Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

385 berichten • Pagina 18 van 20

hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd. Nog 3 dagen!

Heeft iemand al geteld hoeveel huizen 'ingeleverd' zijn: kunnen we ons vast 'psychisch' voorbereiden op het stemmen en alvast koffie en broodjes maken.

Ikzelf vindt dat wel leuk: alles bekijken en nadenken en lijstje maken, dan nog eens kijken en dan de knoop doorhakken en mijn stem uitbrengen :woot
Afbeelding
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd. Nog 2 dagen!

@iedereen Het zou jammer zijn als jullie niet stemmen als er downloads en Custom Content gebruikt is. Dit is een wedstrijd om een zo mooi mogelijk huis te bouwen voor de plaatjes, niet met het downloaden als belangrijkste doel (al zal dat met de meeste huizen gelukkig wel kunnen later). En mooi zijn ze ... maar soms heb je daar downloads bij nodig als je aan een wedstrijd meedoet :biggrin

Ik zelf maak mijn huizen voor wedstrijden ook met downloads en die, die ik enkel voor het downloaden maak, zonder downloads (of hooguit een patroontje hier of daar).

En als je een huis erg mooi vindt, maar er teveel downloads in zitten kun je de maker misschien vragen een versie te maken zonder downloads er in, zodat jij het dan eventueel ook kunt gebruiken.

Laat de downloads je niet tegenhouden om te stemmen !!
Afbeelding
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Xelles schreef:@Hiki nog niet gedaan nee. Zal zaterdagavond/zondagochtend maar vast beginnen met die bijna 40 pagina's door te lopen en alles even netjes op een rijtje te zetten. Dat wordt nog best een grote klus :blink
Ik wou al beginnen je te helpen maar iedereen kan tot op de laatste minuut screens veranderen dus kan niks doen nu :crying je mag het 'alleen doen' dus dit weekend :sneaky
Afbeelding
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

@ Iedereen

Ik zou het ook jammer vinden dat je niet op iemand zou stemmen die veel downloads gebruikt, waarvoor je moet betalen. Het gaat om de foto's, en het mooiste huis wint.

Ik heb even geteld, sorry, als iemand er ook aan bezig was, maar dit is het lijstje. Het cijfer achter de naam is het paginanummer:

1 - Hendriik (5)
2 - Jenny (9)
3 - Bloos6 (12)
4 - Claudia (12)
5 - Marii (14)
6 - Mezelf_Samengevat (15)
7 - Nathalie88 (16)
8 - Pascalle (20)
9 - Timon4 (21/22)
10 - Simsmodel (23)
11 - Nina (23)
12 - Bakie (24)
13 - Hiki (25)
14 - o0simsfreak0o (28)
15 - Kyra Huiskamp (29)
16 - Sanne4 (30)
17 - Sterren (31)
18 - Kyta1702 (32)

18 deelnemers al! Dat zijn er aardig wat (:
Bakie
Oplichter Oplichter

Ik zeg ook niet dat ik niet op een huis zou stemmen die betaalde downloads bevat.
Het gaat inderdaad om de plaatjes. Bij mijn huis zitten blauwe kavels, ook niet echt een reden om m te nomineren als je aan het downloaden ervan zou denken. :P

En die blauwe kavels komen weer door downloads...en het zijn er meer dan gepland omdat ik na de blauwe kavels er niet meer opletten :) Nou issie toch al verrot dacht ik :rolleyes

Maar we hebben een week om te stemmen toch? Dat moet wel te halen zijn met de nodige broodjes en koffie zoals Hiki al zei ;)

Weergave- en sorteeropties

Gesloten