Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

21 berichten • Pagina 1 van 2

Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: My way to hapiness Hoofdstuk 5 en 6 online! 11/1/2012

Hoofdstuk 7
Afbeelding
De laatste tijd voelde ik me erg misselijk en moest ik vaak overgeven. Lenny wilde graag dat ik naar een dokter ging maar ik had al mijn vermoedens over wat er met mij aan de hand zou zijn. Mijn symptomen zoals overgeven, misselijk, moe, veel eten en dat ik erg emotioneel was pasten wel erg goed bij een zwangerschap.
Afbeelding
Na nog een paar dagen in de zenuwen hebben gezeten kocht ik een zwangerschapstest in de supermarkt. En na een paar minuten wachten kon ik het resultaat aflezen, zwanger.
Afbeelding
Toen Lenny thuis kwam van de galerie waar hij zijn schilderijen verkoopt, hij is een schilder, kwam hij meteen naast me op de bank zitten. ‘Ik moet wat vertellen.’ zeiden we tegelijk.
‘Jij eerst.’ was mijn reactie.
‘Emily, ik hou heel veel van je maar gisteren in een dronken bui ben ik vreemd gegaan met de baas van de galerie. Het spijt me heel erg en ik zal ervoor zorgen dat ik het goedmaak en het zal nooit meer gebeuren.’
Ik was geschokt, boos en verdrietig tegelijk. Ik dacht dat hij de perfecte verloofde was, dat hij me altijd trouw zou zijn maar niets was minder waar. Hij had me bedrogen.
Afbeelding
Ik rende naar de deur, ik wilde weg hier, weg van hem. Ik hoorde voetstappen achter me en begon harder te rennen in de hoop dat ik hem voor zou zijn, dat ik hem niet meer hoefde te zien, de man van wie ik hield.
‘Emily, het spijt me. Ik snap dat je boos bent maar laat me het goedmaken.’
‘Dat had je moeten bedenken voordat je vreemd ging, nu is het al te laat. En het ergste is dat ik zwanger ben, van jou. Het kind zal niet opgroeien tussen twee ouders die gelukkig met elkaar zijn.’
‘Emily ik hou van je, en ik ga van ons kindje evenveel houden, luister toch naar me!’
‘Nee Lenny, je hebt je kans gehad. Ik wil dat je vanavond nog vertrekt en hier nooit meer komt.’ En nadat ik deze woorden had uitgesproken liep hij de deur uit.
Afbeelding
Tranen stroomden over mijn wangen, nog nooit had iemand me zo erg gekwetst. Mensen hadden me soms wel gekwetst maar nog nooit iemand van wie ik hield. Ik legden mijn handen op buik waar mijn kindje in groeide en zei: ‘Ik ga voor je zorgen en je zult heel gelukkig worden.’ Ik hield van het kleintje in mijn buik, nu al. Niemand zou hem of haar ooit van mij af kunnen nemen.
Afbeelding
Toen Jason thuis kwam van school, Peyton was bij een vriendin, zag hij meteen mijn betraande gezicht en hij vroeg natuurlijk meteen wat er was. Ik vertelde hem dat ik zwanger was en dat Lenny was vreemd gegaan. Ik had verwacht dat hij eerst Lenny helemaal maar verrot ging scheleden maar in plaats daarvan sloeg hij zijn armen om mij heen om mij te troosten.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Morgen komt het laatste hoofdstuk online. Hierna ga ik beginnen met een nieuw dagboek waar ik al even mee bezig was. Ik hoop dat ik met dat dagboek meer reacties zal krijgen.
Loungefan

Re: My way to hapiness Hoofdstuk 7! 12/1/2012 + mededeling

Mededeling
Hierna wil ik graag een nieuw dagboek maken. Mijn vraag aan jullie is daarom: Zal ik een vervolg maken op dit dagboek of met iets heel nieuws komen.?
Als ik met een vervolg kom dan zal het over Jason en Peyton gaan. Zij zullen dan ook naar een andere stad verhuizen.
Als ik een nieuw dagboek begin zal het gaan over een meisje waarbij haar ouders alles beslissen. Over wat ze op een dag doet, wat ze wel en niet mag leren en het allerbelangrijkste: de liefde. Zij willen dat ze met een rijk iemand trouwt, iemand van dezelfde stand maar zij heeft hier hele andere ideeën over. Dit dagboek lijkt mij persoonlijk leuker omdat ik hierbij al een hele verhaallijn in mijn hoofd heb. Bij een vervolg op dit dagboek heb ik dat (nog) niet.

