Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

80 berichten • Pagina 1 van 4

Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Het RollerCoaster Tycoon (1, 2, 3) Topic

Toen ik heel klein was speelde ik het, ik ben al vergeten welke versie en ik snapte er natuurlijk geen bal van, lol! Dus de vriend van m'n zus hielp me wel, maar ik snapte er echt niks van. Na een tijdje vergat ik het ook, maar toen ik simcooper's berichtje er laatst over zag, kon ik het niet laten om mijn moeder te vragen of ik RCT inderdaad gespeeld had, en zij zei ja. Dus nu heb ik een illegale RCT3, maar toch wil ik nog weten welke ik vroeger nou gespeeld had, want het was duidelijk niet 1 of 2, want het was wel in 3D, maar het lijkt nou niet bepaald veel op 3...
Afbeelding
Nefje
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
124
Lid geworden op:
ma 08 mar 2010, 19:27

Re: Het RollerCoaster Tycoon (1, 2, 3) Topic

Ayumii schreef:Toen ik heel klein was speelde ik het, ik ben al vergeten welke versie en ik snapte er natuurlijk geen bal van, lol! Dus de vriend van m'n zus hielp me wel, maar ik snapte er echt niks van. Na een tijdje vergat ik het ook, maar toen ik simcooper's berichtje er laatst over zag, kon ik het niet laten om mijn moeder te vragen of ik RCT inderdaad gespeeld had, en zij zei ja. Dus nu heb ik een illegale RCT3, maar toch wil ik nog weten welke ik vroeger nou gespeeld had, want het was duidelijk niet 1 of 2, want het was wel in 3D, maar het lijkt nou niet bepaald veel op 3...
Ik denk dat je zo'n goedkope spin-off hebt gespeeld zoals Theme Park World.
Die laatste heb ik heel kort ook gespeeld, maar het haalt het echt niet bij het niveau van rollercoaster tycoon.

Ik heb delen 1 en 2 altijd met plezier gespeeld, maar rollercoaster 3 is toch wel een beetje een tegenvaller. Zoals veel mensen vind ik 1 en 2 gewoon wat overzichtelijker en fijner werken.
Maar dat neemt niet weg dat het met uitbreidingen wel leuk om te spelen is.
Gebruikersavatar
patrick
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
129
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 13:27

Re: Het RollerCoaster Tycoon (1, 2, 3) Topic

Fan van alle simulatie/tycoon games. Heb ze allemaal in bezit. speel niet veel op dit moment maar toch leuk om ze te hebben. RCT 1 en 2 waren toch de beste. Toen RCT 3 kwam waren er veel veranderingen wel leuk spel maar niet meer wat het toen was :laugh
Altijd aan het zingen, Is het een talent om van bijna alle liedjes lyrics te onthouden, Of ben ik gek?
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Het RollerCoaster Tycoon (1, 2, 3) Topic

Ik heb RollerCoaster Tycoon 3 en de uitbreiding: Waterpret of zo iets.
Door waterpret is het wel leuker het is dan heel makkelijk om tunnels te maken. En zwembaden!

Zoo Tycoon vond ik echt saai, 1x heb je er zin in en dan is die zin meteen weer weg als je hem geïnstalleerd hebt en dan gooi je hem er af. En dan dat weer opnieuw. -.-

1 & 2 heb ik wel eens gespeeld maar niet zelf gehad.

3 is heel leuk om met mijn nichtje van 8 te doen. :D
Afbeelding
xTamaraah
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 18:43

Re: Het RollerCoaster Tycoon (1, 2, 3) Topic

Ik heb dus RCT 1 en een Mac. En het lukt me potverdeurie steeds niet om die twee vriendjes te laten worden :cry, en op onze windows XP doet ie het ook niet (cd-laatje kapot denk ik).

Dus ik ben nog steeds aan het prutsen om RCT 1 te laten werken. Ik heb ooit wel eens 3 gedownload, maar dat was echt niks aan. RCT 1 heeft gewoon een stukje nostalgie :love
We can be heroes, just for one day...
@_TMRPS

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie