hiki schreef:Als dat niet werkt zou ik ook teleurgesteld zijn: zulke kleine appartementen. De enige leuke vrije is die met de veranda. :blink
En alle vrije appertementen: daar kun je geen kind in hebben
Ik heb nu sterren niveau 3, ik woonde eerst met die veranda en nu in een ander appartement van 40.000 andere waren nog niet beschikbaar maar deze is wel groter, niet heel groot maar wel groter. :+
Mijn sim heeft 5 sterren, dan ga ik van die kerel scheiden, laat ik hem achter met mijn baby (ik wilde een meisje, het is een jongen ) en ga ik er vandoor met de butler
Als een van de weinige vind ik de vampieren in 't spel helemaal niet leuk, en wil ik er eigenlijk niks mee te maken hebben. Ik heb in de stad die speciale vampieren club verwijderd en ook iedereen die vampier was verwijderd. Maar steeds worden vrienden van m'n sim toch weer een vampier, terwijl het feitelijk gezien dus niet kan Transformeert het spel bepaalde sims gewoon tot vampier? Als dat zo is heeft het ook weinig zin voor mij om ze te gaan verwijderen, want dan komen ze toch wel terug..
De sims kiest automatisch een aantal sims en die worden vampieren,
maar ergens op de website of forum stond dat je dit ook uit kan zetten (dacht ik)
Maar dat weet ik dus niet zeker.
Ik heb gitaar leren spelen en me geregistreerd bij het stadhuis als band.
Hoe klim ik nu hoger in mijn beroep. Alleen door te spelen voor geld ?
Ik treed wel eens op in een kroeg en dan staan er ook geld-potjes ( als ik ga jammen ) maar daar komt niks in. En of ik nu speel met mijn bandleden of ik kies zomaar bezoekers uit om mee te jammen er gebeurt niks
Oh ja. Mijn bandleden komen niet altijd allemaal opdagen als ik ze per telefoon benader. Heeft dit ook invloed op het klimmen van je beroep ?
En hoe bouw ik een kavel waar je kan optreden met je band. Moet je dan iets speciaals neer zetten of is een podium genoeg ?
Voor optreden is een podium met instrumenten genoeg en je krijgt kansen via de telefoon over optredens.
Optreden kan voor zover ik weet uit jezelf niet.
Ik heb nog geen telefoontje gehad. Dus zal ik waarschijnlijk eerst geld in moeten zamelen door te spelen op pleinen en in kroegen.Om hoger op de ladder te komen
Moveobjects werkt niet met die bubbelbaden ofzo... Het mag niet van de vereniging... geen idee hoe het heet. Ik heb nu 3 sterren en ik kan nog steeds niet in een andere. Zelfs niet in die van 40.000 of zo. Argh, ik word helemaal gek! Zitten ze allemaal vol of zo?
MelissaRoos schreef:Moveobjects werkt niet met die bubbelbaden ofzo... Het mag niet van de vereniging... geen idee hoe het heet. Ik heb nu 3 sterren en ik kan nog steeds niet in een andere. Zelfs niet in die van 40.000 of zo. Argh, ik word helemaal gek! Zitten ze allemaal vol of zo?
^ Kijk op pagina 2, hihi. Daar staat heel het gesprek over die bubbelbaden plaatsen op een terras op een flat. Of hoe je meer appartementen kan kopen want ik kan er maar 3/4 kopen ook al heb ik gigantisch veel geld.
EDIt: Ik heb nog een vraag Hoe dans je 'anders' zeg maar? NPC's die lijken net de salsa te dansen, ze dansen zo sierlijk en de mijne nog steeds simpel, ook als ze met een andere sim danst.
En zelf nog een vraagje, ik kan dat pakket niet doulouden wat die mail,
En kavels die ik wil doulouden lukt ook allemaal niet,
En ik heb ea douloud manager op to date weet iemand wat je anders nog kan doen?
Ps; Sorry voor de sechte spelling ben deselexties.
Ik heb het spel gekocht via de EA store, downloaden lukte, maar nu ik hem probeer te installeren zegt hij: update je spel eerst. Als ik naar de sims launcher ga, zegt hij: je huidige spel is niet compatibel met de basisgame. Wat moet ik nu doen, want ik wil het ontzettend graag gaan spelen en ik wil niet alles moeten verwijderen en opnieuw installeren!