De prijs klopt niet echt.Eerst zakte de prijs tot wel 32.000 en toen steeg hij weer een beetje om vervolgens weer te zakken en nu is dit mijn kale woningprijs(47.238).Het lijkt dus een beetje wat ik besteed heb maar volgens mij zit ik dicht tegen de limiet-prijs aan.

Ik begin bij mijn garage.Zoals je ziet heb ik er mijn wasmachine en droger in staan en ook nog wat overbodige spulletjes die nog een plek moeten krijgen.En natuurlijk mijn schitterende autootje.

Onder mijn huis was nog plek voor wat plantjes en natuurlijk twee relax stoelen.Ook heb ik er een BBQ neer gezet met een tafeltje.

Dit is het overzicht van mijn huis.In het torentje heb ik mijn atelier gemaakt want daar is lekker veel licht.Op de andere foto kun je de indeling van mijn woon/keuken badkamers en slaapkamers zien

Mijn atelier.Het staat er vol met spulletjes waar ik aan werk.Ik schilder graag maar ik ben ook graag bezig met beeldhouwen.Aan de muur hangen mooie schilderijen en er staat een stoel voor als ik een portret schilder van iemand

Dit zijn wat foto's van mijn balkonnetje

Hier zie je mijn keuken Mijn leeshoekje en mijn halletje bij de voordeur

Ik heb ook nog een relaxhoekje waar ik een mooi uitzicht heb op het strand en de zee.En je ziet mijn tv met een schitterende bank er voor

Dit is de gastenbadkamer en een kijkje vanaf het balkon in de logeerkamer.

Nu nog een laatste foto van mijn badkamer en mijn slaapkamer.

Wil je nog meer plaatjes zien dan moet je op de link hier onder klikken.
http://www.slideshare.net/secret/LJT36cLAlb7NIi