Zo, dat was een verschrikkelijk lange dag, zo lang ben ik nog nooit op school geweest, van half 9 tot 5 Maar nu lekker thuis! Volgende week donderdag hoef ik maar 2 uurtjes naar school ^^
belde net iemand aan, waren mensen voor kaarten te ruilen.
echt raar, sinds ze bij ons hebben ingebroken, vertrouw ik niemand meer die aan de deur komt.
Allee iemand die je niet kent.
poeh, ff douchen nu, dan maar even kijken wat ik nog ga doen vandaag. Zal wel helemaal niks worden, beetje gamen, computeren, sms'en, msnen en weet ik veel wat nog maar, als het meer niet inspannend is
3 dagen vakantie, heerlijk! ;d
Met me moeder gaat het niet beter, ze zit nu letterlijk tot haar knie in het gips ;s
Het botje dar ze gebroken heeft is door de LENGTE (!) door midden ;s
Toetsweek, bah
Maar Engels & Natuurkunde gingen heel goed vandaag Terwijl ik dacht dat ik het niet zo goed geleerd had. (: Maar Engels was voor havo/vwo, dus dat was makkelijk (no offense ;$)
Nu heerlijk lang weekend Maar nog wel veel leren *zucht*
hmm het regende te juist heel hard, waardoor ik mijn bus niet haalde.
Kon er niet door, tegen dat ik daar ben was ik helemaal nat.
Dus nu kan ik niet naar men vriend, want we wonen nog al ver van elkaar.
Na de bus moet ik nog een trein nemen.
balen
Onze wc is kapot... echt lekker handig en typisch iets voor ons Maar er is nu een monteur dus hopelijk is die weer gemaakt straks. Gelukkig hebben we er 2
Ik ga denk ik de Blond schoolspullen kopen, die zijn zó leuk! Heb ook al die agenda dus dat past goed bij elkaar