De kleding is geweldig. Je kan er zoveel combi's mee maken in verschillende stijlen. Minpuntje is de vele kleding met universiteitslogo, was leuk geweest als ze ook een versie zonder logo erbij hadden gedaan.
Persoonlijk vind ik het heel leuk dat je nu zonder geld cheat je huis voor wat of niks heel leuk in kan richten. Nieuwe decoratie items zijn ook mooi.
Wat ik ook veel gebruik, is de samen een (romantische) foto maken interactie. Leuke toevoeging! En natuurlijk de hitte van het hart zoen. Hilarisch toen ik die voor het eerst zag. En blijft leuk. Vooral als je inzoomt op de gezichten van je sims

Als laatste de nieuwe vaardigheden. Straatkunst vind ik leuk om te doen. Stiekem doen en proberen niet betrapt te worden op een openbare kavel. Jammer dat mijn sims vaak hetzelfde maken.
Sociaal netwerken is ook geslaagd. Als je sims eenmaal de vaardigheid wat onder de knie heeft, wordt het steeds leuker. Maar het is wel iets wat ik persoonlijk vergeet bij te houden. Dan hebben ze ineens dagen niet geblogd

Van mij krijgt deze uitbreiding een 9,5! Enkele kleine bugs, maar ik kan er mee leven.