Edit: poll doet raar dus gewoon stemmen in het topic.
Loungefan

Re: My way to hapiness Hoofdstuk 7! 12/1/2012 + mededeling

Hoofdstuk 8
Afbeelding
Tijdens mijn zwangerschap bleef ik nog steeds veel piano spelen. Peyton speelde dan ook vaak gitaar. Ik zou Peyton en Jason wel gaan missen. Over een half jaar werden ze 18 en zouden ze uit huis gaan en gaan trouwen. De baby zou dan 3 maanden zijn want ik was uitgerekend over 2 maanden. Ik had een week geleden nog een echo gehad en daaruit bleek dat ik een meisje zou krijgen. Ik hoop dat zij ook zo’n grote passie voor muziek zal hebben als ik.
Afbeelding
De baby trapte tegen mijn buik en ik legde er mijn hand op. Lenny had me nog vaak gebeld nadat ik hem het huis uit had gezet. Over dat hij me terug wilde en dat hij wel zijn kind wilde zien. Ik miste hem verschrikkelijk want ik hield heel veel van hem maar ik was bang om weer gekwetst te worden. Misschien kon ik het hem op een dag vergeven, maar die dag was niet vandaag, deze week of deze maand. Misschien zelfs niet dit jaar.
Afbeelding
Ik ging ook vaak zwemmen in het zwembad van onze tuin omdat ik zo nog een beetje in beweging kon blijven en dit was het enige wat ik nog kon doen. Peyton ging vaak met me mee zwemmen omdat ze zwemmen leuk vond en me in deze zwangerschap wilde steunen.
Afbeelding
En toen kwam de dag dat ik was uitgerekend. Ik was hartstikke zenuwachtig omdat elk moment mijn vliezen konden breken. Ik was bang dat de bevalling niet goed zou verlopen of dat het kindje niet gezond was. Niet dat daar een reden voor zou zijn, maar toch. Gelukkig was het weekend en waren Peyton en Jason thuis zodat ze me konden steunen.
Afbeelding
Een dag later braken mijn vliezen. Het deed verschrikkelijk veel zeer en ik wilde meteen naar het ziekenhuis. Jason en Peyton waren helemaal in paniek toen ze mij zoveel pijn zagen lijden en brachten me daarom zo snel mogelijk naar het ziekenhuis. In het ziekenhuis beviel van een mooie, nee prachtige dochter, genaamd Alice. Na een dag mocht ik naar huis om daar uit te rusten van de bevalling.
Afbeelding
Toen ik uit het ziekenhuis was gelopen kwam ik een paar bekenden tegen die meteen vraagden hoe de bevalling was gegaan en haar wilde zien. Zij vonden haar, natuurlijk, ook prachtig. Het was erg vermoeiende dag geweest en ik was blij toen ik eindelijk thuis was.
Afbeelding
Toen ik Alice in haar wiegje had gelegd stonden we met z’n drieën naast het wiegje en keken we naar mijn prachtige dochter. Toen ik haar daar zag liggen wist ik dat alles op een dag goed zou komen en dat ze een prachtige jeugd zou hebben.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Dit was het laatste hoofdstuk. Ik vond het erg leuk om dit dagboek te maken, jammer dat ik niet zoveel reacties kreeg. Hierna kom ik met een nieuw dagboek, een 100 Vampire Challenge. Daar zal ik misschien dit weekend het eerste hoofdstuk van online zetten.
Dit is trouwens niet het laatste hoofdstuk, er komt nog een proloog waar ik de foto nog van moet maken. Die zet ik vandaag of morgen nog online.
Reacties, tips? :)
Loungefan

Re: My way to hapiness Hoofdstuk 8! 13/1/2012

Epiloog
MY HAPPY ENDING
Afbeelding
Uiteindelijk was alles goed gekomen. Lenny en ik hadden het uitgepraat, natuurlijk nadat hij tig keer sorry had gezegd en nadat hij heel veel romantische dingen had gedaan.
Toen Alice 1 jaar was zijn we getrouwd en niet lang daarna trouwden Jason en Peyton ook. Ze was toen al even zwanger van hun eerste kindje, een jongetje.
Een paar jaar later beviel ik van mijn tweede kindje, Amy. Lenny en ik waren en zijn dolgelukkig met haar. We vormen nu eindelijk een happy family.
Peyton en Jason krijgen ook nog een tweede kindje. Zij weten al welk geslacht het wordt maar voor ons houden ze het geheim tot de geboorte.
Iedereen uit de familie is nu helemaal gelukkig en we spreken vaak samen af omdat de kinderen het leuk vinden om met elkaar te spelen en wij vinden het natuurlijk ook leuk om vaak samen dingen te doen.
Mijn leven was perfect en zo zou het ook blijven.
Dit was de epiloog. Ik hoop dat jullie dit een leuk dagboek vonden en er veel plezier aan hadden om het te lezen. Ik begin morgen of ergens volgende week aan mijn volgende dagboek, ik hoop dat jullie dat dagboek leuk gaan vinden.
Ook al is dit de laatste update, zou ik het toch heel leuk vinden om nog wat reacties te krijgen, dat is ook wat motiverender als ik hierna met een nieuw dagboek begin.
Toen ik de titel MY HAPPY ENDING boven deze epiloog schreef, dacht ik aan het liedje van
Avril Lavigne. Past niet bij deze proloog, maar ik vond het toch leuk om er een link naartoe te zetten voor degene die ook bij deze titel meteen aan dit lied denken.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie