Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

62 berichten • Pagina 1 van 4

Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Het grote WoW topic

We weten wel dat hier wel wat leden hebben die wow hebben gespeeld of spelen. Dus er even een topic over in de gamers keet! Wil je je boosheid kwijt over die vervelende gold-spammers? Is er een quest waar je niet uit komt? Heb je een nieuw level bereikt? Dit is de plek!
Ikzelf kom als level 74 paladin niet bepaald ver met epic gear door mijn luttele 250 goud :sneaky
hier een link naar een 10-day trial:https://eu.battle.net/account/creation/wow/signup/

Enne, niet verslaafd raken! sims moet wel de nummer 1 blijven!
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Het grote WoW topic

Ik heb erg lang WOW gespeeld en had een Dwerg Hunter: Grumpi.

Ik zat in een leuke guild en we hebben heel wat grote dungeons enzo gedaan maar na 2 jaar had ik het een beetje gezien en ben vorig jaar maart gestopt.

Flinke afkick verschijnselen maar ik had een nieuwe verslaving: een blog over Spore en erna Sims 3 Nieuws.

Soms wil ik wel terug: is toch wel een erg leuk spel maar ik heb er gewoon de tijd niet meer voor. En voor 12,50 per maand ga ik niet een dag per week WOWen: dat is dan te duur.

Soms kijk ik nog wel eens naar nieuwtjes over WOW maar ook dat wordt steeds minder.

:dag
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Het grote WoW topic

/\ Er is nog een game-kaartje dat je online kan kopen, zo betaal je precies genoeg voor hoeveel je speelt.
Op deze manier speel ik soms ook nog een keertje.

De naam Mastvlag komt van mijn level 74 paladin, genaamd Mastvlag :P

\/ Yep, 't bestaat. :applaus

Laatst gewijzigd door Mastvlag op zo 11 apr 2010, 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Het grote WoW topic

Mastvlag schreef:/\ Er is nog een game-kaartje dat je online kan kopen, zo betaal je precies genoeg voor hoeveel je speelt.
Op deze manier speel ik soms ook nog een keertje.

De naam Mastvlag komt van mijn level 74 paladin, genaamd Mastvlag :P
:blink bestaat zo een kaart? Zeg maar met Speel minuten erop? Ik dacht alleen gewoon maand abonnementen enzo :S
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Het grote WoW topic

Ik kreeg net deze email, er gaan al lang waarschuwingen rond over hackers die sites maken waarin je je account moet verifiëren en dan jatten ze je account en verkopen je characters.

Weet iemand of deze email echt van Blizzard komt? Niet dat ik weer wil gaan spelen maar ik wil mijn chars ook niet kwijt.
Greetings!
This is an automated notification regarding the recent change(s)
As you may or may not be aware of, this conflicts with the EULA and Terms of Agreement.
If this proves to be true, your account can and will be disabled. It will be ongoing for further investigation by Blizzard Entertainment's employees.
If you wish to not get your account suspended you should immediately verify your account ownership.
If the information is deemed accurate, the investigation will be dropped.
This action is taken because we at Blizzard Entertainment take these sales
quite seriously. We need to confirm you are the original owner of the account.
This is easiest done by confirming your personal information along with concealed information about your account.
we recommend you Login verify Information your account:
https://www.battle.net/account/support/ ... upport.xml
If you ignore this mail your account can and will be closed permanently. Once we verify your account,
we will reply to your e-mail informing you that we have dropped the investigation.
billing@blizzard.com. Account security is solely the responsibility of the account
holder. Please be advised that in the event of a compromised account, Blizzard
representatives typically must lock the account. In these cases the Account
Administration team will require faxed receipt of ID materials before releasing the account for play.
Regards,
Blizzard Entertainment Inc Account Administration Team
P.O. Box 18979, Irvine, CA 92623
Blizzard Entertainmen
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Het grote WoW topic

Vreemd... Ik heb die mail niet gekregen, mijn vader ook niet, maar dit ziet er wel heel officieel uit. Ik denk dat de beste keuze is om te mailen of te bellen naar het WOW helpdesk.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Het grote WoW topic

Volgens mij is hij gewoon nep (en zeker als andere hem niet gekregen hebben).
Ik speel geen WoW, maar ik vind het gewoon een rare mail.
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Het grote WoW topic

Zemm schreef:Volgens mij is hij gewoon nep (en zeker als andere hem niet gekregen hebben).
Ik speel geen WoW, maar ik vind het gewoon een rare mail.
ja vond ik ook al; als je hem leest met in je achterhoofd dat er hele groepen chinezen zijn die proberen WOW accounts te hacken wordt die email steeds vreemder.

Het Engels loopt ook een beetje vreemd (A)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Het grote WoW topic

Dat soort mailtjes zijn altijd nep Hiki ;)

Als je inlogt via battle.net is het altijd veilig, nooit op een link in de mail klikken. Als je je muis boven die link houdt, zal je onderin je browser vaak al zien dat het naar een hele andere site gaat.
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Het grote WoW topic

:blink vreemd genoeg werkt mijn inlog niet meer.

Ik heb een doos met allemaal papiertjes met alle inlog gegevens van veel sites en misschien heb ik wel de verkeerde gegevens?

Ik zal van de week nog wel eens proberen en die mail heb ik ondertussen weggegoooid.
Afbeelding
Gebruikersavatar
kaskai
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
zo 19 jul 2009, 22:46

Re: Het grote WoW topic

die mail is denk ik wel nep ja, want ik heb even op die link geklikt en krijg gelijk allemaal waarschuwingen van firefox dat het een onbeveiligde pagina is enzo.

dat betekend dus waarschijnlijk dat iemand die website "nadoet" zodat het lijkt alsof het de echte pagina is, maar dat de gegevens naar iemand anders worden gestuurd.
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Het grote WoW topic

Ik Speel Het best wel lang en ben een grote fan van de horde kant. Ik ben dus een Death Knight met de naam Viemalie (dacht ik)
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
jolovesyouall
Snackventer Snackventer
Berichten:
78
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 21:46

Re: Het grote WoW topic

:applaus Hey simsliefhebbers , hier dan en een sims liefhebber en wowliefhebber.
Meteen ff HOIIIIIIIIIIIII HIKIIIIIIIII :wub en LEXJEEEEEE ! :wub
Sinds kort weer de sims geinstaleerd en met een verhaal begonnen. En tussendoor nog steeds ... jawel wow en ja nog steeds een eigen casual guild nltalig uiteraard.

@hiki, wat is je site hier enorm gegroeid, erg mooi geworden, ben al tijdje niet meer geweest maar zie duidelijk verschil met jaar terug.
:bloemetje groetjes jo
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Het grote WoW topic

Ja het loopt als een trein hier: een superdeluxe hogesnelheids trein :laugh

Daardoor helemaal geentijd meer voor WOW: ik mis het niet echt maar zou best wel weer eens willen spelen eigenlijk.

Vermaak jij je nog wel daar in WOW? :knuffel
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie