Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

438 berichten • Pagina 1 van 22

Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Meer liefhebbers voor fotografie?

Ik zag in het forum over wat mensen willen worden dat er vrij veel mensen zijn die net als ik in fotografie intresse hebben.

En daarom ben ik benieuwd wat jullie nu voor camera hebben en wat jullie het liefst fotograferen!

Ik zelf heb een Panasonic FZ 38 digitale camera. Gekocht o.a. voor 12,1 megapixel, 18 x zoom en burstmode van 10 foto's in 1 seconden :thumbsup (Dat is dan wel op 3 megapixels, maar dat is meer dan genoeg voor een uitvergrote foto op A4)

In principe heb je ook niet meer nodig dan 3 megapixels..

Waarom ik NIET voor een spiegelreflex heb gekozen:

De meeste die een spiegelreflex hadden willen nu weer terug naar een gewone digitale omdat je bij een speigelreflex steeds de lenzen moet wisselen en dat vaak zonde van de tijd is.

Stel je ziet een mooie vogel zitten, maar tegen de tijd dat je lens verwisseld is is hij allang gevlogen!
Zelfde geld voor macro foto's enzo. Dit gaat allemaal ook perfect met een gewone digitale camera.

Wat ik het liefst fotografeer: Natuur (Bloemen/Planten/Bomen/Dieren) en gebouwen.
Mensen vrijwel nooit, hoogstens op vakantie omdat het dan moet xD

Voorbeelden van wat dierenfoto's kan je vinden in mijn topic over mijn voliere kweek die allang niet meer up-to-date is trouwens :P
Foto's voliere
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Meer liefhebbers voor fotografie?

Afbeelding

En, deze twee waren op de macrostand door een omgekeerde verrekijker genomen, om zo heel erg kleine dingen te kunnen fotograferen.
Afbeelding

Deze laatste is de punt van een doorn van een rozenstruik :S
Afbeelding


Enne, op vakantie kwam ik ergens waar ze heel toevallig aan het opnemen waren voor America's Next Top Model, en daar heb ik foto's van. Maar die ga ik niet plaatsen, want ik heb zo 't idee dat ik daarvoor aangeklaagd kan worden :scared
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
tessiegril
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2934
Lid geworden op:
vr 04 dec 2009, 16:52

Re: Meer liefhebbers voor fotografie?

Snateraar schreef: Enne, op vakantie kwam ik ergens waar ze heel toevallig aan het opnemen waren voor America's Next Top Model, en daar heb ik foto's van. Maar die ga ik niet plaatsen, want ik heb zo 't idee dat ik daarvoor aangeklaagd kan worden :scared
waar ??????
Afbeelding

Ik lieg nooit, of dit moet de eerste keer zijn.
Gebruikersavatar
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2917
Lid geworden op:
zo 14 feb 2010, 18:58

Re: Meer liefhebbers voor fotografie?

ik heb een kodak easy share digitale...
ik kan op mijn school een soort keuze vak fotografie volgen, en dat ga ik ook doen!
ik ben van plan om een nieuwe camera te kopen, maar ik weet nog niet welke, iemand een idee?
niet te duur als dat kan :$
Afbeelding
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Meer liefhebbers voor fotografie?

tessiegril schreef:
Snateraar schreef: Enne, op vakantie kwam ik ergens waar ze heel toevallig aan het opnemen waren voor America's Next Top Model, en daar heb ik foto's van. Maar die ga ik niet plaatsen, want ik heb zo 't idee dat ik daarvoor aangeklaagd kan worden :scared
waar ??????
Ik was in Italië en we reden naar het Lago d' Orta... En daar waren ze dus aan 't opnemen.
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
DesiGuusje
Snackventer Snackventer
Berichten:
55
Lid geworden op:
wo 28 okt 2009, 13:32

Re: Meer liefhebbers voor fotografie?

Ik fotografeer echt van alles en nog wat.. De bloemen in de tuin die bloeien..
Jonge kindjes op een verjaardag voor hun moeder...
Natuur in het buitenland
campings
dieren (voornamelijk honden op het moment..)
en mijn tent in het buitenland...
Ik heb een samsung pl 50
(was aanbieding bij media markt)
Afbeelding
Gebruikersavatar
kaskai
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
zo 19 jul 2009, 22:46

Re: Meer liefhebbers voor fotografie?

Picassu schreef:bedankt! :)
ja, vind ik ook! vooral insecten die er van dichtbij heel interessant uitzien :D. Maar alleen als ze stil blijven zitten xD
ik zoek ook altijd dode beestjes, om ze dan te ontleden en onder de microscoop te leggen :P

en ik kan foto's maken met mn microscoop dus dat is heel erg leuk :D
Gebruikersavatar
Picassu
Snackventer Snackventer
Berichten:
85
Lid geworden op:
vr 14 mei 2010, 12:15

Re: Meer liefhebbers voor fotografie?

echt? dat lijkt me idd cool :D waar bijvoorbeeld van dan?

ik had ooit een dode miljoenpoot gevonden en daar een foto van gemaakt alleen ziet dat er niet echt... fris uit xD
Yaaaaay, gewonnen! Superbedankt voor het stemmen!
Afbeelding



Afbeelding ~!
Gebruikersavatar
kaskai
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
zo 19 jul 2009, 22:46

Re: Meer liefhebbers voor fotografie?

ik had laatst een mot, daar eerst bijvooreeld de vleugels gedaan (het leuke van die vleugels is ook dat ze niet nat kunnen worden ookal doe je zel hellemaal onder water :P) en daarna wat vacht, een pootje het hoofd enz :P

maar ook scheikunde experimenten met microscoop zijn heel erg gaaf (kristalvorming = gegarandeerd mooie foto's :D)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie