Ik vind het voor deze opdracht nog geen probleem, maar er is nog heel veel tijd om alles te vervangen natuurlijk. Kijk maar even wat je doet.
Ik hoop niet dat er nu misbruik van zal worden gemaakt, maar volgende keer moeten jullie er echt op letten, ik zal de uitleg van Wim even in één van de eerste berichten zetten!
Sterren schreef:Kijk een paar pagina's terug, dan zegt Nina dat het niet uitmaakt
Ik vond het even verwarrend door de vele andere ideeën later in het topic hier over ^^
Vandaar dat ik niet zeker wist of het nu wel of niet nog uit maakte.
Nina schreef:Ik vind het voor deze opdracht nog geen probleem, maar er is nog heel veel tijd om alles te vervangen natuurlijk. Kijk maar even wat je doet.
Ik hoop niet dat er nu misbruik van zal worden gemaakt, maar volgende keer moeten jullie er echt op letten, ik zal de uitleg van Wim even in één van de eerste berichten zetten!
Ok. Mooi ^^
Ik zal het groote gedeelte proberen te vervangen. (aan dingen de tuin begin ik niet eens met vervangen, dat wordt te veel gedoe.)
Goed idee Nina om dat in het eerste bericht te zetten. Misschien is het een idee er dan ook even bij te zetten, dat je die waardedaling dus kunt omzeilen door het huis te bouwen zonder sim erin en, als je even wilt testen, je je lege huis even in de bibliotheek kunt zetten. Als je dan klaar bent met de test, kun je die 'waardevaste' versie gewoon weer terugplaatsen en is de waarde nog steeds goed.
Was 3 uur bezig met mijn huis, dacht hehe effe een pauze, komt er een lokale storing, die 3 minuten duurde ofzo maar mijn computer viel uit dus: :dag dag dag huis :dag
Ja, hoor kan ik mijn idee nog verbeteren! Maarre.. hoe maak je eigenlijk screens waarmee je toch bijv. de behoeften kan zien of de bouwcatalogus? Want op normale screens zie je de behoeften enz. niet
Printscreens moet je ook zelf opslaan, dus iedere keer als je een printscreen doet moet je naar photoshop of paint, of welk programma dan ook en dan moet je op plakken (ctrl+v) klikken
Ik was zo goed als klaar... besluit mijn spel ineens alle downloads niet meer te weergeven/te verwijderen. Nu heb ik een zowat compleet leeg huis :blink
Achja, ik ga later wel weer verder ofzo, toch nog tijd zat.
ik was al begonnen, ik had het toen al zo goed als af toen las ik de eisen nog eens en was mijn his helemaal verkeerd, dus moest ik alles weer verwijderen
^ Haha, das niet zo handig Weet je wat je kunt doen, pak een briefje en schrijf de eisen op, en ga dan bouwen. Dan hoef je niet steeds de Sims klein te zetten en weer naar de eisen te kijken, maar ligt het gewoon voor je.