Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

383 berichten • Pagina 6 van 20

Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: My screens 13/3/2012: Twee nieuwe sims

Dankjullie :)
Ik heb die twee sims naar Starlight Shores laten verhuizen, ik heb wat screens gemaakt maar waarschijnlijk komt er wat tekst bij omdat anders de foto's niet echt kloppen. Het is meer gewoon een klein verhaaltje van: 'Vandaag waren we dan eindelijk in Starlight Shores, de stad om beroemd te worden. Wij wilden niet beroemd worden, wij wilden genieten van het leven, genieten van het jong zijn en dat wij veel geld hadden. Feesten totdat je er bij neer valt was daarom ook ons motto.
Morgen of overmorgen komen die screens online en ik zal deze ook in meerdere delen verdelen.
Loungefan

Re: My screens 13/3/2012: Twee nieuwe sims

Starlight Shores
Afbeelding
We wonen nu een weekje in Starlight Shores. Het is een geweldige stad waar veel te doen is. Eerst besloten we om naar het strand te gaan om te sporten. Daar is namelijk goede apparatuur, het is gratis en het heeft natuurlijk een geweldig uitzicht. Sporten is niet mijn favoriete bezigheid maar dan moet je het leuk maken.
Afbeelding
Nadat we even een cardiotraining hadden gedaan gingen we ons optrekken aan deze dingen. Het ziet er allemaal heel leuk uit hoor, maar het ging niet altijd goed…
Afbeelding
… zoals hier.
Afbeelding
Daarna deden we onze bikini aan en gingen we heerlijk zonnen op het strand. Het was nog lekker rustig omdat het nog niet zo laat was en daarom konden we heerlijk ontspannen, het leven was heerlijk in Starlight Shores. Je had een soort van stad met leuke uitgaansgelegenheden maar niet de drukte zoals in Bridgeport. Wat ik ook vreselijk vond aan Bridgeport is dat je nooit de heldere lucht kon zien, het was altijd zo grauw.
Afbeelding
Nadat we even aan het strand hadden gelegen besloten we de strandtent in te gaan. Die was op de barman na ook leeg. Ik zag de pooltafel staan en ik daagde mijn zus meteen uit om te gaan polen. Ik had dat al een keer eerder geprobeerd en mijn zus niet dus ik won gelukkig.
Afbeelding
En daarna gingen we heerlijk op het terras zitten. Genieten van het uitzicht en van ons drankje. Toen we daar zaten begonnen we al plannen te maken voor vanavond. Dat we uit zouden gaan was zeker, maar waar naar toe? Het leek mij een leuk idee om naar de rodeo bar te gaan. Gelukkig vond mijn zus dat ook een goed idee dus we besloten naar huis te gaan om andere kleren aan te trekken, te douchen en te eten.
Afbeelding
Afbeelding
Toen we in de club kwamen haalde mijn zus natuurlijk meteen weer het gekke idee in haar hoofd om op de rodeo stier te rijden…
Afbeelding
Afbeelding
We hadden verder een hele leuke avond. We hebben gedanst, we hebben tafelvoetbal gespeeld, wat gedronken aan de bar en nog veel meer.
Dit was natuurlijk niet de enige tent waar we naartoe zullen gaan, je zult nog van me horen!
XOXO

~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-
Ik hoop dat jullie het ook een keer leuk vinden als ik er een verhaaltje bij maak. Aan jullie de vraag, wat vinden jullie leuker: met verhaaltje of zonder verhaaltje? :)
Edit: ik zie nu pas hoe haar hand zit met de eerste foto op de rodeo stier XD
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Re: My screens 15/3/2012: Starlight Shores

Ik vind het zo leuker, ik denk alleen dat het leuker is als de sims ook iets zeggen ofzo.. Anders krijg je echt een soort van; 'en toen, en daarna' verslagje, maar ik vind het wel heel erg leuk, en ook mooie foto's! (:
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Loungefan

Re: My screens 16/3/2012: Starlight Shores

Ik ben nu met een huis bezig. Het is pas echt het eerste huis dat ik echt mijn best doe om een mooi huis te maken. Normaal richt ik alleen een huis opnieuw in. Het huis is ook nog niet af, ik ben nog bezig met de buitenkant en het inrichten ben ik nog niet aan begonnen.
Verder staat het huis nu in Hidden Springs maar ik vind die buurt er absoluut niet bij passen dus als het huis af is verplaats ik de kavel naar Starlight Shores, die buurt vind ik veel beter bij dit huis passen.
Genoeg gepraat, dit is het huis :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Op de 2e en op de laatste foto zie je gewoon een muurtje langs de muur van het huis lopen, dit wordt een terras wat grenst aan de slaapkamer. Verder is er tussen de speeltuin en het zwembad een groot stuk open ruimte. Deze wordt nog gevuld maar ik weet nog niet met wat, iemand misschien een idee?

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie