Voorwoord.
Ik start hier met mijn tweede seizoen van Natte traan en zachte wang. Na één spannend seizoen afgerond te hebben vind ik het nog steeds even leuk. Ik wil jullie bedanken voor alle reacties die jullie bij seizoen 1 gegeven hebben. Ik hoop dat seizoen 2 jullie geboeid weet te houden. Mijn excuses voor het lange wachten op seizoen 2. Het vergt veel tijd om zoiets in elkaar te flansen.
Samenvatting seizoen 1.
Isabella en Melissa komen in Sunset Valley wonen. Melissa mist haar vader, maar Isabella wilt niet dat Melissa haar vader ziet. Dirk en Simone proberen steeds kinderen te krijgen, wat niet lukt door Simone. Stefano en Willemijn hebben altijd ruzie met elkaar en Stefano slaat Willemijn zelfs. Uiteindelijk maakt Willemijn het uit met Stefano, wat Stefano niet pikt. Marloes is zwanger van Joost, maar ze wilt het kind helemaal niet. Ze wilt het eerst laten weghalen, maar omdat Joost het zo graag wil houd ze het kind. Op dezelfde avond dat Dirk Simone ten huwelijk vraagt, bedreigt Stefano Willemijn via de telefoon. De bruiloft is aangebroken en veel mensen zijn er, behalve Marloes. Joost en Isabella gaan met elkaar naar bed tijdens de bruiloft en Stefano komt binnen. Hij steekt Willemijn neer met een mes en rent weg. Willemijn overleeft het en Stefano laat het daarbij niet zitten. Simone blijkt toch zwanger te zijn en de vader van Melissa belooft met zijn zwangere vriendin naar Sunset Valley te komen. Marloes betrapt Joost door een telefoongesprek af te luisteren. Marloes wilt wraak nemen op Isabella zonder dat Joost of iemand anders het weet. Ze stuurt via Joost zijn telefoon een bericht naar Marloes dat ze naar het oude bankje bij de rivier moet komen. Marloes duwt Isabella daar van een hoge cliff. Stefano sluipt het flatgebouw binnen en maakt de deur van Willemijn haar appartement kapot. Hij wilt haar vermoorden maar Willemijn heeft zich goed verstopt. Als Stefano weg gaat komt hij de zwangere Simone tegen. Hij duwt haar van de trap en stamt vier keer op de buik van Simone. Daarna vlucht hij. Leeft Isabella nog? Wat gebeurt en met Simone? Lees het in Seizoen 2!
Laatst gewijzigd door Klaas op ma 10 mei 2010, 10:08, 6 keer totaal gewijzigd.