Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Jou favoriete personages?

Tamara
7
18%
Jay
2
5%
Ayuni
3
8%
Ayumii
12
30%
Koto
2
5%
Saskia
2
5%
Mark
5
13%
Mariya
1
3%
Mayiro
4
10%
Viella
2
5%
Totaal aantal stemmen: 40

153 berichten • Pagina 7 van 8

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: LOVExHATE (Zevende deel online)

Upperdatjee(A) Upperdatjee(A) Upperdatjee(A) Upperdatjee(A) Upperdatjee(A)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: LOVExHATE (Zevende deel online)

Afbeelding

"Weet je het zeker, Koto?" zei Mariya zachtjes. Iedereen vroeg zich af wat er gebeurd was. Iedereen dacht opeens dat Ayuni dood was. Maar niemand wist het zeker. Het leek alsof ze vervloekt waren en iemand met hun gedachten aan het spelen was. Met hun emoties.

Afbeelding

"Nee." antwoordde Koto. Mayiro stapte gelijk naar Koto toe. "Het is nog niet te laat! We kunnen haar er nog uithalen!!" krijste ze.

Afbeelding

"Mayi, dat kan niet. Dan zou meneer Koto en Ayumii's huis straks vies zijn van de maden." zei Mariya. "Dat weet je toch niet zeker?! Misschien is ze helemaal niet dood! Misschien is ze in een coma!!! W A A R O M?!!!!!" schreeuwde Mayiro oorverdovend.

Afbeelding

Ayumii keek zwijgend toe. Ze wist dat Ayuni niet dood was. Ze wist alles. Maar dat vertelde ze niet door, want dan zou niemand haar geloven.

Afbeelding

Nadat iedereen terug naar binnen was gegaan, kwam Ayumii naar buiten. Ze begon te graven met haar handen.

Afbeelding

Eindelijk vond ze wat ze zocht. Een kist. Ze trok hem uit de aarde. Ongedierte vloog alle kanten op. Ayumii legde met moeite de kist op het gras en opende hem.

Afbeelding

Ze hoorde luid gehijg. Ayuni schoot overeind. "Wat doe ik levend in een kist?! Er kwam een aardworm naar binnen, hoor je me?!!" schreeuwde ze.

Afbeelding

"Sssht..." fluisterde Ayumii. "Wees stil. Ik leg alles uit...als je even meekomt."

Afbeelding

Even later stonden ze allebei in het bos. "Vertel het me, alsjeblieft...Ik zat op de rand van de dood...en de aardworm was bijna door de kist heen gekomen...en ik had bijna geen lucht meer en...en ik was BAAAAANG!!"

Afbeelding

"Het is okay. Je bent veilig; je leeft." zei Ayumii zonder emotie terwijl ze haar zus op haar hoofd aaide. "Alles komt goed."

Afbeelding

"Ja...dankje...het spijt me...van alles wat ik je heb aangedaan...echt!!" zei Ayuni snikkend.

Afbeelding

"Ik vergeef je en ik begrijp je. Maak je maar geen zorgen."
Afbeelding
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: LOVExHATE (Achtste deel online!!!!!!)

Afbeelding

"Zwanger...?!!" Mark geloofde zijn oren niet...Hoe ging hij voor een baby zorgen zonder enige ervaring met kinderen?!!

Afbeelding

"Ja, alsjeblieft...wees kalm." antwoordde Saskia. Zij was er ook niet blij mee. Maar een abortus was te veel.

Afbeelding

"Uhh...Mevrouw Saskia, ik denk dat het beter is om het kind te laten aborteren. Maar We komen geld te kort." zei Viella zachtjes.

Afbeelding

"VERGEET HET!! IK WIL GEEN LEVEN KAPOTMAKEN!! IK ZAL HET OPVOEDEN EN HET ALLERLEI DINGETJES LEREN EN...EN..."

Afbeelding

"Sas, rustig aan...ik vind het prachtig. Ik had altijd al van een kindje gedroomd! Ik zal bij het leger gaan werken zodat we rijk kunnen worden." zei Mark kalmerend tegen zijn vrouw.

Afbeelding

"Meneer Mark, weet u het zeker? Het leger is geen pretje. U zult al uw energie moeten spenderen aan uw werk." zei Viella bezorgd.

Afbeelding

"Het is okay. U weet niet wat ik allemaal heb doorstaan, mevrouw Uranus. Ik ben blij."

Afbeelding

"Ah, ik kan u altijd helpen, u weet dat..." zei Viella terwijl ze zachtjes wegliep...

Afbeelding

In haar kamer pakte ze de telefoon.

Afbeelding

"Hoi...ja, het plan gaat perfect...vanmiddag in het winkelcentrum? Ja...ja...Is goed. Dan zie ik je daar."

Afbeelding

Ze legde de hoorn terug en begon zich om te kleden...

---------------
Volgende keer meer :D
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie