Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4996 berichten • Pagina 63 van 250

Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Wat wil je kwijt.

Sterren schreef:Wat is de kattenkrab ziekte?
Even voor je gegoogled, dit is de beknopte versie:

Kattenkrabziekte is een zeldzame ziekte, veroorzaakt door bacteriën (Bartonella henselae) die door het krabben van (vaak jonge) poezen kan worden overgebracht. Een behoorlijk deel van de poezen heeft deze bacterie bij zich, zonder er ziek van te worden. Bij mensen leidt besmetting tot pijnlijke, gezwollen lymfeklieren in het lymfeklierstation dat de plek waar gekrabd is verzorgt. Vaak gaat dat met koorts en griepverschijnselen gepaard; dit treedt enkele weken na de besmetting op en kan meerdere weken aanhouden. Als de afweer voldoende functioneert verdwijnen de klachten meestal vanzelf. Maar de ziekte kan ook met onduidelijker symptomen gepaard gaan, bijvoorbeeld met neurologische of gewrichtsklachten; of veel ernstiger verlopen.
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

Oh help ik heb 4 katten :blink
Gelukkig krabben de katten alleen maar aan de klimpaal (en soms aan de stoel :P )
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Xelles
Beheerder Beheerder

Ik probeer mijn huis voor de bouwwedstrijd af te maken en de screenshots te maken..

Het huis is af..., maar dat ook pas na 2x dat de Sims 3 crashde. Nu probeer ik screenshots te maken, vliegt ie er weer uit. *Zucht*

Zo is het wel een hele dagtaak zo... :cursing
Afbeelding
Xelles
Beheerder Beheerder

Eens even kijken of ik nog weet wat ik zo'n 2 maanden geleden gemaakt heb..., ga namelijk even aan mijn site werken maar heb die code die ik al gemaakt had zo'n 2 maanden niet aangeraakt ^^
Afbeelding
Xelles
Beheerder Beheerder

Absint Noordwest-Europa, 21e eeuw

Absint is terug, en dat zal niet onopgemerkt blijven. Terwijl het aromatische distillaat doordringt tot hoog in Scandinavië, beperken de Nederlandse importeurs en distributeurs zich liever tot synthetische namaakproducten. Toch is het ook in Nederland mogelijk een goede absint te drinken. Hoe? Dat pogen deze pagina's te verhelderen.

Waarschuwing: Absint is geen hallucinogene drug. Wel was het ooit in diverse landstreken het populairste aperitief onder alle lagen van de bevolking. U bent dus gewaarschuwd: echte absint zou weleens lekker kunnen zijn.
Firefox en zijn geweldige zoekfunctie naar websites, je hoeft daar geen http://www.sims3nieuws.nl te typen om naar sims3nieuws.nl te gaan, gewoon sims 3 nieuws typen is voldoende. Maar.., als ik daar groene fee in type kom ik op het bovenstaande stukje uit (A).

Even verder gezocht gaat het allemaal over een hallucinerend drankje.., zat ik toch niet zo ver er vandaan met die paddenstoelen :sweatdrop

Toen maar in het engels gezocht, maar wordt ik ook niet veel wijzer van. Ook drankjes en wat ik vond ging over dat de groene fee bekend staat wegens transformatie ofzo?
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten