Zoekmachines en dergelijke. Die hebben (kennelijk) speciale rechten en mogen dus het forum doorzoeken net zoals de site doorzocht wordt (daar kan je ze ook zien bij nu online). Gebeurt allemaal zonder dat wij daar controle over hebben, ze komen zo af en toe eens even langs en speuren naar nieuwe berichten.
Hoe vervelend als je belt voor het verschuiven voor je sollicitatie-gesprek en je komt neit uit je worden.
Ik kon wel door de grond zakken. Soms ben ik gewoon echt een zenuwpees
Vandaag het riool schoongemaakt omdat de man die bij de buren de badkamer zou aanleggen, alle voegmiddelen en andere zooi in de afvoer op straat heeft gedumpt.Stinkt verschrikkelijk nu(Ik trouwens ook )
Ben trouwens mod geworden op een andere simssite.
Ik heb trouwens net uitgevonden dat de piano die bij ons staat bij de Wereldtentoonstelling in 1929 een prijs gewonnen heeft.
Nu al zo'n 8000 euro waard $_$
wie heeft eigenlijk de meeste posts onder de leden?(dus niet de mods en admins)
vroeg ik me eigenlijk af?
en van de mods en admins natuurlijk Hiki maar wie van de leden?
owh kon je dat zo bekijken k wist niet hoe je dat kon bekijken nu weet ik het wel
en wat geinig eigenlijk zijn best wel veel posts maar niks vergeleken met mijn 824 posts op SNW
Volgens mij heeft hiki echt niet zoveel gepost :mryellow:
Ik sta trouwens op, o de ironie, plaats 13.(geboren of vrijdag de 13e, 13 is ook mijn geluksgetal)
Snateraar schreef:Volgens mij heeft hiki echt niet zoveel gepost :mryellow:
Ik sta trouwens op, o de ironie, plaats 13.(geboren of vrijdag de 13e, 13 is ook mijn geluksgetal)
Ik ben vrijdag 13 augustus 1993 getrouwt .. ff denken .. dat is alweer 16 jaar nu
Snateraar schreef: Volgens mij heeft hiki echt niet zoveel gepost :mryellow:
We hebben ook forums die jullie niet kunnen zien: dat is alleen voor teamleden: daar worden plannen gesmeed enzo en daar 'ouwehoeren' we ook wat af
Dat is dus zo oneerlijk :razz
En mijn Franse woordjes willen er maar niet in
Even een paar wijze woorden van mij
Het gaat niet om de hoeveelheid posts, maar om de inhoud van de geposte posts.
Je kan nog zo veel posten, maar als je ze alleen vult met smileys dan voeg je maar weinig toe... (geen beschuldiging naar iemand hoor! Is gewoon een voorbeeld)