Dankjewel.

Ja aan de andere kant er zijn al zoveel verhalen over pesten, dus twijfel nog.
Ik heb wel besloten dat ik dit dagboek laat verwijderen.

Het heeft al bijna een jaar gestaan en inmiddels heeft iedereen het wel gelezen.
Verdere reden dat ik laat weghalen is omdat het verhaal ook echt een deel uit mijn leven verteld en als een uitgeverij er ooit wat gaan inzien, ja dan moet dit sowieso weg van het internet.

Ik ben wel blij dat ik het heb gedeeld afgelopen tijd want door jullie ben ik er iets opener over geworden, want ik durfde er nooit over te praten. Ik schaamde me dood ervoor...
Nu heb ik erdoor een boek geschreven en laten we hopen dat het iets gaat worden. Ik vind belangrijkste dat mensen gaan beseffen wat voor impact het kan hebben, ik kan dit mijn levenlang nooit meer vergeten. Alleen slechts minder eraan denken.
Belangrijkste boodschap aan mijn ervaringen is dat uiterlijk soms helemaal geen rol hoeft te spelen om slachtoffer te worden.
Ik las weleens reacties op internet van: "Hoe kan die nou gepest zijn? Het is zo'n lekkerding!"
Om dat soort dingen kan ik me dood ergeren...Mensen schijnen te vergeten dat er soms meer speelt dan alleen dat.