Ooh chips. Ja de nieuwe bewoonster heet Ginger. De laatste vervangster, nog van Femke, want omdat we nu bij de laatste 5 zitten komen er sowieso geen vervangers meer. Als een bewoner vrijwillig uit het spel stapt of wat dan ook, vervangen doen we niet meer aan! Fijn toch?
Het forumlid achter Femke weet nog niet zeker of ze haarzelf bekend wil maken, het forumlid achter Brookelle is denk ik nog niet online geweest.
Aww, poor people. Dan zeg ik het maar. Ik was Femke! Jaah, niet verwacht hea? Het was heel leuk om mee te doen en ik vind het jammer dat ik eruit ben dankzij stomme broek. En ik vind het zielig voor Mel!
Ik was dus het kreng achter Brookelle D: .. Ik heb expres niet vaak geantwoord in 't topic zodat jullie me ook niet zouden verdenken. ^^ Ik vond het super om mee te doen aan de Gouden Kooi en vooral met zo'n bitchy als Brookelle, ik vond d'r het ideale persoon om de Gouden Kooi voor de kandidaten tot een hel te maken ^^
ENNEH
Bedankt voor het meedoen Mikese! Ik vond het super om mee te doen en ben ook hartstikke blij dat ik de kans ervoor heb gekregen.
Wow Snooki, ten eerste, ik wist niet eens dat jij Mara was hahahaha. Dat is al een verassing op zich.
Ja ik vind eerlijk gezegd dat jij het beste hebt ingespeeld op de behoefte die de Gouden Kooi nodig had. Een bitch. Wel een risico, maar het heeft zeker goed uit gepakt.
Leuk dat je mee deed!
En Ayumii natuurlijk. Heeeele leuke kandidate. Leuke ideeën, snel met reageren. Bedankt!
Beste lezers!
Hier volgt een belangrijke mededeling. Omdat hij zo belangrijk is wordt hij de komende dagen nog wel 2 of 3 keer in dit forum geplaatst.
Ik wil heel erg graag weten wie jullie favoriete ex-bewoner is! Een belangrijke vraag en ik ga hier ook iets mee doen voor in het spel!
Dus kies één van de ex-bewoners uit de onderstaande lijst: (je kunt ze in de derde post van dit topic zelfs mét foto vinden! De grijze portretten zijn van ex-bewoners, kies dus niet iemand waarvan het portret nog kleur heeft!)
Danique
Lee
Tammie
Darren
Femke
Jayden
Lilly
Scarlet
Lise
Cassidy
Brookelle
Lyle
Heb je je keuze gemaakt? Stuur dan een PM met als onderwerp: 'Mijn favoriete ex-bewoner' en vertel me wie je favoriet was!
Bedankt en succes met kiezen, want het zijn er maar liefst 12!
Yess eerste stemmen alweer binnen!
Er is, gek genoeg, geen koploper terwijl ik al aardig wat stemmen binnen heb, jullie stemmen allemaal op iemand anders hahaha.
Oooh ik dacht al Ayumii, had ik het toch goed, haha. En Mara, neee dat wist ik niet. En ik ga maar niet stemmen want ik had geen favoriet en ben ook bevooroordeeld doordat ik zelf meedeed wel leuk om te weten wie er nou de echte favoriet is, ben dus benieeeeuw
Beste lezers!
Hier volgt een belangrijke mededeling. Omdat hij zo belangrijk is wordt hij de komende dagen nog wel 2 of 3 keer in dit forum geplaatst.
Ik wil heel erg graag weten wie jullie favoriete ex-bewoner is! Een belangrijke vraag en ik ga hier ook iets mee doen voor in het spel!
Dus kies één van de ex-bewoners uit de onderstaande lijst: (je kunt ze in de derde post van dit topic zelfs mét foto vinden! De grijze portretten zijn van ex-bewoners, kies dus niet iemand waarvan het portret nog kleur heeft!)
Danique
Lee
Tammie
Darren
Femke
Jayden
Lilly
Scarlet
Lise
Cassidy
Brookelle
Lyle
Heb je je keuze gemaakt? Stuur dan een PM met als onderwerp: 'Mijn favoriete ex-bewoner' en vertel me wie je favoriet was!
Bedankt en succes met kiezen, want het zijn er maar liefst 12!