HELUUUPP Ik moet nu!!! En ik vind het best wel eng! Ik heb geen idee waar ik heen moet, en ik ben benieuwd hoe de 1e klassen eruit zien Ik ken er wel veel van, maarjaa....
Ik ben vanochtend gegaan, maar zag niemand van de klas. Toen heb ik het gevraagd aan de balie, bleek dus dat ik veel later moest komen
Over 5 minuutjes ga ik dus weer weg.
Vandaag naar school geweest. Zit bij sommige vriendinnen in de klas, maar 2 zitten in een andere klas en hadden een ander rooster, dus net op de introductiedag hadden we niet tegelijk pauze
Maarja, was wel gezellig. 2 mesijes lijken me wel aardig, de rest weet ik nog niet, daqt m,oet ik nog ff uitpuzzelen
Ik ben vandaag naar school geweest. Er zijn veeeeeel nieuwe mensen gekomen ! We zitten met 20 in de klas en mijn klas Sùcktt Er zijn 8 nieuwe leerlingen in mijn klas 3 van de 8 suckken. Met 3 daar weer van heb ik al gebabbelt en ze zijn wel fijn. En de 2 anderen zijn veel te associaal. Er zit geen enkele grapjas bij ! De grootste 2 grapjassen van de klas zijn weg! Ik heb de bitchhhhhhh leerkracht als mijn klastitularis ! Omg dit wordt een hellhole *valt flauw*
@ vamp :jammer nou vampessed, maakt het die b*tch van een klastitularis
haar leven maar een goed zuur dar zijn we toch voor ;p
@ marii : heb ook zo'n ouwe vent, met rossig / kaal hoofd
en om de vijf minuten stopt hij opeens met praten en vrgeet hij waar hij mee bezig is
die gast moet éééécht eens op pensioen ;p