Ik vind het wel rot natuurlijk, maar als anderen dat vinden hoeft dat niet te betekenen dat ik er wat aan ga doen. Ik kan moeilijk opeens alles aan gaan passen
En ik vind het al genoeg wat ik nu aan mijn site doe.. Ik ga nu bezig met de site, dus vandaag is de make over
Nina schreef:Neehoor, maar alle 10G's lijken wel op elkaar in het begin. Maar trek je er niks van aan, ik hou van jou verhaal
Ik zei ergens in dit topic dat het huis op die van een andere 10G-er leek, maar toen was ik weer even vergeten dat ze er allemaal zo uitzien in het begin. Ik heb iig niets in die Cbox erover gezegd.
Essel schreef:Nee, dat niet... Maar mijn huis lijkt er totaal niet op
In het begin heeft iedereen een muurtje. Ik was vergeten dat je dat wel moet, anders heb je geen WC. Daarom zei ik dat eens. Maar het lijkt er ook niet op.
Mag ik toch nog even iets zeggen over die na-aap discussie?
Nina schreef:Neehoor, maar alle 10G's lijken wel op elkaar in het begin. Maar trek je er niks van aan, ik hou van jou verhaal
Ik ben ook een tijdje terug beschuldigd van na-apen. Ze zeiden dat ik noashadow na-aapte. Maar nu is mijn verhaal verder gevorderd, en die van haar ook, en ze lijken absoluut niet meer op elkaar (vind ik). Dus het kan nog alle kanten op gaan.
En diegene die dat zei over jouw site heeft absoluut geen gelijk, hoor.
Maar goed, back on topic. Ik ben benieuwd hoe het wordt!
Hahaha.. Ik ben ook super benieuwd, en ik heb ook erg zin om verder te gaan met de 2e g. Waarschijnlijk laat ik jullie nu gewoon stemmen. Het is de bedoeling dat ze 5 kinderen krijgen, om allebei hun levenswens te vervullen, ik heb er natuurlijk nog geen idee van, maar ik denk dat ik nu toch maar aan een 3e kindje moet gaan denken... Nu Sam groter is. Het is best vervelend met 2 peuters
Ik begin deze Generatie alweer een beetje zat te worden dus ik moet het voor mezelf ook ff spannend gaan maken
Ik ben blij dat mijn Leighton bijna dood is. En Katy bijna opgegroeit.. Kan ik verder.
Maar nou is het niet opgeslagen dat mijn Marit ook oudere is! Stomme laptop!