Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

31 berichten • Pagina 2 van 2

Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Re: Wat ik nu heb meegemaakt .. ?

^Haha..

Ik ben een keer op iemand, een oude vrouw, ingereden. Het was op de terugweg van gym. Ik had nadrukkelijk gezegd dat het niet handig was om met z'n vieren naast elkaar te rijden. Dus eindigde ik in m'n eentje vooraan het groepje. Toen nam ik de afslag, terwijl zijn gewoon doorreden, het maakte weinig uit, we zouden uiteindelijk weer bij elkaar komen. Dus ik rij vrolijk door, tot ik de bocht om moet. Ik kon helemaal niks zien, want er stond een busje geparkeerd. Dus ik draai de bocht in over het midden van de weg, waar ook net die oude vrouw reed! Ik rijd recht op haar in, ik blijf staan, stabiel als ik ben, maar zij valt om. We kwamen recht met elkaars banden tegen elkaar aan. Haar fiets was kapot, ook een oude fiets. Dus stond ik hevig geschokt te trillen op m'n fietsje. Er komt een man aan die m'n gegevens wilde, en toen kon ik weer hevig aan het trillen wegfietsen.
Daar was echt niks leuks aan :S!

Xx
Afbeelding
Terug!
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

^Ja, we kregen de rekening van de vrouw en gelukkig vergoedde de verzekering alles. Ze zei ook nog sorry voor dat ze zo was uitgevallen tegen me, ik was zelf ook nog geschrokken, dus ze was eigenlijk wel aardig :D!
Afbeelding
Terug!
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Ik ben ooit eens tegen een bloembak aangeknalt toen ik fietsend en aandachtig naar de mooie stapelwolken zat te kijken.. :$ en toen mocht ik niet meer zwemmen voor een hele week! :scared
.................................................................>Afbeelding<.................................................................
Sim-Sven
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Ik ben laatst tegen een stilstaande auto opgebotst, was te druk met SMS'en... 't was donker en we fietsten met een stuk of 8 jongens naar huis. Ik fietste al achteraan en toen ze een knal hoorde snel terug naar mij. éen van hen keek of er schade was, dat was er niet dus toen snel weggefietst.
Afbeelding
Marinaatjuh
Mest analist Mest analist

Marijke logeerde bij me, en we hadden de kooi van mijn fret op m'n kamer gezet. Hij sliep deze nacht bij ons. :) We sliepen een paar uur, totdat het 6 uur was. Toen gebeurde het. Ik hoorde een hard gekrijs, ging als een speer rechtop zitten en schreeuwde: "Waaaaaaaaah!!!" Marijke ging ook als een speer rechtop zitten, keek naar links en naar rechts en toen ook: "Waaaaaaah!". Geniale reactie van haar. XD Wat dus bleek, m'n fret was vast komen te zitten in zijn hangmatje en had zich zeer gedaan :( Uiteindelijk hebben we in een deuk gelegen! :P
AfbeeldingAfbeelding
MisterSims
Groentehakker Groentehakker

Vijf dagen geleden ontdekte ik dat mijn ouders in Japan zaten.
Ik heb ze dus opgebeld. De eerste vijf keer namen ze niet op.
Nog een zesde keer gebeld dus. Toen namen ze eindelijk op.
Ik vroeg waarom ze in Japan zaten. Zeiden ze doodleuk dat ze gewoon wouden helpen.
Ik ben me rot geschrokken :glare

v Ze zitten echt in japan ;P
Ik ben 16

Laatst gewijzigd door MisterSims op vr 25 mar 2011, 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Bij ons in de wijk is een huis helemaal afgebrand :scared

Dat was een straat verderop bij mijn vriendin. Maar dat zusje was toen bij training. En die fietste terug toen de brand nog bezig was. Ze was helemaali n paniek want ze dacht dat hun huis in brand stond echt net zo zielig.
Ik ken de mensen een beetje die daar wonen, echt zielig.
Afbeelding
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

xD jeezus

ik kom dus net thuis, ik fiets bij ons de plaats op/af ('t is een dijk he xD) ik zet mijn fiets weg, komt er een auto aan gereden. Stapt een man van ong. 55 uit ofzo. En die vraagt (amsterdams accent ook xD) : He ik stopte hier omdat ik zag dat het hier een fruitbedrijf was. Ik heb hier een jongen... een marrokkaan (ik dacht: xD fijn dat het een marrokaan is, boeit niet meneer :lol) dus hij gaat verder: die zoekt werk, maar hij spreekt alleen frans en hij woont bij zijn zus die engels lerares is (toen dacht ik: wtf moet ik daar mee?)
maar mijn ouders zijn niet thuis, dus ik zei dat. Toen ging hij weer weg omdat hij er verder niks mee kon :lol

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie