Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

38 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Win Sims 3 Goodies met de S3N Halloween wedstrijden



31 Oktober is het weer Halloween: een feest wat niet echt gevierd wordt in Nederland maar Sims 3 Nieuws grijpt elke kans met beide handen aan om iets leuks te doen voor onze leden.

Wat er allemaal staat te gebeuren zie je in de Halloween video die Xelles gemaakt heeft.

Voor nu hebben we 2 wedstrijden waar je leuke Sims 3 goodies mee kunt winnen!

De eerste wedstrijd is: 'Maak de engste Sim' en de tweede wedstrijd: 'Geef de S3N Halloween kabouter een naam'.


Afbeelding

Wat moet je doen?

Voor de 'Maak de engste Sim' wedstrijd moet je de engste of lelijkste Sim maken en daar een ingame screenshot van maken. Het S3N team kiest dan de 3 engste / lelijkste Sims uit en die winnen een prijs. De details vindt je hier beneden.

Voor de 'Geef de S3N Halloween kabouter een naam' wedstrijd moet je de S3N Halloween Kabouter die Kyta heeft gemaakt een naam geven. Ook hier kiest het Sims 3 Team de 3 leukste namen uit en die winnen een prijs. De details vindt je hier beneden.

Maar er is voor iedereen een prijs: iedereen die meedoet aan 1 van de wedstrijden krijgt namelijk de S3N Halloween Kabouter van ons: een soort extra prijsje. De details vindt je hier beneden.

Afbeelding

De prijzen

Voor jullie aan de slag gaan willen jullie natuurlijk weten wat de prijzen zijn:

- Iedereen die meedoet krijgt dus de S3N Halloween die Kyta speciaal voor jullie heeft gemaakt.

- Voor elke wedstrijd zijn er 3 prijzen:

Eerste prijs: een Sims 3 Goodiebag met daarin een sleutelhanger, stickers, snoepjes, een diadeem, een kalender en een door MJ Chun (Sims 3 Producer) gesigneerde plumbob.

Tweede en derde prijs: een Sims 3 sleutelhanger.

(er zijn dus 2 eerste prijzen, 2 tweede prijzen en 2 derde prijzen, je kunt aan allebei de wedstrijden meedoen maar niet meer dan 1 prijs winnen)

Afbeelding

Algemene regels die gelden voor beide wedstrijden:

Beide wedstrijden ('Maak de engste Sim' en 'Geef de S3N Halloween kabouter een naam') starten op zondag 25 oktober 2009 en sluiten op zondag 8 november 2009 om 12.00 uur. De uitslag wordt tussen maandag 9 november tot vrijdag 13 november 2009 bekend gemaakt.

Alleen leden van ons forum die in Nederland of Belgie wonen mogen meedoen.

Teamleden van Sims 3 Nieuws zijn uitgesloten van deze wedstrijden.

Je mag meedoen aan beide wedstrijden maar je kunt maar 1 prijs winnen.

Als je een prijs wint stuurt EA Nederland de goodies in de derde week van November naar je huisadres, als de uitslagen dus bekend zijn zullen we je huisadres vragen.

Over de uitslag wordt niet gecorrespondeert.

Deelnemers ontvangen maar 1 keer de S3N Halloween kabouter.

Afbeelding
  • 1: De 'Maak de engste Sim' wedstrijd
Maak een mooie screen van je engste of lelijkste Sim en stuur de link in een PM naar S3Nwedstrijden. Je mag downloads gebruiken voor het maken van de Sim (in Create a Sim - CAS) maar het leukste is natuurlijk om te proberen de engste Sim te maken met alleen de basis spullen.

Maak dus een leuke screen / foto (in het spel zelf!) die helemaal past bij je Sim en het Halloween thema en stuur de link in een PM naar het S3Nwedstrijden account.

Uit alle inzendingen zal het S3N Team 3 foto's kiezen en die worden beloond met een prijs.

Afbeelding
  • 2: De 'Geef de S3N Halloween kabouter een naam' wedstrijd
Afbeelding

klik de screen voor een grotere versie.

Dit is een vrij eenvoudige wedstrijd: geef de S3N Halloween kabouter die Kyta heeft gemaakt een toepasselijk naam en stuur die naam in een PM naar het S3Nwedstrijden account.

Het S3N Team kiest dan uit alle inzendingen de 3 beste namen en deze worden beloond met een prijs.

Afbeelding

Hoe krijg ik mijn S3N Halloween kabouter?

Iedereen die een PM, dus een wedstrijd inzending, stuurt naar S3Nwedstrijden krijgt de tuinkabouter per PM toegestuurd. Elke deelnemer krijgt maar 1 S3N Halloween kabouter!

Afbeelding

Tot slot

we hopen dat jullie deze wedstrijden leuk vinden en allemaal meedoen en we wensen jullie allemaal veel succes.

Mocht je nog vragen hebben over de wedstrijden stel ze dan in dit topic.
Afbeelding
Gebruikersavatar
ModMod
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
171
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:46

Re: Win Sims 3 Goodies met de S3N Halloween wedstrijden

Joh wat leuk!!!
Ik baal er van dat ik zo weinig tijd heb, dus ik ga niet mee doen, maar ik ga met heel veel plezier alles bekijken wat er door de andere leden wordt aangedragen!
Superleuk idee mensen!
Thought for the Day:

"The real measure of your wealth is how much you would be worth if you lost all your money." Anon.
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Win Sims 3 Goodies met de S3N Halloween wedstrijden

ModMod schreef:Joh wat leuk!!!
Ik baal er van dat ik zo weinig tijd heb, dus ik ga niet mee doen, maar ik ga met heel veel plezier alles bekijken wat er door de andere leden wordt aangedragen!
Superleuk idee mensen!
Juist voor de mensen die weinig tijd hebben is de 2e wedstrijd verzonnen: alleen maar een naam verzinnen voor de S3N Halloween Kabouter!

:wink
Afbeelding
Gebruikersavatar
ModMod
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
171
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:46

Re: Win Sims 3 Goodies met de S3N Halloween wedstrijden

Je hebt gelijk; het hoeft idd niet erg veel tijd te kosten!
Ik heb zijn naam dan ook maar even opgestuurd. Ja, ZIJN naam, want hij heeft zich aan me voorgesteld. :)
Eng ventje, trouwens!
Thought for the Day:

"The real measure of your wealth is how much you would be worth if you lost all your money." Anon.
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Win Sims 3 Goodies met de S3N Halloween wedstrijden

Ja dat is afhankelijk van wat ze nog in de kast hebben liggen. Wij vragen alleen prijzen voor de wedstrijd en geven aan wat de wedstrijd ongeveer zal zijn en hoeveel prijzen we zouden willen hebben. Zij versturen de boel namelijk ook naar de winnaars :razz

Maakt toch niet super veel uit? Wij zijn hartstikke blij dat we leuke goodies kunnen weggeven hoor!

:wub
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie