Wat, hoe kon ik ze alleen laten met die gasten, snel liep ik terug. "Sorry, ik, ik.. ik ga jullie wel helpen." Stotterde ik, ik keek naar beneden en werd een beetje rood, ik wou niet naar Chiyo kijken want dan werd ik nog roder. Ik pakte mijn zakmes uit mijn tas. "Gasten, jullie mogen deze hebben, als jullie mijn vrienden laten gaan." Zei ik. "Haha, en dat zeg jij, het meisje dat net wegliep." Ik werd boos. "Noem mij geen meisje!" Ik ging steviger staan. "Kom maar, pak me maar, maar niemand noemt me meisje." Met zijn drietjes waren we een tijdje in een gevecht. Maar uiteindelijk hadden we ze verslagen. "Ga weer naar huis.." Zei Chiyo droog. Ik keek weer naar mijn schoenen. "Uh, uhm.. oké.." Mijn hart bonsde erg. We liepen naar huis, ondertussen kwamen we Sakura en Shino tegen. "Het spijt me jongens, en Sakura, je verdient het niet, om mij als je vriendin te hebben, ik ben toch alleen maar slecht, en Shino, je verdient het niet om mij als zusje te hebben, ik veroorzaak alleen maar chaos.."
- Kimmiko Chan