maike0090 schreef:ik heb net de baarmoederhalskankerprik gehad
EN HIJ DEED GEEN ZEER
ik heb zelfs (nog) geen spierpijn ;D
Ughh bij mij doen alle prikken pijn. Ik heb vorige week zaterdag de normale prik gehaald (moet, omdat ik astma heb) en dat deed zeer . Ik wil die van baarmoederhalskanker echt niet halen hoor. Ik breek nog liever mijn arm .
maike0090 schreef:ik heb net de baarmoederhalskankerprik gehad
EN HIJ DEED GEEN ZEER
ik heb zelfs (nog) geen spierpijn ;D
Ughh bij mij doen alle prikken pijn. Ik heb vorige week zaterdag de normale prik gehaald (moet, omdat ik astma heb) en dat deed zeer . Ik wil die van baarmoederhalskanker echt niet halen hoor. Ik breek nog liever mijn arm .
maar goed, je wil toch niet riskeren dat je die ziekte krijgt?
ik kan me best inleven in mensen die bang zijn voor naalden hoor, maar het slimste is het gewoon te doen
@Jozz
Misschien heb je gelijk, maar 1:
Ik ben deels toch al ziek.
Heb astma, en ik kom er denk ik nooit meer vanaf .
2: Ik kan wel gaan janken als ik naalden zie. Zelfs de allerdunste naalden doen pijn .
@Hikari
Ik kan wel gaan janken als ik een naald zie .
Het is al dat ik zowiezo elk jaar een prik moet gaan halen. Ik hoef 'm echt niet meer hoor. Niet nu ik zo ga denken . V
Laatst gewijzigd door Simmielove op do 11 nov 2010, 17:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn bff was verdrietig omdat ik niet lampion ging lopen.. Ik zei zo: Kopop, Sivan is er ooknog, ik sta bij de deur en kijk naar al die kleine kindjes. (Hoop dat er nog wat aan de deur komt.)
Simmielove schreef:@Jozz
Misschien heb je gelijk, maar 1:
Ik ben deels toch al ziek.
Heb astma, en ik kom er denk ik nooit meer vanaf .
2: Ik kan wel gaan janken als ik naalden zie. Zelfs de allerdunste naalden doen pijn .
@Hikari
Ik kan wel gaan janken als ik een naald zie .
Het is al dat ik zowiezo elk jaar een prik moet gaan halen. Ik hoef 'm echt niet meer hoor. Niet nu ik zo ga denken . V
ik snap dat het heel vervelend is. Ik heb het ook niet zo op naalden, maar bang was ik niet. Ik vind het alleen wel heel, met een net woord, vervelend om een prik te gaan halen. mijn laatste was ook een hele tijd geleden.
Maar goed, als je er echt iets aan hebt dan moet het maar denk ik zo.
Ik haat die muts die voor nederlands invalt voor de nederlands-docent die op zwangerschaps verlof is.
Nou ik haat haar eigenlijk pas als we morgen een repetitie van haar krijgen,
We hebben nog maar 1x nederlands van haar gehad vanaf de herfstvakantie, en we hebben morgen al een repetitie over dingen die we niet weten ik vind dat ze het niet kan maken als hij morgen wel doorgaat
^
Dat heb ik nou met Frans. Binnen 1 week een s.o , 2 weken een repetitie. Als je het niet weet..... .