Oké, die titel daar hou ik van Mooie shoot! En die hand gaat niet door haar nek heen, door haar haar Ik vind het bewerkte wel mooi, want sommige doen té veel bewerken en dat vind ik afschuwelijk.. maar jij hebt het heel mooi gedaan! Ga zo door!
@Gitte: Ik heb die foto gebruikt omdat ik in de game niet gezien had dat de hand door haar nek ging ik zag het pas toen ik op voorbeeld klikte vlak voor ik de foto's wou posten.
Bedankt Simsmeid!
Eindelijk nog eens een fotoshoot van mij! Hope you like it!
I'm not a nerd
En nog een foto zonder make-up en zonder bril:
Dat was het al weer... Notes:
-Alle foto's zijn onbewerkt (behalve de tekst en de rand natuurlijk )
-De shoot stond al een tijdje klaar, maar ik had nooit de tijd om hem te posten. Tot nu dan...
-Je kan niet lezen wat er op haar trui staat maar daar moet "Trust no bitch" staan.
Dank jullie wel!
@Ollie: die bril vind ik een van de weinige mooie brillen voor de Sims 3. Ik was echt al lang aan het zoeken naar een mooie bril en toen vond ik deze
Oké, dus, ik ben me eens aan het bezig houden met het bewerken van foto's! Nu ja, meer het bewerken van de simmetjes zelf. Ik zal dadelijk wat van mijn probeersels tonen... Laat maar weten wat je ervan vindt. Tips en opbouwende kritiek zijn altijd welkom! Ik heb deze keer http://ipiccy.com/ gebruikt. Als iemand nog een ander goed (en gratis) programma/site weet dan hoor ik het graag!
Links staat het onbewerkte plaatje en rechts het bewerkte.
Zeg maar wat je ervan vindt en wees vooral eerlijk.
v Bedankt Ollie! En dat klopt, ik vond dat ze er nogal bleekjes uitzag... Bedankt voor de tip!
Laatst gewijzigd door Margothieke op wo 18 feb 2015, 18:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Leuk begin! Ik denk dat je er nog niet zo veel aan hebt gedaan, maar als ik het zo zie zijn er al wat dingetjes die wel goed zijn gegaan (zoals de lipstick en de huid wat donkerder/levendiger) ik zou Gimp gebruiken, volgensmij heb ik dat tegen heel veel mensen al gezegd