Rugby ging geweldig. Ik had een paar keer goede tackles gemaakt en wat punten gescoord. Ik loop de kleedkamer binnen en zie dat er nog een paar jongens zitten. Ik loop met mijn douche-spullen naar de douches en kleed me uit, daarna zet ik de douche met mijn boxershort nog aan aan. Opeens hoor ik een luid gejuig uit de kleedkamer. Ik begrijp niet wat het is.
Maar als ik klaar ben met douchen en terug loop naar de kleedkamer zie ik dat ze een BH van een meisje hebben geronselt.
'Dat zou Bianca niet zo leuk vinden...' lacht één van de jongens.
'Kom, we gaan haar opwachten. Ik vraag me af wat ze gaat doen zonder BH in een strak wit shirtje!' De jongens beginnen allemaal hard te lachen en stormen de kleedkamer uit. Samen met nog één jongen blijf ik over. Rustig kleed ik me aan. Ik woel met mijn hand heel even door mijn haar, zodat de natte plukken een beetje droog worden.
'Doei.' zegt de jongen als hij de kleedkamer uitloopt. Ik knik en even later verlaat ook ik de kleedkamer.
Ik zie de hele groep jongens wachten voor de meisjeskleedkamer. Ze zijn allemaal opgewonden van nieuwschierigheid. Terwijl ik ze negeer pak ik mijn Ipod uit mijn tas en zet de muziek aan.
Dan loop ik richting de bibliotheek om een beetje aan mijn huiswerk te gaan doen.
-Dylan, Elite.