[/size]
Welkom bij MTV Cribs, dit is Boy Lazerus.
Jo,Jo, Peopletjes, Welkom in my crib!
Dit is mijn Mooie surround-sound met back-light home stereo-tv. Met een exclusieve prada bank.
Dit is de keuken waar mijn kok in kookt, oftwel Moi.
En hier moet ik mezelf schoon houden, JeWeetWel.
En dit is mijn Private Room, hier gebeuren alle liefdes en worden de kindjes gemaakt .
voor de eerste uitdaging
klik op plaatje voor groot
de familie
Uploaded with ImageShack.us
het huis
de deur
de gang
open dinges deur naar woon-keukenkamer
keuken
keuken en woonkamer
woonkamer
slaapkamer
bad wc douche en wasbakding
zoom uit van huis
Laatst gewijzigd door rickdeboy op wo 28 dec 2011, 11:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Verhaal
Dit is Angelica (SimSelf), een licht gestoorde Sim die het wil gaan proberen te maken in Bridgeport. Maar of het haar gaat lukken is ten tweede, want het is een totale feestbeest... En wie te lang feest, komt te laat op werk! Oops! Dat is geen goede eerste indruk!
Angelica heeft ook een kater... Nee niet van de drank! Maar een kat! Met de naam Perry, hij kijkt erg graag TV!
Perry is gelijk gewend aan zijn mooie nieuwe poep bak!
Goed hier zijn mijn foto's . Het is niet een erg gedetailleerd omdat ik niet veel geld tot m'n beschikking had, maar ik hoop dat het huisje ondanks dat wel mooi is. Het huisje staat trouwens nogal links op de kavel omdat ik een DIFT wil gaan doen, en er dus een tuin komt!
Mijn sim Mila Austin.
Haar huisje.
De woonkamer.
De eetkamer.
De slaapkamer.
De keuken.
De badkamer.
En tot slot nog een shot van het hele huis! Dit is voor de eerste uitdaging, ik hoop dat jullie hem mooi vinden
heei!!
ik heb m'n huisje & simmetje ook af! (wat een leuke inzendingen heeft iedereen!!)
hoi! ik ben Puma McKitty, net verhuist naar appaloossa plains, of hoe je het ook uitspreekt.
m'n ouders waren niet echt in een gulle bui toen ik wat geld van ze kreeg om mijn eigen huisje te kopen, dus nu heb ik van alles het goedkoopste en een ieniemienie huisje. gezellie hé!
nu zal ik even iets meer over mezelf vertellen. ik heet dus Puma McKitty, i know geen normale naam.maar het zit in de familie! iedereen heeft als naam een kattensoort. ik dus ook. ben al heel blijdat ik niet zoals mijn neef huiskatje heet! Voor de rest ben ik behoorlijk klunzig. handig hé, als een Puma?!?
uitdaging
dat foto maken lukt niet erg goed boven op een appartement.. euh. je gaat nogal snel naar boven of naar beneden enz. Maar in ieder geval, ik heb het geprobeerd, heb alleen geen foto van de zijkant van de badkamer.. en blijkbaar is de foto niet goed gegaan van het bed