Pff ik moest even naar de fietsenmaker, snelbinders kopen want de mijne zijn afgelopen jaar gestolen op school en als ik boeken moet gaan halen heb ik ze nodig...
JustMyLife schreef:@Jeremy: Gewoon negeren, of anders tegen ze zeggen dat "gay" in het Engels eigenlijk vrolijk is. Dat is het eigenlijk, maar mensen hebben er later homo van gemaakt. Als je er niet op in gaat helpt het ook, dan worden ze het sneller zat.
-.-
Paprikachips is echt lekker.
Hmm...Wel lekker, maar ik hou meer van Chillichips (Sensations!! )
Chips?
Omg ik was het bijna vergeten !! Ik heb gisteren chips gekocht maar nog niet kunnen eten. Ga ik vanavond na het eten doen als k terug mag eten whaha
ben weer terug van frankrijk (na een rit van 10,5 uur ), lekker de afgelopen week met bijna 40 graden in de zon gelegen .
Zijn er nog belangrijke dingen hier gebeurt ? Want ik moet ook nog 250 mailtjes doorlezen (Spam is al weggefilterd ). En moet hier in mijn kamer nog de rotzooi opruimen.
ben weer terug van frankrijk (na een rit van 10,5 uur ), lekker de afgelopen week met bijna 40 graden in de zon gelegen .
Zijn er nog belangrijke dingen hier gebeurt ? Want ik moet ook nog 250 mailtjes doorlezen (Spam is al weggefilterd ). En moet hier in mijn kamer nog de rotzooi opruimen.
AAAAAH MORGEN VOSSENJACHT IN DE STAD! =DDDDDDDDDDDD Heb er echt zin in. Leraren raar verkleed, en dan moet je ze zoeken. handtekening vragen en zo veel mogelijk verzamelen. [a'] Geniaal. Heb superleuke klas. (: Vandaag djembe & vrij trefbal gedaan &zo. Liefde voor introductieweek. ;3
& Heb nice rooster. =D Maandag & vrijdag leuke dagen, dus leuk beginnen en leuk eindigen. Maandag tot donderdag 1e tot het 7e & vrijdag 1e tot het 6e. Alleen maar les. >< Hopen voor uitval. [a']