Zo, moet ze nog ff uploaden.
Maar.. SunShineMimi, sorry, maar je was te laat en je foto voldoet niet aan de opdracht. Je ligt er dus automatisch uit, sorry.
Hier is het lijstje met de betekenis van de goden (Alfabetische volgorde):
Aphrodite (liefde, vruchtbaarheid, schoonheid en beschermster van planten en de dierenwereld)
Chaos (de leegte)
Eros (de liefde)
Gaia (de aarde en de natuur)
Hades (dood, rijkdom, kostbare metalen en god van de onderwereld)
Hera (vrouw van Zeus, beschermt het gezin en vrouw en huwelijk)
Iris (regenboog)
Nyx (de nacht)
Poseidon (zeeën oftewel water en aardbevingen)
Ziva (godin van het leven)
Jullie mogen stemmen op je favoriete foto. Deelnemers en leden mogen allebei stemmen. Er mag gestemd worden tot woensdag 16 februari.
Ik vind dat echt jammer.. maja heb me foto nog eens ingestuurd MET NAAM!! die ik was vergeten door de haast..
maja als je het nu nog steeds niet goed vind dan weet ik et niet meer.. maja dan kan ik er ook niks meer aan verandere .. Kon er niks aan doen dat ik weekends niet thuis ben.. doordeweek druk met stage.. en heb de hele week gezocht naar de juiste downloads en was al bezig. maar de screen was te laat.. tja mijn fout....
Laatst gewijzigd door SunShineMimi op ma 14 feb 2011, 17:26, 1 keer totaal gewijzigd.
^Nu ff kappen met zielig doen. Je hebt voor het weekend lang genoeg de tijd gehad om het te maken en te laat is te laat. Als ik je nog mee laat tellen in het lullig voor de rest.
Vraag dan ff aan de rest wat hun ervan vinden..
als hun het goed vinden dan kan het toch gewoon nog.. en zoniet dan heb ik er ook vrede mee..
Ik vindt dit echt een leuke modellen ding.. en wil er gwn echt niet uitligge.. sorry voor het zeuren..
Ja ik had er eerder aan kunnen beginnen jaa.. en moet toegeven dat ik te laat de inleverdatum heb gezien.. maar ik had van te voren al aangegeven dat ik het weekend geen computer had.. en ik heb toch nog mijn best gedaan om vandaag nog de screen in te kunnen leveren..
Maar ik begrijp het.. SORRY!!!