Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1771 berichten • Pagina 76 van 89

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: De Gouden Kooi 2011

Ik ben erg benieuwd wat de bewoners. Van twee van hen weet ik het al, dus wie weet kan ik al gaan updaten.. Ik ga het niet doen, morgen na 12 uur doe ik het pas!
Afbeelding
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Wow, ik had echt niet verwacht dat Ginger er uit zou gaan ;o
Maar leuke updates! :'D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Mikese

32.3 Vrijwillig vertrek?

Afbeelding
De Stem vroeg de bewoners een half uur voor de afgesproken tijd bij elkaar te komen in de eliminatiekamer. 'Tot nu toe heeft niemand van jullie gedrukt en laten jullie allemaal 100.000 schieten. De tijd is nog niet voorbij. Tijdens dit gesprek mag er op elk moment gedrukt worden. Dit is overigens niet verplicht. Drukt er niemand, dan gaan we vanavond gewoon verder met de eliminatieronde. Als je dan moet vertrekken, krijg je helemaal niets. Sharon, jij bent een echte slimme, tactische vrouw, maar het publiek heeft het nog niet zo op jou. Je hebt alleen Joe aan jouw kant, dus grote kans dat je er vanavond uit vliegt. Joe, jij bent ook niet geheel veilig, want jij bent de laatste weken heel erg gezakt in de peiling en Melanie en Darren zijn niet je beste vrienden meer, laten ze je wel in het spel? Melanie, altijd in de schaduw van Darren. Als je net even iets te weinig stemmen krijgt en Darren krijgt een blocker, dan kun je het schudden. Darren, jij bent al eerder vertrokken met niets. Zou het niet erg zonde zijn als je weer zou moeten vertrekken? Weer met lege handen?' Geen van de bewoners veroerde een vin. Ze wisten dat de Stem probeerde ze over te halen om te drukken, maar ze reageerden er niet op. 'Nog 10 seconden, kandidaten.'

Afbeelding
De knop werd veranderde langzaam weer van kleur en de lampen gaven weer normaal licht in plaats van rood. 'Niemand van jullie heeft de geldprijs aangenomen. Dit betekent dat er vanavond gewoon een eliminatieronde zal plaats vinden. Tot vanavond.'
Afbeelding
Mikese

Inderdaad. What's with Sharon ineens? Ik vind het wel leuk zo'n nieuwe wending. Ik wacht even tot er een verschil in het aantal stemmen tussen Joe en Melanie zit! ;)
Afbeelding
Mikese

De 2 kandidaten die mogen stemmen ontvangen een mail.
Als één van de andere twee contactpunten in wil zetten of iets dergelijks dan moet hij/zij dat uit zichzelf PM'en. Dit kan tot dat de eliminatie-up online staat. Wanneer dat gebeurt, ligt aan de twee stemmende kandidaten! ;)
Afbeelding
Annemiek
Man met de buit Man met de buit

Ik denk dat veel mensen, zoals ik, eerst Darren en Ginger als favoriet hadden. En nu Ginger weg is ze maar op Sharon stemmen. :)
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie