Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 55 van 250

xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Volgens mij moet ik m'n bril weer op ;( ik zie de hele dag al wazig enzo en kheb hoofdpijn -____- maar ik wou geen lenzen hè, nee hoor. dus ik mag weer mooi dat ding op na 2 jaar -___-

Edit;
Nog gecondoleerd Marit :knuffel

Edit 2;
Het gaat echt niet goed met iemand en op momenten dat diegene mij nodig heeft ben ik er niet ;s nu heb ik een schuldgevoel ;s
Afbeelding
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Oeff ik heb echt zware hoofdpijn , sinds dinsdag avond (Toen ik in de trein zat). Gisteren al 2 uur op de dag geslapen, met ubiprofen ingenomen. Wordt ik wakker, hoofdpijn nog niet weg, en nu voel ik hem gewoon alweer opkomen.
Daarnaast is mn neus een beetje verstopt, en heb buikpijn-.-

Maar ik ga wel mooi naar school.
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Whoehoeeh omdat het laatste uur uitviel was ik om 11 uur uit :3 Om zo'n half 12 was ik thuis en ik ga nu al aan mn huiswerk beginnen. Wat ik in de tussentijd heb gedaan?? Ik heb geen idee O.o
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Heb de hele tijd het gevoel dat het vrijdag is
En buik- en hoofdpijn ..

Wat zou het volgens jou dan moeten voorstellen..?
v

Laatst gewijzigd door Simsfreak op do 15 sep 2011, 15:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

@Snoepxstok: Als je denkt dat je iets nieuws hebt gevonden , kan je dit opsturen naar Hiki :)

---
Vandaag een lange dag school gehad, maar het viel opzich wel mee eigenlijk. We kregen veel meer pauzes dan normaal, dat was wel lekker!

Nu maar eens kijken of ik kan simsen, kom er echt niet aan toe!
Charge
Oplichter Oplichter

^ Berlijn rockt. (H) Ben er zelf ook heen geweest met de werkweek. En omdat ik ben blijven zitten mag ik niet nog een keer mee. In plaats daarvan mag ik met wat bejaarden naar blijdorp :sweatdrop

Vandaag was een rare dag.
Om te beginnen werd ik een half uur te laat wakker omdat de wekker het niet deed. Toen heb ik me in recordtijd aangekleed etc.
En het laatste uur zei de leraar dat ze me gevraagd hadden om even naar de tweede fase te komen. Dus ik onderweg al helemaal bedenken wat ik gedaan zou kunnen hebben xD
Maargoed ze zeiden dat me pa gebeld had om te zeggen dat ie naar het ziekenhuis was met m'n zus. Allemaal tests gedaan en nou moet ze morgen nog een keer terugkomen om opnieuw bloed te prikken. Om eerlijk te zijn snap ik maar de helft van het hele verhaal :$

Weergave- en sorteeropties

Gesloten