Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

484 berichten • Pagina 12 van 25

Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: De Sims 3 Marathon - Uitdaging & Screens topic OPDR 4 on

Afbeelding
Luna gaat steeds vaker wandelen met haar kleine vriendinnetje Tail, die elkaar tot beste vrienden hebben vereerd. Ze komt heerlijk tot rust van deze avondwandelingetjes waarbij ze droomt over wandelwagens en roze strikjes en commodes omdat haar kinderwens parten begint te spelen. Misschien moest ze toch maar eens een test gaan kopen?

Afbeelding
Ondertussen speelt Kyle eigenwijs door en laat zich vooral niet afleiden door de irritantie melodie van de ijscowagen die hun huis permanent lijkt te stalken... Zijn gepingel klinkt nog niet zo goed als dat van Luna, maar het is niet onaangenaam om naar te luisteren!

Afbeelding
Terwijl Fur zelf op pad gaat en de bosjes laat zien wie de baas is, wordt Tail liever vertroeteld en in bad gestopt worden vind ze niet eens zo erg. Hoe zit het met de föhn? Trouwens Luna, zou je zelf ook niet een douche nemen?

Uitdaging 5:
Sorry Kyle, maar Luna is toch net ietsje knapper :lol
Afbeelding
Afbeelding
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: De Sims 3 Marathon - Uitdaging & Screens topic OPDR 5 on

^Echt super gaaf heren :D!

---

De nieuwe uitdaging:

Een droomreis naar het buitenland!

Je Sims hebben hard gewerkt en hebben (hopelijk) een mooi bedrag op hun rekening staan. Ga er wat mee doen! Boek een reis naar China, Frankrijk of Egypte en maak een foto van het perfecte vakantiemoment van jouw Sims! Zet ze op de foto bij de Eifeltoren, laat ze nieuwe gerechten eten of laat ze op een scooter door de stad rijden. Het is aan jou!

ALS je Sim GEEN geld heeft is het ook goed als je ze fotografeert op een dagje uit, op het strand of in het park! Als ze gezamelijk maar een uitje hebben!

Je hebt hier twee uur de tijd voor!

Vergeet ondertussen niet te eten en te drinken, te plassen en alles wat je maar afleid :P We zitten al redelijk lang er achter!!!

@Bartmans: geduld geduld.... En de gene die niet reageren zijn er niet neem ik aan!

EDIT: YAY! Promotie!!!

Afbeelding
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

Afbeelding
Michelle's denkbeeldige vriend: Stuiter.
Afbeelding
'In de regels staat dat ik minimaal twee kinderen moet adopteren. Nou, na tien kinderen hoef ik er niet nog eens vijf, dus zit wordt mijn laatste kind!'
Afbeelding
'Een maatschappelijk werkster komt mijn nieuwe kind brengen, waar ze heel vrolijk bij kijkt.'
Afbeelding
'En dan heb ik weer een baby in mijn armen. Hopelijk is Jaimee wat knapper en slanker dan Michelle. Zodat ik nog een beetje een goede opvolger heb.'
Afbeelding
'En ook dit kind moet ik weer alles leren. Waarom kunnen ze dat niet uit zichzelf? Dat kon ik ook hoor, echt waar..'
Afbeelding
'En Jaimee heeft ook al zo'n rare pop gekregen van een oudtante. Deze pop heet streepje, zegt Jaimee.'

Uitdaging 5:
Afbeelding
Ik ben nog binnen de tijd.. :D
Afbeelding
suspicious:3
Mest analist Mest analist

Nou, blijkbaar heb ik dus een verjaardag, pfft, eerst hoefde ik niet mee, nu moet dat opeens wel..
Dus dit zijn de laatste plaatjes..

Afbeelding
Druk bezig dat ze is, is ze bezig met haar levenswens waar maken, top binnenshuis architect worden!
De schetsen worden steeds beter, en ze geniet ervan!

Afbeelding
Haar eerste opdracht verliep aardig, het kon beter volgens mevrouw, ze had liever gezien dat al het geld op was, maar ach, die rijke lui moeten niet zo zeuren!

Afbeelding
En dit was haar tweede opdracht, een lees hoek maken, er moest veel verbouwt worden, maar uiteindelijk is Gylana wel positief over het resultaat, rustig, en hier kon het kosten besparen zeker gewaardeerd worden, wat moet je als je een alleenstaand man bent, met 2 kinderen!

mocht ik daar nog op internet komen, houdt ik dit topic in de gaten.

(sorry dat die plaatjes niet zichtbaar zijn, geen tijd om ze opnieuw te uppen)

Laatst gewijzigd door Snateraar op wo 28 dec 2011, 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Reden: Plaatjes zichtbaar gemaakt ;)

Afbeelding
Lisa is de naam
Imme
Teamlid Teamlid

Oh, we zijn al ongeveer 8,5 uur bezig :O Of ik tel fout..

Afbeelding
Yay, Louis heeft promotie gemaakt. Hij is nu de rock kant opgegaan :D

Afbeelding
Het leven verloopt soepeltjes. We vertroetelen Lucky super veel. Je kan zo een lief koppie toch ook niet weerstaan?

Afbeelding
Het bad vond hij wat minder leuk, maar het moet.

Afbeelding
Die avond voelde ik me zeer beroerd. Zou het komen door het bedorven eten of ben ik misschien? Nee, vast niet...

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie