik knik. We hebben straks les. Samen rennen we de school in. Ik ren als een speer naar mijn kamer en bekijk mezelf in de spiegel. Mijn haar zit compleet door Renaat en mijn make-up is licht uitgelopen. Snel werk ik alles bij en trek nieuwe kleren aan.

Chloe
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Ik doe mijn tas om mijn schouder. Wat deed Ray vanochtend naast me> Ja, we hebben gisteravond wat gekletst, maar is dat een reden om de hele nacht bij me in de kou te blijven?
Ik slof naar het muzieklokaal met Ray naast me. Muziek. Het enige schoolvak dat me echt daadwerkelijk boeit. En Ray lijkt er ook zin in te hebben. Zou hij ook muzikaal zijn?
De les is nog niet begonnen maar ik haal alvast mijn basgitaar uit de tas. IJverig begin ik het te stemmen.

-*- Avalon -*- KR
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Mijn rug deed pijn en mijn spieren waren stijf van de kou. Maar het was allemaal de moiete waard. Ik was bij dit meisje gebleven, of zij bij mij, hoe je het ook wilt zien. We hadden ons opgefrist, en eten gehaalt bij Veronica. Veronica leek verrast toen ik met Lorna liep. Ze was blij voor me. We zitte samen in de kantine en ik kijk naar de derrie op haar bord. 'Wil je een beetje van mijn roerei?' ik kanmoelijk op het woord "roerei" komen, maar Lorna helpt me met het vinden van de woorden.
Afbeelding
DIRECTIONER.
Skitllerain
Groentehakker Groentehakker

De muziekles was vandaag.
Niet dat er veel muziek te horen was, alleen Thunderstorm zat te spelen en te kletsen. De rest staarde stil voor zich uit, veel waren nog steeds in schok van de moord. Niemand had aandacht voor mij.
De docent maakte het er ook niet beter op. Hij wist zelf niet wat hij moest doen.
”Nou ja het is de muziek les dus ja pak maar een instrument denk ik, tja. Ja dat is wel een goed idee pak allemaal maar een instrument en speel maar een vrolijk liedje.”
De meeste staan op een pakken een instrument maar om nou te zeggen dat er veel op instrumenten werd gespeeld.
Alleen bij de groep van Thunderstorm kwam muziek vandaan, zij waren altijd enthousiast bij muziek, vooral Avalon. Ik irriteer me er altijd aan.
Na een uur niks doen verklaar ik deze les als onnuttig. Ik loop naar de deur toe.
"B-Bianca je mag het lokaal niet uit. Want ik geef je nog steeds les" zegt de docent.
"pfff....Dit is toch nauwelijks een les te noemen, de meesten doen niks en zelfs jij, als docent staart voor je uit. Wat bent u toch een ‘geweldige ’docent. En wat leer je nou tijdens muziek. Het enigste wat ik hier doe is me ergeren aan jullie gesnotter en gesnik. Ik snap wel dat iedereen geschokt is en niet meer weet wie die kan vertrouwen. Maar in deze ‘nieuwe’ wereld moet je er toch wel aan gewend zijn dat er vaak iemand doodt gaat. Live must go on. En voor ik me hier dood erger ben ik weg."
En ik loop het lokaal uit sla de deur dicht en loop de gangen door opzoek naar en leeg lokaal. Ik wist zeker dat de docent de leerling ambtenaar ging waarschuwen. Dus ik had een lokaal nodig waar ze me niet zouden zoeken. Ik vindt een oud lokaal met weinig licht.
“Perfect. Hier zullen ze niet zoeken.”

-Bianca Rosewood
[elite]
"Sure there are things you can't do , things that seem impossible, but that's what makes everyone unique" -SC
Jozz

"hey, heath, av." Roep ik. "ik heb een nieuw nummer gescheven." Ze komen aan lopen. Ik sluit mijn gitaar aan o p de versterker en begin te spelen. Al gouw komen Victoria, Lorna en Tiffany bewonderend meekijken.

-=-Jacob Orchid-=-
KR
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

Jacob is een goede gitarist. Dat kun je wel zeggen. Maar ik blijf niet te lang luisteren en verberg me weer achter de piano. Zo zacht mogelijk speel ik een liedje. Gelukkig hebben de meeste leerlingen alleen oog voor Jacob en de rest van Thunderstorm dus kan ik mijn gang gaan. Ik ben namelijk nog niet zo goed ik piano spelen vind ik zelf. Anderen zeggen dat het mooi klinkt, maar dat komt omdat zij het niet spelen, denk ik. Terwijl ik aan het spelen ben voel ik een hand op mijn arm. Ik zit verstijfd en houd direct op met spelen. Langzaam draai ik me om en kijk recht in de ogen van.. *

'Lorna Baker, kerkrat.
* Wie?
Afbeelding
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit

Ik zie dat Lorna speelt en loop naar haar toe. Thunderstorm heb ik al zo vaak gehoord, en ik ben gek op piano muziek. Ze speelt heel zacht, maar ik hoor het toch. Ze speelt geweldig! Ik ken Lorna niet heel goed, dus ik vraag me af of ik er iets van moet zeggen. Uiteindelijk besluit ik het toch maar te doen, en ik leg mijn hand op haar arm. Verschrikt draait ze zich om en kijkt me aan. "Hee. Ik wilde even zeggen dat je geweldig speelt." zeg ik glimlachend.

