ik had de post al een keer gezien maar ik lette toen niet op de naam
ik ga nog een keer overal kijken te beginnen bij sims 3 WA subforum
-edit om 14.04- het is volgens mij Jooo# want ik begon bij sims 3 WA subforum bij de 2e pagina laatste topic en daar zag ik het staan goed hè uuuuhm klopt het wel?
o0simsfreak0o schreef:ik had de post al een keer gezien maar ik lette toen niet op de naam
-edit om 14.04- het is volgens mij Jooo# want ik begon bij sims 3 WA subforum bij de 2e pagina laatste topic en daar zag ik het staan goed hè uuuuhm klopt het wel?
Ik heb het via de zoek-optie gedaan en ik weet dat hij goed is
o0simsfreak0o schreef:ik had de post al een keer gezien maar ik lette toen niet op de naam
^Dit was ik nog even vergete te vragen. Je mag toch manueel het forum doorzoeken hoop ik? dus niet met de zoekfunctie,maar dat je in alle forums gaat kijken. of moet je het echt raden?
Dit was ik nog vergeten te vragen.
Dit kan natuurlijk iedereen zijn die ergens een compliment over gekregen heeft (en dat zijn er veel..). 1 ding is duidelijk. Het zijn ModMod en Patricia niet