Ik heb eerlijk gezegd geen zin om nog te wachten met het plaatsen en jullie willen het ook weten, dus ik plak die van SunshineMimi er nog wel aan [Sorry]
maike0090 Jaleesa van Zwol Ik ben Jaleesa van Zwol. Ik ben erg gedreven en wil graag winnen. Ik kan goed opschieten met iedereen.
weijki Kimmie Weij Kimmie is in de bloei van haar leven, ze heeft een grote passie voor koken en haar vrienden komen graag bij haar een hapje eten. Het liefste haalt ze de ingredienten uit haar eigen moestuin, want hoe verser hoe lekkerder. Naast het koken, vindt ze het heerlijk om buiten te zijn, nieuwe plekken te bezoeken en onderzoeken. Een avontuurlijke kokin die erg nieuwsgierig is.
o0simsfreak0o Shaneeqa Fondal Shaneequa Fondal, ze leest graag en maakt ook graag muziek. Ze is 21 en zoals je ziet donker van huidskleur.
alexie Maartje Steyn Maartje Steyn is de kandidaat die heel graag aan deze wedstrijd wil deelnemen,
Het is een erg vlotte jonge meid met veel interesse voor computeren, houdt ervan om veelal in nieuwe mode rondt te lopen, en zo nu en dan ongemerkt veel make up te gebruiken.
Marinaatjuh Lynn Rainforest Dit is Lynn Rainforest. Ze is crazy van hiphop muziek, ze speelt piano en is verlegen.
Hikari-desu Rima Springfields Ik ben Rima Springfields en kom me aanmelden als Theme Model. Ik heb er hartstikke veel zin in en ga mijn beste beentje voorzetten! Naast poseren fotografeer ik ook graag.
>Yann< Niève Leigh Hallo ik ben Niève Leigh,
Ik vind het erg leuk om in het middelpunt van alles te staan en ik ben wel een beetje dramatisch, ondanks dat ben ik ook eigenlijk wel verlegen en soms onzeker.
elise6655 Leyla Nigelson Hoi ik ben Leyla, ik houd van schilderen en tekenen en wil later binnenshuisarchitecte worden. Ik ben nogal flirterig, en ik vind het leuk om naar knappe mannen te kijken! Verder kan ik goed koken, en ben vegetarisch. Een vriendje heb ik niet, helaas. Verder zal je me vaak vinden in een kroegje of iets om lekker gezellig met vrienden bij te praten.
-LotsOfNothing- Faith Salway Hee,ik ben Faith Salway. Ik hou van beeldhouden,er zijn zoveel dingen die je kunt maken! Ik doe dit al 4 jaar. Ook vind ik koken wel leuk. Het is niet echt een hobby,maar als ik het eten klaar maak doe ik dat met veel plezier.
lucsims Loulu Star Roep maar Model of Modewedstijd en Loulu is er als de kippe bij. ze houdt er van om der eigen mooi op te maken en leuk aan te kleden. Ze woont in bridgeport de stad waar al de bekende modellen vandaan komen. Ze hoopt dat ze met deze wedstrijd bekend gaat worden.
SunShineMimi Tynischa Cairo Ik ben Tynisha Cairo en kom uit een wazige familie, mijn moeder heb nooit gekent die is vermoord door mijn vader die ik eigenlijk ook nooit gekent heb. ik heb in veel pleeggezinnen gezeten en wil nu eindelijk iets voor mezelf en dat is doorbreken in de mode wereld. Verder hou ik van uitgaan en bouwen aan mijn eigen huis, dus ik ben ook nog eens heel creatief
Laatst gewijzigd door Marit. op di 08 feb 2011, 16:03, 2 keer totaal gewijzigd.
ik ben de enige met een donkere sim :3 ik wilde dat eens proberen en ik wilde geen nieuwe sim maken :'3 en ik wilde geen sim gebruiken die ik vaak voor alles enzo gebruik :'3