Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 68 van 250

Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

morgen eerste 4 uur vrij ^^
wel tot 16.15 op school maar ben tenminste wel lekker uitgeslapen. :)
En voor t eerst heb ik zin in levensbeschouwig :sweatdrop Ook al is die vent vaag en praat hij nogal stoned. XD maar ik heb me best heb gedaan voor het huiswerk. (ook voor t eerst :sweatdrop) dan moest je iets opschrijven over je familie en hoe je tegen het leven aankijkt enzo, heb ik 7,5 A5 kantjes volgescreven XD
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

soww was om kwart over 10 alweer klaar, toen met de bus naar de stad geweest en daar wat rondgelopen, 2 gitaarwinkels bezocht en even rondgekeken maar alleen 2 extra plectrums gehaald haha ;p
maaar wel gitaar van Synyster Gates gezien ;D dat ding zo zooo mooi ;D

\/ degene met Rode strepen stond/hing ernaast, die was wel duurder maar dat is ook een beter model ofzo, iig zoo nais, vooral die Deathbat in de hals omgg 0_0 ik wil hebbennn

Laatst gewijzigd door Jozz op vr 23 sep 2011, 16:24, 2 keer totaal gewijzigd.

Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

ωєєкєη∂ <333

^
Die is idd heeel mooi.. Maarjaa, eigenlijk hebben zijn schecters meestal wel mooi..

Laatst gewijzigd door Simsfreak op vr 23 sep 2011, 14:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ik haat EA, serieus. En nu werkt mijn sims niet, en precies nu is me pa niet thuis. Ik kan wel janken )':
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Gesloten