Rain en Sky werden op zich best goede vrienden, nu Rain zijn kleuter stage gepasseerd was. Ze praatten heel veel, en af en toe hielp Sky Rain ook met zijn huiswerk. Rain werd er steeds beter mee, en binnen de kortste keren had hij de hulp van zijn oudere broer al niet meer nodig.
Af en toe bezochten we het park in Twinbrook. Dat waren fijne familie uitjes waarbij iedereen weer wat tijd voor elkaar vrij maakte. Het was altijd heel gezellig, en soms bleven er veel te lang en moesten we ons haastten om op tijd weer thuis te zijn. De kinderen konden natuurlijk niet te lang op blijven.
Tussen mij en Will ging alles goed. We hadden niet super veel tijd voor elkaar, maar van de tijd die we hadden maakten we goed gebruik. Will had het nog steeds behoorlijk druk met zijn werk, en vaak lag hij op bed en was hij boeken aan het lezen.
Plotseling bestond ons leven alleen nog maar uit verjaardagen. De een was nog niet opgegroeid, of het was al weer de volgende zijn beurt. Voor weken had ik het gevoel dat we alleen maar van restjes taart leefden. Wat ik natuurlijk nou ook weer niet heel erg vond.
Nu al mijn kinderen oud genoeg waren voor school had ik weer veel meer tijd om me op mijn tuin te concentreren. Het ging nu veel beter met de planten, en sommigen hadden al het perfecte stadium bereikt. Het leven was goed.
Mijn kinderen waren kleine genieën. Samen maakten ze hun huiswerk, en ze behaalden hoge cijfers.
Op Will zijn werk ging het ook goed. Hij werd vaak gepromoveerd, en hielp me vaak in de tuin om zijn vaardigheden op te halen.
Maar dat niet alleen vaak vroeg hij me of ik zin had om mee te gaan vissen, ook iets wat hij voor zijn werk moest doen.
Koken voor de hele familie was een gigantische klus, maar de diners waren wel altijd heel erg gezellig.
En toen was het plotseling Rains verjaardag. Ik had niet verwacht dat mijn jongen zo snel zou opgroeien, en zo prachtig ook! Ik heb het gevoel alsof ik nog grootse dingen van mijn jongen kan verwachten...
Ik heb problemen met het downloaden van de familie
Telkens staat er dat die is geïnstalleerd, start ik het spel, zit die er niet meer in en staat die in het startprogramma ook weer ongeïnstalleerd o_o