~Ashi~kerkrat
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Na een paar dagen afwezig te zijn geweest tijdens al de verschillende gebeurtenissen op school (ik had geen zin), ben ik er weer. Ik zie Ashi bij een piano waar Lorna op speelt staan, en ik loop op haar af. Ik vraag: ''Hey, ik hoorde dat er wat met Kevin was gebeurd. Wat is er allemaal gebeurd de laatste tijd?''

Wade (elite)
Afbeelding
Anna

Ik weet niet wat ik moet zeggen. "Ach.. Valt wel mee", zeg ik bescheiden. Wade komt op ons aflopen en ik ga maar weer verder met spelen want Wade neemt Ashi mee naar een stillere plek in het lokaal. Ik moet denken aan gisteravond met Dylan. Vanavond hebben we afgesproken na het eten. Ik merk nu pas dat het lokaal leeg loopt. De meeste waren al weg maar Thunderstorm speelde nog. Ik sta op en loop naar buiten. Daar ga ik ergens in het gras zitten. Genietend van de zon, deze keer met jas aan.

'Lorna Baker, kerkrat.
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

"Klinkt goed!" zeg ik en improviseer wat met de bas. Heath zette de drums in.
Ik merk dat er een groepje om ons heen verzamelt. Over de mensen heen kijkend speur ik naar Ray. Wat voor instrument zou hij bespelen?
"Zoek je iemand?" klinkt Jacob in mijn oor. Ik schud mijn hoofd en doe alsof ik erg op mijn bass geconcentreerd ben, maar via mijn ooghoeken ben ik nog steeds naar Ray aan het zoeken. Ah, daar heb ik hem al gevonden.
Hij zit aan een tafel met een vel papier en pen voor zich. Af en toe schrijft hij wat op, maar daarna krast hij het gelijk weer door. Zou hij een nummer aan het schrijven zijn?
Hij sluit zijn ogen en mompelt iets, waarschijnlijk checkt hij na of het goed klinkt wat er op het papiertje staat.
Ik luister goed, wat moeilijk is met onze herrie. Toch kan ik zijn woorden van onze muziek onderscheiden. Het lijkt wel of hij.. rapt? Wauw, te gek!

Dan klinkt het rinkelende geluid van de bel, veels te vroeg naar mijn idee maar anderen lijken er anders over te denken. Razendsnel pak ik mijn basgitaar in en slinger de tas om mijn schouder. Ik zie dat hij wegloopt.
"Ray, wacht even!" roep ik en ren hem achterna. Plotseling staat hij stil en draait zich om.
BOEM! Onze hoofden stoten tegen elkaar. Dat zag ik niet aankomen.
"Sorry." verontschuldig ik me.

-*- Avalon -*- KR
nonnieven1

Ik glimlach even naar Lorna en schrik me dan dood als Wade opeens op me af komt. De bel is al gegaan, maar ik blijf maar even in het lokaal staan.
Van de schrik kan ik Wade even geen antwoord geven op zijn vraag, maar ik herstel mezelf snel. "Uhm. Ik weet er niet veel over. Opeens was er rumoer in de school, en toen bleek dat Kevin dood was. Op een briefje stond dat er een volgende zou zijn." zeg ik met een klein stemmetje, terwijl ik naar de grond kijk.

~Ashi~kerkrat
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Nona

Ik verveel me. Muziek is opzich wel leuk, maar ik kan niets spelen en dan is het best saai. Ik kijk om me heen. Veel mensen zitten maar wat te doen op een instrument. Het is een chaos, maar niemand doet er wat aan. Ik pak een dropveter uit mijn tas. Eten in de les is streng verboden, dat weet ik zeker wel. Maar ik heb geen zin om me nu aan de regels te houden. Terwijl ik eet kijk ik naar een jongen die heel raar naast zijn stoel aan het dansen is en een paar meisjes die er naar kijken. Ikvoel me een beetje eenzaam hier. Zuchtend pak ik mijn tas en loop de les uit. Heb er toch niets aan.

-Dylan, Elite.
Afbeelding
DIRECTIONER.
maike0090

Muziek was afgelopen! Ik hou van Heath en ik zie hem graag spelen, maar niet de héle dag. Ik was zelf nog wat een het klungelen gedaan met een basgitaar. Maar leuk was het niet. De muziekdocent faalt heel heel hard. Ik liep samen met Samantha richting de elite. Ik trok haar weg van het groepje.
"Samantha," fluisterde ik blij, "ik moet je wat vertellen."
Ze keek me nieuwgierig aan. "wattan?"
Ik vertelde haar over Heath. Over gister avond. Niet waar we waren, natuurlijk. Ze slaakte een gilletje.
"WAUW!" gilde ze.
"ssjjt!," zei ik snel. Ze grinnikte. "Hou het nog maar even geheim, oké?" vroeg ik. Ze knikte en glimlachte samenzweerderig.

CHLOÉ
Afbeelding
nonnieven1

Ik kijk Wade vreemd na. Het wordt gekker en gekker; eerst vraagt hij mij, de kerkrat, om een uitleg over wat er is gebeurd, en dan bedankt hij me ook nog. Als ik mijn benen weer kan bewegen, loop ik het lokaal maar uit. Ik zie Avalon staan met Ray, en glimlach even naar haar.
In de 'hoofdgang' van de school blijf ik staan, en ik ga op de grond tegen de muur zitten. Ik pak mijn mp3speler uit mijn tas en luister naar de muziek die erop staat. Daarna zoek ik mijn schrift en schrijf verder aan mijn gedichtjes.

~Ashi~kerkrat
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Nona

Net als ik de deur door ben gelopen gaat bel. Met mijn zwarte Eastpack op mijn rug loop ik door de school. Ik sla linksaf in de gang en loop naar mijn kluisje. Ik kijk naar het fotootje van mijn zusje in de binnenkant van mijn kluisje en heb meteen spijt dat ik ernaar heb gekeken. Ik mis haar vreselijk erg. Ik sla mijn kluisje dicht en loop verder door de gangen van school. Dan wordt ik opeens woedend op mezelf. Wat doe ik toch zielig? Het is voorbij, over. Ik kan niet meer terug. Ik begin een mietje te worden, zeg ik tegen mezelf. Daar moet ik wat aan doen. Boos sla ik met mijn hand op een kluisje. 'Dude, wat is jouw probleem?' Schreeuwt een jongen die naast dat kluisje staat. 'Niks.' zeg ik boos en loop door.
Als ik bij Veronica aankom loop ik achter de balie langs en geef haar een knuffel. Dan ga ik op eens stoel zitten om op haar te wachten tot ze klaar is. Ik heb toch geen honger.

-Dylan, Elite.
Afbeelding
DIRECTIONER.
Luc

" haha , maakt niet uit hoor , " wat wou je vragen ?" vroeg ik aan Avalon
"nou, wat was je aanhet doen tijdens de muziekles?" vroeg ze. " o gewoon , uhh iets "
"wat "onderbrak ze me
" ik was een nummer aan het schrijven want ik rap weetjewel." ik keek evennaar de grond.

Ray Note
kR
Anna

Buiten in de zon gaan zitten was toch niet zo'n goed idee. Het is heel koud, dat had ik niet verwacht. Dat Dylan dat vannacht vol hield. Ik besluit maar de school in te gaan. Een beetje hulpeloos slenter ik door de gang. Dan zie ik Chloé staan giechelen met Samantha. Ik loop op ze af en begroet ze. "Hai", zeg ik. "Hey, Lorna", zegt Chloé. "Hoi!", lacht Samantha. "Hoe issie?", vraag ik. Vooral aan Chloé. Chloé kijkt Samantha aan en die knikt naar haar. Dan begint Chloé te vertellen over gister avond met Heath. Wauw, het is haar gelukt.

'Lorna Baker, kerkrat.
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

"Wauw, wat vet!" roep ik uit. Ik wsit het! "Laat eens zien wat je hebt geschreven."
"Ach, het is toch niet veel bijzonders."
"Dat zeg je alleen maar omdat jij het geschreven hebt. Laat nou zie-hien!"
Hij grabbelt wat in zijn tas en haalt er een verfrommeld papiertje uit.
"Nou, hier dan."
ik grijp het met beide handen vast en lees met ingehouden adem de kriebelig geschreven woorden aandachtig door. Ik probeer ook het doorgekraste te lezen, maar dat lukt niet bij alles.
De passie lijkt van de tekst af te knetteren. Het is niet zomaar een hoopje woorden die over het leven op straat gaan, zoals ik rapnummers altijd gezien heb, nee dit is iets van iemands ziel.
Als ik klaar ben geef ik het weer terug. Nu niet gaan huilen Av.
"Wat mooi." zeg ik oprecht. "Die woorden.. Je kunt ze voelen. Gaat dit over jou?"

-*- Avalon -*- KR

Weergave- en sorteeropties

Gesloten