Kings of Leon, AC/DC, The Cure, The Ramones, The Velvet Underground, The beatles, The Who, BLack Sabbath, The Kinks, Judas Priest, Joy Division, Kiss, Paul McCartney, The Beach boys, Oasis, Sex Pistols, Aerosmith, Dio, Led Zeppelin, Neil Young, Bob Dylan, Rush, Thin Lizzy, Alice Cooper, Elvies Costello & The attractions, Eric Clapron, Journey, Pink Floyd, The Eagles ,Badfinger, RHCP, Jimi Hendrix, WhiteSnake, Guns N roses, Lou Reed, Anna Tsuchiya, Weezer, Miyavi, Alice Nine
De titel is duidelijk toch??
Ik vroeg het me wel af, of jullie forummensjes fan zijn van iets of iemand
Een bepaalde band waar je alle albums van hebt of een supercoole acteur/actrice waar je kamer mee vol hangt . Een filmreeks waar je maar geen genoeg van kunt krijgen. Een boekenreeks waar je helemaal gek van bent. Of misschien wel een hotte tv-presenator ?? Noem maar op!
Wie weet vind je hier wel mede-fans en kun je lekker met elkaar praten over die super hotte, super coole, acteur/band/boekenreeks/film etc.
Zo, de twee fan-topics zijn nu samengevoegd. Kan gebeuren.
AdrenalineRush en Jozz, ik heb jullie berichten verwijderd dan blijft het topic schoon. Bedankt voor het melden.
@AdrenalineRush, je kan misschien als je zelf wilt nog de starterspost aanpassen, zodat het topic wat algemener wordt. Er staat nu dat het alleen om bekende mensen gaat.
oh sorry mensen, had niet gezien dat er al zo'n topic was
Zelf ben ik fan van Michael Jackson, ik heb echt honderden plaatjes op me pc van hem
En ik ben fan van de Jonas Brothers
En Johnny Depp natuurlijk En ik weet niet of Oliver James jullie wat zeggen maar die vind ik ook kei sexy
En ik ben echt helemaal weg van Adam G. Sevani, kent iemand hem? Hij speelt Moose in step up 2 en 3. Ik zit dit filmpje nu al 6 keer achter elkaar te kijken en ik kan er maar geen genoeg van krijgen
PS: het is wel heeel duidelijk dat ik eenmeisje ben he
Laatst gewijzigd door Tezz92 op di 02 aug 2011, 12:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Tellen televisieprogramma's ook mee? Zo ja dan zeg ik grey's anatomy, NCIS en the ghost whisperer. Ik baal echt dat er van the ghost whisperer geen nieuwe afleveringen meer worden gemaakt.
En wat muziek betreft.... dat veranderd echt om de week bij mij